<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               Неділя, 20.05.2018, 20:57 Гість  
Меню сайту

Категорії розділу
Читання [41]
Українська мова [36]
Російська мова [3]
Математика [25]
Природознавство [27]
Образотворче мистецтво [3]
Трудове навчання [4]
Фізична культура [3]
Основи здоров"я [11]
Музика [3]
Я у світі [1]
Англійська мова [2]
Інформатика [1]

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Конспекти уроків » Читання

Життя і творчість Ліни Костенко. Краса і почуття.
19.01.2018, 13:59

Літературне читання 4 клас

Тема. Життя і творчість Ліни Костенко. Краса і почуття. Л. Костенко «Здивовані квіти», «Красива осінь вишиває клени», «Осінь, ось вона, осінь». Порівняння віршів.
Формування ключових компетентностей:
вміння вчитися – навчати учнів зосереджено слухати, відразу переключатись на нову роботу, добре орієнтуватись у підручнику, мати власну думку, відстоювати її;
загальнокультурної –вчити учнів зв’язно висловлювати свою думку;
громадської – навчати учнів бережливого ставлення до природи.
Формування предметних компетентностей: удосконалювати навички правильного і виразного читання, формувати вміння аналізувати віршовані твори, розвивати образне мислення, зв’язне мовлення, виховувати естетичні почуття, любов до природи, спостережливість.

Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація знань.
- Яку пору року називають щедрою і чому?
- Які асоціації викликає у вас слово «осінь»?

листя холод вирій

урожай осінь птахи




рілля гриби запаси дощ

Мовна розминка
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. Повідомлення теми і мети уроку.
1. Слово вчителя.
- Сьогодні ми будемо читати вірші про осінь, аналізувати та порівнювати їх.
- А написала ці вірші українська поетеса Ліна Костенко.
2. Ознайомлення з біографією Ліни Костенко.
ІУ. Опрацювання вірша «Здивовані квіти».
1. Читання вірша вчителем.
- Які картини постали у вашій уяві, коли ви слухали вірш?
2. Словникова робота.
Читання колонок слів «луною» за вчителем.
Ніч кручі
Сойка вчора
Квітка влітку
Сьогодні робиться
- Серед прочитаних слів знайдіть антоніми. (вчора-сьогодні)
- Прочитайте слова з м’якими приголосними звуками.
3. Підготовка до виразного читання вірша.
- З якою інтонацією, силою голосу і в якому темпі будете читати вірш?
- Які слова виділете голосом під час читання?
- З якою інтонацією прочитаєте слова квітки?
4. Виразне читання вірша учнями.
5. Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання.
- Якими видалися поетесі зорі?
- З ким вона їх порівнює?
- Хто кричав у кручі?
- Що сказав ворон?
- Що питала квітка квітку?
У. Опрацювання вірша «Красива осінь вишиває клени»
1. Мовчазне читання вірша учнями.
2. Перевірка первинного сприймання.
- Чи сподобався вам вірш? Який настрій він викликає?
3. Мовчазне читання.
- Що просили листочки у осені?
- Чому клени просять інших фарб?
4. Читання в парах.
Фізкультхвилинка для очей «Листопад».
6. Читання вірша «Ланцюжком».
7. Аналіз змісту вірша.
- У які кольори пофарбувала осінь клени?
- Кому байдуже якими стануть дерева?
- Знайдіть у тексті вірша слова, за допомогою яких Л.Костенко зображує осінь, листя як живих істот?
- Якими словами поетеса передала красу осені?
- Чому осінь красива, а настрій невеселий?
- Що хотіла проказати поетеса?
8. Вправляння у виразному читання вірша.
УІ. Опрацювання вірша «Осінь, ось вона, осінь».
1. Читання вірша вчителем
2. Перевірка первинного сприймання.
- Сподобався вам вірш?
- Який настрій викликав вірш?
3. Словникова робота «Встанови відповідність»

Задощило брами
Комаха захлюпало
Великі ворота чорногуз
Лелека цвіркун
4. Мовчазне читання.
-Як ви розумієте: осінь загубила ключі
серпень випустив серп
чорногуз пакував чемодан
5. Читання хором перших трьох стрічок вірша.
6. Читання «Незнайком».
Фізкультхвилинка
7. Аналіз змісту вірша.
- Що розповіла поетеса про осінь?
- Які слова відображають кінець літа?
- Прочитайте виділене речення. Яку картину природи воно допомагає уявити? Якими звуками наповнене?
8. Порівняння віршів.
- Які слова використовує поетеса у кожному з віршів, змальовуючи прихід осені?
- Чи однаковий настрій викликають ці ірші?
УІІ. Підсумок уроку.
Вправа «Закінчи речення»
-Сьогодні на уроці я вчився…
- Мені було цікаво…
- Найбільше сподобалось…
УІІІ. Домашнє завдання .
Читати виразно вірші.
1ряд намалювати малюнок до одного з віршів
2 ряд скласти тести до вірша «Осінь, ось вона, осінь»

Категорія: Читання | Додав: larisak017
Переглядів: 32 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:20:57

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz