Перевірка знань, умінь і навичок учнів І семестр ІІ семестр № з/п Види перевірки Кількість № з/п Види перевірки Кількість 1 Списування 1 1 Списування 1 2 Диктант 2 2 Диктант 1 3 Перевірка мовних знань і вмінь 1 3 Перевірка мовних знань і вмінь 2 4 4 Діалог 1 Загальна кількість 4 Загальна кількість 5 № з/п Тема уроку Примітки Дата І семестр (64 год) Звуки і букви 1 Звуки і букви. (с.5-6) 2 Звуки і букви. Українська абетка. Вимова і написання слова алфáвіт і алфавíт (с.6-7) 3 Склад. Вимовляння слів, «розтягуючи» їх по складах (с.7-8) 4 Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах (с.8-9) 5 Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах (с.9-10) 6 Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [е], [і]. Букви, що позначають голосні звуки (с.10) 7 Букви я, ю, є, ї (с.11-12) 8 Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис предмета за малюнком, планом, змістом загадки. Тема опису «Ромашка»(с.14-15) Р/м 9 Наголос. Вправляння у правильному вимовлянні слів (с.13-14) 10 Наголос. Вправляння у правильному вимовлянні слів. Вимова і написання слів ознáка, пóмилка, помúлка, але помилки 11 Приголосні звуки. Позначення їх буквами (с.21) 12 Приголосні звуки. Позначення їх буквами (с.22-23) 13 Приголосні звуки. Позначення на письмі звуків [дзʹ], [дз], [дж]. Перенос слів з буквосполученнями дз, дж (с.23-25) 14 Приголосні звуки [шч], позначення їх на письмі буквою щ. (с.26-27) 15 Приголосні звуки [дзʹ], [дз], [дж], [шч] і позначення їх бук- вами (с.28) 16 Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком, планом і змістом загадки. Тема опису «Білочка»(с.25) Р/м 17 Приголосні звуки [г] і [ґ]. Позначення їх буквами (с.29-30) 18 Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Правильне їх вимовляння і розрізнення на слух (с.31) 19 Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Практичне засвоєння і вдо- сконалення нормативної (не оглушеної) вимови дзвінких приголосних у кінці слова і складу (с.32) 20 Вимова і написання слів із звуками [ф] і [хв] (с.32-33) 21 Закріплення вивченого. Вимова і написання слова вересень. (с.34) 22 Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком, планом і змістом вірша А. Житкевич «Осінь». Тема розповіді «Осінь» (с.36-37) Р/м 23 Контрольна робота . Списування . 24 Аналіз контрольної роботи. Тверді і м’які приголосні звуки (с.37) Т.б. 25 Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є (с.38-39) 26 Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Вимова і написання слова заєць. (с.40 -41) 27 Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є (с.41-42) 28 Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (с.42-43) 29 Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення. Пере- нос слів з буквосполученням ьо 30 Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (с.44-47) 31 Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення буквами м’якості приголосних звуків (с.47-48) 32 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за серією сюжетних малюнків, планом та змістом казки І. Прокопенко «Як гриби ховалися» (с.46-47) Р/м 33 Подовжені м’які приголосні звуки (с.48-49) 34 Подовжені м’які приголосні звуки. Вимова і написання слова завдáння, співчуття. (с.50 -51) 35 Подовжені м’які приголосні звуки(с.51-52) 36 Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів (с.52-53) 37 Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, ї (с.54-56) 38 Контрольна робота. Диктант 39 Аналіз контрольної роботи. Записування слів з апострофом під диктування та правильне їх читання. Перенос слів з апострофом (с.57-59) 40 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання порад за темою «Бережіть книжки» за опорними словами і малюнками (вірш Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки») (с.56-57) Р/м
Т.б. Слово 41 Слово. Лексичне значення слова. (с.60-61) духмяний дятел 42 Спостереження за лексичним значенням слова (с.62-63) дивáн 43 Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви пред- метів, ознак, дій. Тематичні групи слів. (с.64-65) предмéт Іменник 44 Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням (с.65-66) кúлим 45 Знаходження серед слів тих, що подібні чи протилежні за значенням (с.67-68) ведмíдь 46 Змінювання іменників за числами (один — багато) (с.69) 47 Урок розвитку зв’язного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків, планом та опорними словами «Каштанчик» (с.69-70) Р/м 48 Утворення прикметників від іменників. Змінювання іменників за числами (с.70-71) метрó 49 Добір слів для доповнення речення, складання речень за- значеного змісту (с.72-73) 50 Закріплення вивченого про слова, які відповідають на пи- тання хто? що? .(с.74) 51 Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах (с.75-76) 52 Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах (с.76-77 53 Велика буква в кличках тварин .(с.78-81) 54 Велика буква в назвах міст, сіл, річок (с.83-84) Батьківщúна 55 Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь за темою «Слово. Іменник» 56 Урок розвитку зв’язного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків та опорними словами «Допомога тваринам узимку» (с.82) Р/м 57 Аналіз контрольної роботи. Велика буква в назвах міст, сіл, річок. (с.84-85) Т.б. Прикметник 58 Слова, які називають ознаки предметів (с.86-87) Ознака 59 Прикметник. Зв’язок прикметників з іменниками (с.88-89) 60 Прикметники з протилежним значенням (с.90-91) 61 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп’яшок світ побачив») (с.94 - 95) Р/м 62 Контрольна робота. Диктант 63 Аналіз контрольної роботи. Практичне змінювання прикметників за числами. Прикметники, близькі за значенням. (с. 92-93) Т.б.
