<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               П`ятниця, 29.03.2024, 03:11 Гість  
Категорії розділу
Читання [43]
Українська мова [37]
Російська мова [3]
Математика [25]
Природознавство [27]
Образотворче мистецтво [3]
Трудове навчання [4]
Фізична культура [3]
Основи здоров"я [11]
Музика [3]
Я у світі [1]
Англійська мова [2]
Інформатика [1]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Конспекти уроків » Математика

Урок – казка з математики для учнів 2-Б класу за темою: «Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (32 – 7). Задачі на дві дії(додава
16.01.2014, 02:25
Урок – казка з математики для учнів 2-Б класу за темою:
«Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (32 – 7). Задачі на дві дії(додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів»

Підготувала
вчитель 2-Б класу
Міліївської ЗОШ I - III ст.
Михайлюк Т. Г.

2013
Тема: «Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (32 – 7). Задачі на дві дії(додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів»
Мета: ознайомити учнів з різними способами віднімання виду 35 - 7; формувати вміння творчо працювати над задачею; розвивати математичне мовлення; виховувати аку¬ратність та розуміння необхідності економного витрачання часу виховувати у дітей почуття взаємодопомоги, працелюбність, дружні стосунки, любов до математики, до усної народної творчості;розвивати математичне мовлення, увагу, логічне мислення, вміння працювати в групах,самостійно; створювати умови для розвитку пізнавального інтересу.
Обладнання: малюнки казкових героїв до української народної казки «Колобок», картки для опитування, приклади на дошці, геометричний матеріал, роздатковий матеріал, таблиці зі скороченим записом задач, сигнальні картки
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу
Клас: 2-Б

Хід уроку
1. Організація класу до уроку
1.1 Привітання з учнями
Я всміхаюсь сонечку!
Здрастуй, золоте!
Я всміхаюсь квіточці!
Хай вона росте!
Я всміхаюсь дощику!
Лийся, мов з відра!
Друзям усміхаюсь я!
Зичу їм добра!
1.2.Перевірка робочих місць до уроку
- А зараз, учні, погляньте будь ласка на свої робочі місця та переконайтеся в тому чи все необхідне є на них для нашої роботи.

1.3. Створеннясприятливого психологічного комфорту та емоційного настрою
- І так, діти, сядьте будь ласка всі зручно, рівно, вирівняйте спинки, покладіть руки на парти
2. Актуалізація опорних знань
2.1 Перевірка домашнього завдання (с. 59, завдання 325; 326.)
Завдання 325
— Прочитайте пари виразів, які закінчуються тією самою цифрою; сума цифр відповіді дорівнює 9; 5.
Завдання 326
— Скільки дисків було у брата?
2.2. Опитування учнів
2.3 Усні обчислення. (усний рахунок).
2.3.1 Гра «Прочитай вираз різними способами»
Ну що ж, всі готові до уроку?
Тож гаразд, часу не гаємо
І урок розпочинаємо.
- Сьогодні у нас не просто урок математики, а урок – казка, математична казка. А в яку казку ми помандруємо, дізнаєтеся, коли виконаєте завдання на дошці.
Обчисліть приклади, тоді дізнаєтесь ім’я нашого казкового героя.

К О Л О Б О
К
Останні два вирази діти зачитують різними способами
60 + 5 = 65
 Перший доданок 60, другий доданок 5, сума 65
 До 60 додати 5 = 65
 60 плюс 5 = 65
 Сума чисел 60 і 5 = 65
 65 збільшити на 5 = 65
99 – 34 = 65
 Зменшуване 99, від’ємник 34, різниця 65
 Від 99 відняти 34 = 65
 99 мінус 34 = 65
 Різниця чисел 99 і 34 = 65
 99 зменшити на 34 = 65

2.4. Робота в зошитах
2.4.1. Хвилинка каліграфії (с.59)
Тож почнемо казку. Були собі дід та баба та дожились уже до того, що й хліба нема.

Бабо, а яке сьогодні число, який місяць, а чи довго ще чикати пенсії
(Діти давайте допоможемо бабусі пригадати яке сьогодні число і який місяць)

Ось свій зошит я відкрию
І похоло покладу.
Сяду рівно, не зігнуся,
За роботу я візьмуся

Запишіть каліграфічно число, класна робота
Ой ще далеко
Дід і просить:
— Бабусю! Спекла б ти колобок!
— Та з чого ж я спечу, як і борошна нема?
— От, бабусю, піди в хижку та назмітай у засіку
борошенця, то й буде колобок.
Але бабусю будь уважна і записуй скільки тобі потрібно назмітати борошна
(Діти, а ви собі запишіть каліграфічно)
Запишіть число у якому 2 десятки і 8 одиниць, 7 десятків 5 одиниць, 4 десятки і 9 одиниць, 3 десятки і 1 одиниць, 6 десятки і 4 одиниць.
(28, 75, 49, 31, 64.)
- Назвіть сусідів числа (31, 64)
- Яке найменше число, а яке найбільше?
Послухалась баба, пішла в хижку, назмітала в
засіку борошенця, витопила в печі, замісила
гарненько борошно, спекла колобок

та й поклала на вікні, щоб
- охолонув. Лежав Колобок, лежав та й засумував. Стрибнув з віконця та й покотився стежинкою. Докотився до хвіртки, а далі не може, бо висить на ній чарівний замок. Допоможемо Колобку відкрити його.
- (Так)

3. Опрацювання нового матеріалу.
3.1 Оголошення теми і мети уроку.
Отже сьогодні на уроці ви ознайомитеся з різними способами віднімання виду 35-7.
3.2 Робота за підручником (с. 59-60)
3.2.1 Завдання 328. Колективне опрацювання матеріалу
— Розгляньте, як виконали віднімання.
35 – 7 = (35 – 5) – 2 = 30 – 2 = 28
5 + 2
Запам’ятай!
1) Одноцифрове число розкладіть на зручні доданки.
2) Від двоцифрового числа одноцифрове віднімайте частинами.
Приклад вчитель записує на дошці
44 – 6 = (44 – 4) – 2 = 40 – 2 = 38
4 2
- Тож чарівний замок відкрився. І покотився Колобок по стежинці далі. Котиться, котиться, а назустріч йому йде Зайчик .

