Гра проводиться у вигляді змагання з комп’ютером. Сценарій гри Логопед (вихователь): – Діти, пропоную вам позмагатися із комп’ютером. На екрані комп’ютера ви будете бачити предмет. Ваша задача уважно роздивитися цей предмет і по черзі називати якомога більше ознак цього предмету, а я буду підраховувати, скільки слів ви назвали. Після того, як діти назвали ознаки заданого предмету, педагог говорить: – А тепер давайте подивимося, скільки ознак може назвати комп’ютер. Після цих слів логопед поступово (клацанням лівої кнопки мишки) виводить на екран слова-ознаки даного предмету, які заздалегідь були розміщені на даному слайд. Причому разом з виведенням на екран останнього «комп’ютерного» слова з’являється і загальне число цих слів. Це сигнал педагогу – «комп’ютерні» слова закінчились. Далі педагог пропонує дітям порівняти, хто ж більше назвав ознак: вони чи комп’ютер? З однією і тією самою презентацією можна працювати декілька разів з інтервалом в 1-2 місяці. Нарешті наступить момент, коли діти будуть вигравати. Це буде ознакою того, що словниковий запас дітей збагатився.