Мета. Познайомити батьків з поняттям «увага» і його основними властивостями; вивчити в ході зборів ігрові вправи й ігри, які сприяють розвитку уваги в учнів; дати рекомендації батькам щодо вдосконалення техніки читання та розвитку інтересу у дітей до навчання, проявляти піклування про дітей.
Заїкання - своєрідне порушення плавності мови. Починається воно у дітей із запинок, повторення або розтягування звуків і складів у слові. Пізніше воно починає супроводжуватися помітною напругою органів артикуляційного апарату, дихання, голосу. Спроби довільно, за зауваженням батьків, по завданню, подолати ці запинки зазвичай підсилюють заїкання . Стаття містить поради для батьків щодо допомоги дитині у подоланні заїкання.
Традиційно у логопедичній роботі звично приділяти більше уваги (крім мови) активізації процесів мислення і покращенню дрібної моторики пальців. Але мені здається, що недостатньо увагу приділяти загальним рухам тіла і удосконаленню емоційно-вольовим процесам.
Про роль казкотерапії у мовленнєвому розвитку дітей цей матеріал.