Колобок, Колобок, я тебе з’їм!
Не їж мене, Зайчику, і я стану тобі в пригоді.
Тоді допоможи мені розв’язати вирази № 329.

3.2.2 Завдання 329
Учні пояснюють, як закінчити обчислення, один учень працює біля дошки, решта — у зошитах.
24 – 5 = (24 - 4) – 1 = 19
76 – 9 = (76 – 6) – 3= 67
52 – 6 = (52 – 2) – 4 = 46
97 – 8 = (97 – 7) – 1 = 89
Діти, давайте, нехай наш Колобок відпочине….
Музична фізкультхвилинка


Подякував Зайчик Колобкові. Зрадів Колобок і покотився стежкою далі. Котиться, котиться, а назустріч йому Вовчик-братик.

- Колобок, колобок, я тебе з’їм!
- Не їж мене, Вовчику, тоді допоможи мені розв’язати задачу № 332.

3.2.3 Завдання 332
Після колективного ознайомлення зі змістом задачі сильніші учні, скорис-тавшись планом, самостійно записують її розв’язання у зошити.
Решта учнів разом з учителем розглядають план розв’язання і визнача¬ють дії.
— Скільки чоловіків було у команді?
— Що відомо про кількість жінок?
— Яку дію треба виконати?
— Якою дією відповісти на питання задачі?
1) 13 – 5 = 8 (ж.)
2) 13 + 8 = 21 (сп.)
Дякую тобі, Колобок, не буду тебе їсти, адже ти мені дуже допоміг.
Котиться, котиться Колобок, а назустріч йому засмучений Ведмедик.

Колобок, Колобок, я тебе з’їм!
Не їж мене, Ведмедику, і я тобі в пригоді стану.

Тож допоможи мені розв’язати завдання № 333
Вчитель з підручника зачитує завдання

3.2.4 Завдання 333
Один учень біля дошки розв’язує і пояснює,
х - 5 = 10
х = 10 + 5
х= 15
- Дякую тобі, Колобок, ти дуже розумний.
Страшенно втомився Колобочок допомагати лісовим мешканцям. Тож давайте разом із ним відпочинемо.
Гімнастика для очей
Сплять маленькі совенята.
(Очі заплющені.)
Раз! – відкрили оченята,
Подивились навколо,
(Кругові рухи очима.)
Потім вгору і додолу.
(Лише очима, головою не рухати.)
Оченята – блим!, Блим!, Блим!
Відпочити треба їм!
Вправо, вліво оченята
Повертали совенята.
Совенята будуть спати,
А ми будемо працювати.
4. Закріплення і узагальнення знань, умінь і навичок.
4.1 .Робота на карточках. Обчислення значень виразів
Відпочив наш герой, зрадів і покотився далі. Котиться, котиться Колобок, а назустріч Лисичка – сестричка. Хитра-прехитра.

Колобок, Колобок, я тебе з’їм!
Не їж мене, Лисичко.
Тоді допоможи мені обчислити вирази на ось цих карточках
Добре.
Ми їм, дітки, також допоможемо і тим самим закріпимо свої вміння віднімати одноцифрове число від двоцифрового
I - Варіант
13-7 = (13 – 3) – 4 =6
3 4

27-8 =(27-7) – 1 = 19
7 1
74 – 6= (74 – 4) – 2 = 68
4 2
II- Варіант
14 – 8 = (14 – 4) – 4 = 6
4 4
37 – 9 = (37 – 7) – 2 = 28
7 2
83 – 7 = (83 – 3) – 4 =76
3 4
Але ви всі знаєте яка лисичка хитра вона для колобка підготувала ще одне завдання
- Колобок якщо ти виконаєш ще одне завдання тоді я тебе відпущу

4.2. Робота в групах
4.2.1 Робота з геометричним матеріалом

Склади малюнок із геометричних фігур

Пара яка виконала подає синій сигнал
- Ти впорався з цим завданням, Колобочку, тому їсти тебе я не буду, а дарую тобі ось цей автомобіль. Тепер сідай, Колобочок, у машину і подорожуй далі. Сів Колобок у машину та й поїхав.
- А в нас вже закінчується урок.
Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
5. Підсумок уроку
5.1 Підсумкова бесіда.
5.2 Оцінювання учнів
Гра «Мікрофон»
- Сьогодні на уроці я зрозумів…..
- Ми тренували уміння…..
- Я дізнався….
- Мені сподобалося….
Яке завдання від звірів було найцікавіше?
Яке найскладнішим?
6.3 Інструктаж до виконання домашньої роботи.
Настав час записати д/з у щоденники
С. 61, завдання 334; 335.
Категорія: Математика | Додав: tetiana
Переглядів: 2839 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/7
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:03:11

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz