Календарно-тематичне планування з англійської мови
у 2-А класі (спец)
I семестр на 2017-2018 н.р.
№
Дата Тема Лексичний матеріал Граматичний матеріал
Фонетика Говоріння Аудіювання Читання Письмо Домащнє завдання
Шкільне життя
1. 1. Введення навчального матеріалу з теми «Шкільне життя». Введення нових лексичних одиниць. Hello!
Nice to meet you! How old are…? The verb “to be” – am, is, are [A][e][I][O][x][D]
Game “Find the letter” Song “Alphabet”
Dialogue
В.1, с.4
В.5, с.5
В.4, с.5
Game “Find the mistake” В.1,2, с.3(РЗ)
В.5, с.5 С 6 впр 2
*С 8 впр 1
2. 2. У мене є 5 книжок. Введення I have got. Розвиток монологічного мовлення. What is your name? How are you? How old are you?
Children’s names Game “What’s your name?”
Game “A ball”
[eI] [au]
[aI]
Game “Find and match”
В.1, 2, с.6
Song “How old are you?” В.4, с.7
Game “Guess who” В.4, с.7
Game “Jumbled sentences”
В.1,2, с.4 (РЗ) С 9 впр 4
WB C 3 впр 4
3. 3. Моя ручка – червона. Множина іменників. Розвиток навичок читання. Numbers 1-20
В.1, с.8
A piece of chalk, a piece of paper, clock, curtains The verb “to be” – am, is, are [jH]
[R]
Game “Catch the sound” Game “The snake”
Counting rhyme – с.9 В.2,6, с.8-9
Game “Where is it?” В.5, с.9
Poem “Find it here” В.2, с.5(РЗ) С 10 впр 1
*С 11 впр 4
4. 4. Ласкаво просимо до школи. Введення нових лексичних одиниць через діалогічне мовлення. In, on, under, near
School things
Prepositions of place
Where is it?
Where are they? [ai]
Game “Labyrinth” В.2, с.10
Game “Guess the number”
Text “My classroom” В.4, с.11
В.1,с.6
(РЗ) В.3, с.6
(РЗ) С 13 впр 1
WB C 6 впр 4
5. 5. У нас є комп’ютер. Розвиток навичок аудіювання. В.1, с.12
Bookcase, duster, pointer, paints, felt-tip pen
Game “What is missing?” Plural form of nouns
Is there…?
Are there…? [ks] [s] [z]
Game “The code word” В.3,4, с.13 В.2, с.12
Game “Traffic lights” В.5, с.13 В.1, 2, с.7 (РЗ) С 14 впр 3
*С 14 впр 4
6. 6. На стіні – полиця. Введення звороту There is…Розвиток навичок письма. В.1, с.14 , numbers – повторення
There is/are,
many Numbers 1-20 [A] [jH]
Game “Find the house for the sound” В.3,с.15
Game “Magic box”
В.4, с.15
Game “Guess the word” В.2, с.8
Game “Find the right place” В.1, с.8 (РЗ) С 15 впр 1
*С 16 впр 3
7. 7. Що є в нашому класі. Зворот There is… Розвиток навичок аудіювання. В.1, с.16
Open, close, guess, write, listen, tape-recorder, cassette There is/are
Yes, I do.
No, I don’t. [k] – ck
Tongue Twister В.3, с.17,
Dialogue
В.2, с.16,
Text “At the lesson” В.5(а,б), с.17 В.2,3, с.9(РЗ) С 16 впр 4
WB С 8 впр 3
8. 8. У класі – три вікна. Введення звороту There are… Введення нових лексичних одиниць. Повтор. В.1, с.16
Game “Pass the card” Have/has
Instructions and commands
[W]
Game “Catch the sound” В.4, с.17 Dialogue
“In the classroom” В.5(в,г), с.17 В.1, с.9
С 18 впр 1
*С 19 впр 3
9. Порахуй речі. Зворот There are…Розвиток монологічного мовлення Have/has
Instructions and commands
Dialogue
“In the classroom” Game “Continue the word”
10. 9. Чи є там щось? Так/Ні. Розвиток діалогічного мовлення. Повтор. В.1, с.18, в.3, с.18
Listen
write There is/are
Instructions and commands
a/many [k] [q]
Tongue Twister В.1, с.18 повтор. В.2,3, с.18
В.6, с.19 –song
Game “Lets do it” В.3, с.10(РЗ)
В.5, с.19(РЗ) В.1 – 4, с.10(РЗ) С 20 впр 6
*С 20 впр 7
11. 10.
Де моя ручка? Вона на столі. Розвиток монологічного мовлення учнів. В.1, с.20
Point, speak, spell, read, walk Can
Pronouns
Numerals Game “Find the house for the sound”
[J] В.2-4, с.20, 21Game “Fantastic stories” В.2, с.20 В.5, с.21 В.3, с.21(РЗ) С 21 впр 1
WB С 10 впр 4
12. 11.
