<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               Вівторок, 20.08.2019, 05:45 Гість  
Категорії розділу
1 клас [2]
2 клас [12]
3 клас [3]
4 клас [7]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Календарне планування » 2 клас

Календарне планування. Українська мова
13.06.2017, 11:17
Перевірка знань, умінь і навичок учнів
І семестр ІІ семестр
№ з/п Види перевірки Кількість № з/п Види перевірки Кількість
1 Списування 1 1 Списування 1
2 Диктант 2 2 Диктант 1
3 Перевірка мовних знань і вмінь 1 3 Перевірка мовних знань і вмінь 2
4 4 Діалог 1
Загальна кількість 4 Загальна кількість 5
№ з/п
Тема уроку
Примітки
Дата
І семестр
(64 год)
Звуки і букви
1 Звуки і букви. (с.5-6)
2 Звуки і букви. Українська абетка. Вимова і написання слова алфáвіт і алфавíт (с.6-7)
3 Склад. Вимовляння слів, «розтягуючи» їх по складах (с.7-8)
4 Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах (с.8-9)
5 Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах (с.9-10)
6 Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [е], [і]. Букви, що позначають
голосні звуки (с.10)
7 Букви я, ю, є, ї (с.11-12)
8 Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис предмета за малюнком, планом, змістом загадки. Тема опису «Ромашка»(с.14-15) Р/м
9 Наголос. Вправляння у правильному вимовлянні слів
(с.13-14)
10 Наголос. Вправляння у правильному вимовлянні слів.
Вимова і написання слів ознáка, пóмилка, помúлка, але помилки
11 Приголосні звуки. Позначення їх буквами (с.21)
12 Приголосні звуки. Позначення їх буквами (с.22-23)
13 Приголосні звуки. Позначення на письмі звуків [дзʹ], [дз],
[дж]. Перенос слів з буквосполученнями дз, дж (с.23-25)
14 Приголосні звуки [шч], позначення їх на письмі буквою щ.
(с.26-27)
15 Приголосні звуки [дзʹ], [дз], [дж], [шч] і позначення їх бук-
вами (с.28)
16 Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком, планом і змістом загадки. Тема опису «Білочка»(с.25) Р/м
17 Приголосні звуки [г] і [ґ]. Позначення їх буквами
(с.29-30)
18 Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Правильне їх вимовляння
і розрізнення на слух (с.31)
19 Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Практичне засвоєння і вдо-
сконалення нормативної (не оглушеної) вимови дзвінких
приголосних у кінці слова і складу (с.32)
20 Вимова і написання слів із звуками [ф] і [хв] (с.32-33)
21 Закріплення вивченого. Вимова і написання слова вересень.
(с.34)
22 Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком, планом і змістом вірша А. Житкевич «Осінь». Тема розповіді «Осінь» (с.36-37) Р/м
23 Контрольна робота . Списування .
24 Аналіз контрольної роботи.
Тверді і м’які приголосні звуки (с.37) Т.б.
25 Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є
(с.38-39)
26 Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Вимова і написання слова заєць. (с.40 -41)
27 Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є (с.41-42)
28 Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення
(с.42-43)
29 Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення. Пере-
нос слів з буквосполученням ьо
30 Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення
(с.44-47)
31 Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення буквами м’якості приголосних звуків (с.47-48)
32 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за серією сюжетних малюнків, планом та змістом казки І. Прокопенко «Як гриби ховалися» (с.46-47) Р/м
33 Подовжені м’які приголосні звуки (с.48-49)
34 Подовжені м’які приголосні звуки. Вимова і написання слова завдáння, співчуття. (с.50 -51)
35 Подовжені м’які приголосні звуки(с.51-52)
36 Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз
слів (с.52-53)
37 Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом перед
я, ю, є, ї (с.54-56)
38 Контрольна робота. Диктант
39 Аналіз контрольної роботи.
Записування слів з апострофом під диктування та правильне
їх читання. Перенос слів з апострофом (с.57-59)
40 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання порад за темою «Бережіть книжки» за опорними словами і малюнками (вірш Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки») (с.56-57) Р/м

Т.б.
Слово
41 Слово. Лексичне значення слова. (с.60-61) духмяний дятел
42 Спостереження за лексичним значенням слова (с.62-63) дивáн
43 Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви пред-
метів, ознак, дій. Тематичні групи слів. (с.64-65) предмéт
Іменник
44 Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням (с.65-66) кúлим
45 Знаходження серед слів тих, що подібні чи протилежні за
значенням (с.67-68) ведмíдь
46 Змінювання іменників за числами (один — багато) (с.69)
47 Урок розвитку зв’язного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків, планом та опорними словами «Каштанчик» (с.69-70) Р/м
48 Утворення прикметників від іменників. Змінювання іменників за числами (с.70-71) метрó
49 Добір слів для доповнення речення, складання речень за-
значеного змісту (с.72-73)
50 Закріплення вивченого про слова, які відповідають на пи-
тання хто? що? .(с.74)
51 Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах (с.75-76)
52 Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах (с.76-77
53 Велика буква в кличках тварин .(с.78-81)
54 Велика буква в назвах міст, сіл, річок (с.83-84) Батьківщúна
55 Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь за темою «Слово. Іменник»
56 Урок розвитку зв’язного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків та опорними словами «Допомога тваринам узимку» (с.82) Р/м
57 Аналіз контрольної роботи.
Велика буква в назвах міст, сіл, річок. (с.84-85) Т.б.
Прикметник
58 Слова, які називають ознаки предметів (с.86-87) Ознака
59 Прикметник. Зв’язок прикметників з іменниками (с.88-89)
60 Прикметники з протилежним значенням (с.90-91)
61 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп’яшок світ побачив») (с.94 - 95) Р/м
62 Контрольна робота. Диктант
63 Аналіз контрольної роботи.
Практичне змінювання прикметників за числами. Прикметники, близькі за значенням. (с. 92-93) Т.б.