ІІ семестр Дієслово 64 Складання груп дієслів із певним лексичним значенням дії, слова, що позначають говоріння, навчальні дії тощо (с.98-99) 65 Визначення дієслів у реченнях (с.100-101) Черговий 66 Визначення дієслів у реченнях (с.101-102) Ноутбук 67 Списування із завданням (с.102) 68 Дієслова в реченні (с.102-103) 69 Слова, подібні і протилежні за значенням(с.104-105) 70 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком, кінцівкою і сюжетними малюнками «Дві білочки»(с.105-106) Р/м 71 Добір дієслів для доповнення речень (с.106-107) Вулиця 72 Закріплення вивченого про дієслова (с.108-109) 73 Службові слова в реченні (с.110-111) 74 Службові слова в реченні(с. 112) Чернетка 75 Розпізнавання в реченні службових слів, іменників, прикметників, дієслів. Компетентнісно орієнтовані завдання з теми «Частини мови» (с.113-114) 76 Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь за темою «Дієслово» К.Р. 77 Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом і змістом вірша В. Марсюка «Моє оленятко». Тема опису «Оленятко»(с.114-115) Р/м
Т/б Речення 78 Речення і його основні ознаки Медаль 79 Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення Календар 80 Речення, у яких є повідомлення. Спостереження за інтона- цією таких речень (с.129-130) Понеділок, середа, четвер,п’ятниця, неділя. 81 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком, схемами речень і серією сюжетних малюнків (Е. Карл «Звідки прилетів метелик») (с.130-131) Р/м 82 Речення, у яких є повідомлення. Спостереження за інтона- цією таких речень (с.131-132) 83 Речення, у яких є питання. Спостереження за інтонацією таких речень (с.132-133) 84 Речення, у яких є питання. Спостереження за інтонацією таких речень (с.134-135) Герой 85 Речення, у яких є наказ, прохання, спонукання до дії. Спо- стереження за інтонацією таких речень(с.135-136) Дитина 86 Розділові знаки у кінці речень (. ? !). Велика буква в першому слові(с.137) 87 Побудова речень. Побудова схеми речень, зокрема і зі службовими частинами мови (без уживання терміна) 88 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком і кінцівкою оповідання, малюнками та опорними словами. (С.Мацюцький «Кому дістався бублик») (с.138) Р/м 89 Поширення речень за питаннями, поданими вчителем. Складання речень за схемами (с.140-141) Черевики 90 Повторення і закріплення вивченого про речення. Компетентнісно орієнтовані завдання з теми «Речення» (с. 147) Текст 91 Текст. Особливості тексту (с.148-149) 92 Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту(с. 149) 93 Спостереження за будовою тексту: речення-зачин, основна частина, речення-кінцівка (с.150-151) 94 Спостереження за роллю абзаців у тексті. Дотримування абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання (с.151-152) Театр 95 Спостереження за використанням слів (він, вона, воно, цей, ця, це, тоді, після того що) для зв’язку речень у тексті(с.153-154) Рюкзак 96 Урок розвитку зв’язного мовлення. Упорядкування структури тексту (Ю. Ярмиш «Дванадцятиголовий Дракончик»)(с.154-155) Р/м 97 Удосконалення текстів шляхом заміни в них окремих слів, що повторюються, на близькі за значенням і тих, що були вжиті раніше 98 Удосконалення текстів шляхом заміни в них окремих слів, що повторюються, на близькі за значенням і тих, що були вжиті раніше 99 Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь за темою «Речення. Текст» К.Р. 100 Робота з деформованим текстом 101 Повторення і закріплення вивченого. Компетентнісно орієнтовані завдання з теми «Текст». Т/б Мова і мовлення 102 Мовні та немовні знаки. (с.157-158) Червоний 103 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за сюжетним малюнком і опорними словами. Тема «Подорож у Карпати» 104 Уявлення про мову як засіб людського спілкування (с.159-160) 105 Усне і писемне мовлення. Культура мовлення і культура спілкування (с.161-162) 106 Сила голосу і темп мовлення в процесі читання, говоріння, діалогічного спілкування 107 Слова ввічливості Будь ласка, до побачення, на добраніч 108 Повторення і закріплення вивченого 109 Контрольна робота. Діалог. Повторення і закріплення вивченого 110 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим малюнком та планом (с.164-165) Р/м Т/б Повторення вивченого 111 Що ми знаємо про звуки і букви(с.166) 112 Контрольна робота. Диктант 113 Що ми знаємо про частини мови(с.167) 114 Що ми знаємо про речення. (с.168) 115 Контрольна робота. Списування з друкованого тексту К.Р. 116 Урок розвитку зв’язного мовлення. Розповідь на тему «Мої літні канікули» за серією малюнків і змістом вірша О. Палійчука «Ало, ми поїхали в село»(с.171) Р/м 117 Що ми знаємо про текст (с. 169) 118 Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання основної частини казки за початком і кінцем та серією малюнків (І. Палагута «Про сіре мишенятко та рудого хом’ячка») (с.123) Підсумковий урок за рік