Мої шкільні друзі. Зустрічайте Біла. Він мій друг. Розвиток навичок читання. Повторення «Дії» To have
Has he…?
Numerals
Can [J]
Game “Catch the sound” В.1-3, с.22 Game “Lets count” В.4, с.23 В.1,2, с.12(РЗ) С 23 впр 5
*С 23 впр 7
13. 12. Я можу бігати. Введення нових лексичних одиниць. «Дії»
Game “Pantomime”
Your, her Possessive pronouns
To be [jL] [hW] В.1,2, с.24-25 В.3, с.25 (с) В.3(а,б), с.25
В.3,с.13(РЗ) В.1,2,с.13(РЗ) С 25 впр 2
*С 26 впр 5
14. 13. Чи можеш ти співати? Так/Ні. Розвиток діалогічного мовлення. Повторення «Дії» Commands
Don’t…
To be
Can Game “Pronounce the word” В.1-3, с.26-27 В.4, с.27
Game “Simon says” В.5, с.27 В.1,2, с.14 С 29 впр 4
*С 29 впр 5
15. 14. Давайте пограємо! Введення let’s, let us. Розвиток навичок письма. Повторення
“Class”, “Actions”,
“Colors”,
“Numbers”. There is/are
Commands
Don’t … Game “The code word” Topic “My class” Game “Correct a mistake” В.3, с.25 Написати числівники 1-20 С 31 впр 4
*С 31 впр 5
16. 15 Узагальнення навчального матеріалу з теми «Шкільне життя» С 37 впр 7
*С 40 впр 5
Природа
17. 16. Введення навчального матеріалу з теми «Природа». Введення нових лексичних одиниць. В.1, с.29
Street, phone number, address, house, flat
Numerals 1-100 Numerals
Have/has got [I] [W] Game “Guess the number” В.2, с.29 В.3, с.29 В.1,2, с.16(РЗ) С 43 впр 1
*С 45 впр 6
18. 17. Осінні кольори. Розвиток навичок читання. Numerals 1-100
Game “Guess the number”
Do/does
Live/lives Numerals
Wh-questions
Do/does
Live/lives Rhyme “Where do you live?” В.1-3, с.30
В.5-7, с.31 В.6, с.31
Game “Correct the teacher” В.6, с.31
В.1,2, с.17(РЗ) С 44 впр 3
WB C 12 впр 5
19. 18. У Києві – холодно. Введення нових лексичних одиниць. “Family”
В.1, с.32 Numerals 1-100 [A] [hH]
Tongue Twister В.2-4,с.32 В.2, с.32
Game “Draw a picture” В.5, с.33 В.1,3, с.18(РЗ) С 45 впр 7
WB С 14 впр 3
20. 19. Опис погоди.
Розвиток монологічного мовлення. How old is he/she?
Numerals 11-15 Numerals
What/who [R]
Tongue Twister В.1,3, с.35
Song “Come and meet your family!” В.2, с.34
В.2, с.35
В.3, с.19(РЗ) В.1,2, с.19(РЗ) С 46 впр 1
*С 47 впр 3
21. 20. Сьогодні хмарно? –
Так. Ні.
Розвиток діалогічного мовлення.
В.1, с.36
Numerals
What/who [tS]
[w] – wh
Tongue Twister В.2-4, с.37
Game “Broken telephone” В.2, с.36
Dialogue
В.5, с.37 В.1,2, с.20(РЗ) С 28 впр 4
WB С 16 впр 2
22. 21. Чи ясно надворі?
Чи йде дощ? -
Так. Ні. Розвиток діалогічного мовлення.
В.1, с.38
Game “What is missing?” Wh-questions [w]
Tongue Twister В.2, с.38
В.3, с.39
Rhyme в.4,с.39 В.3, c.39 В.1, 2, с.21(РЗ) С 48 впр 6
*С 48 впр 5
23. 22. Що росте на городі? Введення нових лексичних одиниць. В.1, с.40
vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, [S] [E]
В.2, с.22(РЗ) В.2, с.40
Game “Interview” В.3,5, с.41
В.3,5, c.41 В.1,3, с.22(РЗ) С 49 впр 1
*С 51 впр 5
24. Твій улюблений фрукт Складання діалогів по темі.
Розвиток діалогічного мовлення. apple, banana, lemon, orange В.4, с.41
Game “Guess the occupation” С 50 впр 4
25. 23. Фрукти та овочі восени. Розвиток навичок аудіювання. Повтор. л.о.
Prepositions of place [eI] [P]
Game “Find the house for the sound” В.3, с.43 В.4, с.43 В.1,2, с.23(РЗ) WB С 18 впр 3
26. 24. Осінні місяці.
Введення нових лексичних одиниць. [J] [W] [A] [R] Letter from UK Словниковий диктант С 51 впр 6
WB C 20 впр 5
27. 25. Опис погоди за малюнками. Розвиток монологічного мовлення.
Present Simple Game “Snowball” В.1, с.44
С 52 впр 1
С 52 впр 1
* Описати погоду за малюнком
28. 26. Восени ми йдемо до школи.
Введення нових лексичних одиниць через аудіювання. Повтор. л.о.
[w] [C] [S] [QV] В.1, с.44 Читання по картках С 54 впр 4
WB С 21 впр 2
29. 27. Листопад. Розвиток навичок читання. Wh-questions В.4, с.43
Game “Correct the teacher” С 52 впр 2
*С 54 впр 6
30. 28. Осіння погода.
Розвиток навичок письма. Повтор. л.о.
Plural form of the noun (exceptions) Game “Interview”
С 52 впр 2
WB C 23 впр 2
31. 29. Узагальнення навчального матеріалу з теми «Природа» Повторити лексичний та граматичний матеріал з теми
Свята та традиції
32. 30. Введення навчального матеріалу з теми «Свята та традиції». Введення нових лексичних одиниць. В.1, с.45
Is/are there…? [f] [V] [H]
Tongue Twister В.3, с.45
Description of the flat В.2, с.45
Dialogue В.4, с.45, картки В.1,2, с.25(РЗ) С 56 впр 1
*С 57 впр 3
33. 31. Зима – весела пора року. Розвиток навичок читання. Повторення с.45
Is/are there…? [T] [N]
В.3, с.46 В.4, с.46 В.2, с.26(РЗ) В.4, с.46poem
34. 32. Прийшла зима. Введення нових лексичних одиниць. В.1, с.47
Prepositions of place
[L] [C] [I]
Game “Catch the sound” В.2, с.47
Game “Correct the teacher” В.5, с.48
В.2, с.27(РЗ) В.3, с.48
35. 33. Зимові свята. Розвиток монологічного мовлення. Wh-questions [OI] [L] В.1,2, с.49
Game “Find it!” В.3, с.49
В.3, с.49
В.1,3, с.28(РЗ)
36. 34. Давайте зробимо сніговика! Множина іменників. Розвиток навичок письма. В.1, с.50
Can
prepositions [R]
Tongue Twister Picture description В.2, 3, с.50
Game “Correct the teacher” В.2, с.50
В.2, с.28(РЗ) В.3,4, с.50
37. 35. Що ти полюбляєш робити взимку? Розвиток навичок діалогічного мовлення Possessive case [W]
Tongue Twister Game “Snowball” Game Game “Snake” Tongue Twister
38. 36. Зимові місяці. Введення назв місяців. Can
There is/are [R] [G] В.3, с.52
В.4, с.52
В.1,2, с.30(РЗ) В.1, 4, с.52
39. 37. Моє улюблене зимове свято. Розвиток монологічного мовлення Повторення
В.1, с.47,50 Prepositions of place
There is/are [T] [N] [C] [G]
В.1, с.53 Словниковий диктант Вивчити слова на диктант
40. 39. Новий рік. Написання листівки. Розвиток навичок письма. В.1, с.54
Present Continuous [OI] [eI]
Tongue Twister Rhyme
В.7, с.55 В.3,4, с.54 В.4,5, с.55 В.1,2, с.32(РЗ)
41. 40. Різдво. Введення нових лексичних одиниць. Дії - повторення Present Continuous В.3, с.32(РЗ) Game “Pantomime” В.1, с.56 В.1, 2, с.33(РЗ) В 2,3, с.56
42. 41. Найкращий подарунок на свято. Розвиток навичок аудіювання. В.1, с.58
Present Continuous –
Negative sentences [k] [i]
В.3, с.59 Game “Correct the teacher” В.1, с.34(РЗ) В.3,4, с.59
43. 42. Моє улюблене свято. Розвиток навичок читання. В.1, с.60
Present Continuous –
questions [R] [x]
В.2, с.60
Опис малюнків В.4, с.61
Game “Guess who” В.6, с.61 вірш В.1,2, с.35(РЗ)
44. 43. Свята в Україні. Розвиток навичок усного мовлення. В.1, с.62
Present Continuous –
questions В.1, с.36 (РЗ) В.3, с.62
Game “Show your emotions” В.4,6, с.63 В.2-3, с.36(РЗ) В.5, с.63
45. 44. Свята у Британії. Розвиток навичок читання. Повторення с.60, 62 Present Continuous –
questions Tongue Twister Mime game В.2, с.37(РЗ) game “Draw!” В.1, с.37 (РЗ) В.2,3, с.64
46. 45. Узагальнення навчального матеріалу «Свята та традиції» Повторення с.60, 62 This/that
These/those [Iq] [QI]
[P] [L]
В.3,4, с.66
Song “My toy box” В.1,2, с.66 В.5, с.67 В.2,3, с.38(РЗ) В.3,4, с.66
Song “My toy box”вивчити
47. 46. Розвиваючі ігри на основі вивченого В.1, с.70
Party, blow up Present Continuous
[w] – вірш с.71 В.2,3,5, с.71
В.1,2,4, с.70-71 В.4, с.71 В.1-3, с.40(РЗ) |