ІІ семестр
Дієслово
64 Складання груп дієслів із певним лексичним значенням дії,
слова, що позначають говоріння, навчальні дії тощо
(с.98-99)
65 Визначення дієслів у реченнях (с.100-101) Черговий
66 Визначення дієслів у реченнях (с.101-102) Ноутбук
67 Списування із завданням (с.102)
68 Дієслова в реченні (с.102-103)
69 Слова, подібні і протилежні за значенням(с.104-105)
70 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком, кінцівкою і сюжетними малюнками «Дві білочки»(с.105-106) Р/м
71 Добір дієслів для доповнення речень (с.106-107) Вулиця
72 Закріплення вивченого про дієслова (с.108-109)
73 Службові слова в реченні (с.110-111)
74 Службові слова в реченні(с. 112) Чернетка
75 Розпізнавання в реченні службових слів, іменників, прикметників, дієслів. Компетентнісно орієнтовані завдання з теми «Частини мови» (с.113-114)
76 Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь за темою «Дієслово» К.Р.
77 Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом і змістом вірша В. Марсюка «Моє оленятко». Тема опису «Оленятко»(с.114-115) Р/м

Т/б
Речення
78 Речення і його основні ознаки Медаль
79 Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення Календар
80 Речення, у яких є повідомлення. Спостереження за інтона-
цією таких речень (с.129-130)
Понеділок, середа, четвер,п’ятниця, неділя.
81 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком, схемами речень і серією сюжетних малюнків (Е. Карл «Звідки прилетів метелик»)
(с.130-131) Р/м
82 Речення, у яких є повідомлення. Спостереження за інтона-
цією таких речень (с.131-132)
83 Речення, у яких є питання. Спостереження за інтонацією
таких речень (с.132-133)
84 Речення, у яких є питання. Спостереження за інтонацією
таких речень (с.134-135) Герой
85 Речення, у яких є наказ, прохання, спонукання до дії. Спо-
стереження за інтонацією таких речень(с.135-136)
Дитина
86 Розділові знаки у кінці речень (. ? !). Велика буква в першому слові(с.137)
87 Побудова речень. Побудова схеми речень, зокрема і зі службовими частинами мови (без уживання терміна)
88 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком і кінцівкою оповідання, малюнками та опорними словами. (С.Мацюцький «Кому дістався бублик») (с.138) Р/м
89 Поширення речень за питаннями, поданими вчителем. Складання речень за схемами (с.140-141) Черевики
90 Повторення і закріплення вивченого про речення. Компетентнісно орієнтовані завдання з теми «Речення» (с. 147)
Текст
91 Текст. Особливості тексту (с.148-149)
92 Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до
змісту тексту(с. 149)
93 Спостереження за будовою тексту: речення-зачин, основна частина, речення-кінцівка (с.150-151)
94 Спостереження за роллю абзаців у тексті. Дотримування
абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання (с.151-152) Театр
95 Спостереження за використанням слів (він, вона, воно, цей,
ця, це, тоді, після того що) для зв’язку речень у тексті(с.153-154) Рюкзак
96 Урок розвитку зв’язного мовлення. Упорядкування структури тексту (Ю. Ярмиш «Дванадцятиголовий Дракончик»)(с.154-155) Р/м
97 Удосконалення текстів шляхом заміни в них окремих слів,
що повторюються, на близькі за значенням і тих, що були
вжиті раніше
98 Удосконалення текстів шляхом заміни в них окремих слів,
що повторюються, на близькі за значенням і тих, що були
вжиті раніше
99 Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь за темою «Речення. Текст» К.Р.
100 Робота з деформованим текстом
101 Повторення і закріплення вивченого. Компетентнісно орієнтовані завдання з теми «Текст». Т/б
Мова і мовлення
102 Мовні та немовні знаки. (с.157-158) Червоний
103 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за сюжетним малюнком і опорними
словами. Тема «Подорож у Карпати»
104 Уявлення про мову як засіб людського спілкування (с.159-160)
105 Усне і писемне мовлення. Культура мовлення і культура спілкування (с.161-162)
106 Сила голосу і темп мовлення в процесі читання, говоріння,
діалогічного спілкування
107 Слова ввічливості
Будь ласка, до побачення, на добраніч
108 Повторення і закріплення вивченого
109 Контрольна робота. Діалог.
Повторення і закріплення вивченого
110 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим малюнком та планом (с.164-165) Р/м
Т/б
Повторення вивченого
111 Що ми знаємо про звуки і букви(с.166)
112 Контрольна робота. Диктант
113 Що ми знаємо про частини мови(с.167)
114 Що ми знаємо про речення. (с.168)
115 Контрольна робота. Списування з друкованого тексту К.Р.
116 Урок розвитку зв’язного мовлення. Розповідь на тему «Мої літні канікули» за серією малюнків і змістом вірша О. Палійчука «Ало, ми поїхали в село»(с.171) Р/м
117 Що ми знаємо про текст (с. 169)
118 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання основної частини казки за початком і кінцем та
серією малюнків (І. Палагута «Про сіре мишенятко та рудого хом’ячка») (с.123)
Підсумковий урок за рік

Т/б
Категорія: 2 клас | Додав: Наталія8336
Переглядів: 195 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:05:45

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz