<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               П`ятниця, 29.03.2024, 08:39 Гість  
Категорії розділу
Читання [43]
Українська мова [37]
Російська мова [3]
Математика [25]
Природознавство [27]
Образотворче мистецтво [3]
Трудове навчання [4]
Фізична культура [3]
Основи здоров"я [11]
Музика [3]
Я у світі [1]
Англійська мова [2]
Інформатика [1]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Конспекти уроків » Математика

Урок математики в 1 класі. Таблиці додавання й віднімання числа 2. Розв'язування прикладів виду: 6+1+2, 7-2+1, 7+1-2.
19.02.2016, 22:00

Таблиці додавання й віднімання числа 2. Розв'язування прикладів виду: 6+1+2, 7-2+1, 7+1-2.Складання й розв'язування задач.

Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 2; вправляти в розв'язанні прикладів виду 6+1+2; 7-2 +1; 7+1-2 , складанні й розв'язуванні задач; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пам'ять, швидкість, оперативність мислення; виховувати бажання вчитися, обережність у поведінці з незнайомцями.

Підготувала. Вчитель початкових класів Шастіна Євгенія Володимирівна

Хід уроку

І. Організаційний момент

Сядьте, діти, всі гарненько,

Руки покладіть рівненько,

Голову вище підніміть,

Свої плечі розведіть.

Всім нам, діти, усміхніться,

Веселіше подивіться.

Щоб водити кораблі,

І щоб в небо злетіти.

Як багато треба знати

І як багато треба вміти!

Щоб лікарем, моряком

Чи пілотом стати,

Перш за все треба

Математику знати.

- Діти, сьогодні на уроці знадобиться нам з вами такий вантаж: математичні знання,
світлий розум, кмітливість і хороший настрій. Давайте посміхнемось один одному та
будемо працювати.

Урок - це країна знань, будьте ж допитливими, цікавими, але тільки не байдужими. II. Повідомлення теми і мети уроку.

- Діти, сьогодні на уроці ми з вами будемо складати таблиці додавання й
віднімання числа 2, працювати з геометричним матеріалом, задачами, прикладами. А
допомагати нам буде... Відгадайте хто.

Загадка

Дівчинку бабуся дуже любила,

Бо внучка була в неї гарна та мила. Бабуся із святом дівчину привітала, Червону шапочку їй подарувала

- А ось і Червона Шапочка.

III. Контроль, корекція й закріплення знань.

- Діти, Червона Шапочка запрошує вас до себе в казку. Але щоб нам туди потрапити,
треба показати як ви вмієте рахувати.

Давайте запишемо математичний диктант.

Відкрийте зошити.

Пригадаємо, як треба сидіти під час письма:

спинка рівна;
ноги на підлозі;
зошит похило.
Записуємо тільки відповіді. Математичний диктант
1). Я задумала число. Воно більше 4, але менше 6. Що це за число? Запишіть його.

2). Записати число, яке стоїть попереду числа 7.

3). Запишіть число, яке стоїть між числами 6 і 8.

4) Запишіть наступне число до числа 7.

5) Перший доданок 7, другий доданок 2. Запишіть, чому дорівнює сума?

6) Вчили доню рахувать:

- Скільки буде п'ять і п'ять?
Посміхнулась хитро донька
І сказала: — Дві долоньки.

- А ви як думаєте? Запишіть, скільки буде 5 і 5.
Перевіримо диктант оплесками за правильну відповідь
5 6 7 8 9 10.

- За яким принципом записані у нас числа?
(У порядку зростання.

Кожне наступне число більше від попереднього на 1)

- Чим відрізняється число 10 від інших чисел?

(Число 10 - двоцифрове, а всі інші - одноцифрові числа.)

Червона Шапочка хоче розповісти вам про один випадок, який трапився з нею.

Одного разу матуся дала їй пиріжки та попрохала віднести їх бабусі.

Слайд.

Дівчинка взяла кошик з пиріжками та й пішла. А дорога йшла через ліс. Ось йде Червона

Шапочка, а назустріч їй вовк. Хитрий він був. Почав розпитувати Червону Шапочку куди

вона йде та що несе. Та все й розказала. Послав вовк дівчинку по довгій дорозі, а сам побіг

по короткій.

Слайд.

Робота з геометричний матеріалом. Креслення відрізків

Червона Шапочка ще й половини дороги не пройшла, а вовк вже біля бабусиногр будинку.

Давайте доведемо, що вовк обдурив Червону Шапочку.
Накресліть відрізок завдовжки 8 см. АК - це дорога Червоної Шапочки.
Накресліть відрізок завдовжки 4 см. ВО - це дорога вовка.
Який відрізок довший? На скільки см АК > ВО ? IV. Ознайомлення з новим матеріалом
1. Складання таблиці додавання числа 2. Дорога в Червоної Шапочки довга. Та вона ще й квіти для бабусі по дорозі рвала. Щоб часу марно не витрачати - давайте складемо з вами таблицю додавання числа 2 У нас теж є квіти, які допоможуть нам в цьому.

Покладіть одну квітку, до неї додайте ще одну, а потім ще 1.
Скільки квіток одержали? (3)
Скільки квіток додали? (2)
Запишемо: 1+2=3
Покладіть 2 квітки. До них додайте ще 2. Скільки стало? (4) Як це записати?
Покладіть 3 квітки, додайте ще 2.Скільки у вас квіток? Запишіть з коментуванням.
Далі будемо записувати лише приклади, уявляючи, що кожне число у нас на 1 більше від попереднього. А додаємо ми весь час число2.
(Діти складають і записують таблицю додавання числа 2 з коментуванням).

- Діти, подивіться на нашу таблицю. Що ви можете сказати про перший доданок ?

- Що можемо сказати про результат? (Результат змінювався, він збільшувався на 1)
2. Опрацювання таблиці віднімання числа 2

Давайте прочитаємо у підручнику на стор. 55 таблицю віднімання числа 2. (Читають хором)
Яку закономірність ми помітили? (Перше число збільшувалося на 1, друге залишалося без зміни, а результат теж збільшувався на 1.)
Фізкультхвилинка.

В лісі весело: пташки співають, сонечко яскраво сяє. Біжить Червона Шапочка

підстрибуючи та пританцьовуючи.

Давайте і ми покажемо, що вміємо танцювати.

(Музичний супровід «Солньїшко лучистое любит скакать»)

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Складання і розв'язування задач за малюнками.

Діти, Червона Шапочка несла бабусі пиріжки з яблучками та вишеньками. З одного яблучка виходила начинка на 1 пиріжок. Давайте дізнаємося, скільки пиріжків було з яблучками. Складемо й розв'яжемо задачу за малюнком у нашому підручнику. Спочатку повторимо, з чого складається задача? (З умови і питання, розв'язання й відповіді.)

Розглянемо перший малюнок в завданні № 4. Складіть умову задачі за малюнком. (На тарілочці було 7 яблук та ще 2 яблука лежало на столі.)

Яке питання слід поставити до задачі? (Скільки було всього яблук?) Запишемо розв'язання задачі. (До 7+2=9) Підкреслюємо відповідь 9.
Пиріжки були ще й з вишнями. Скільки було всього вишень? (8) Вони були такі смачні й соковиті, що Червона Шапочка не втрималася та й з'їла ... скільки вишеньок? (2). Яку питання поставимо до задачі? (Скільки вишень залишилося?)
Запишемо розв'язування задачі. (8-2=6)
Діти, скільки пиріжків з вишеньками спекла матуся, якщо відомо, що в один пиріжок вона клала 3 вишеньки? (2)

2. Розв'язування задачі на кмітливість.

Скільки ж всього пиріжків несла Червона Шапочка? (9і2 = 11)
А на якому дереві ростуть яблука? (На яблунях)
Ось про яблуні, з яких зірвали яблука на пиріжки, у нас є задача в підручнику. Але я десь посіяла свої окуляри і не можу прочитати її. Хто допоможе прочитати умову задачі? (Читає 1 учень)
А тепер прочитайте питання. (1 учень). Скільки ж яблунь стало біля школи? (7)
3. Обчислення виразів

- Діти, ви пам'ятаєте, що вовк прибіг раніше від Червоної Шапочки, потрапив до будинку, та й кинувся на бабусю. Але та швиденько метнулася до іншої кімнати й закрилася. Вовк знайшов і одягнув бабусин одяг та окуляри та й ліг у ліжко, чекаючи Червону Шапочку. Слайд.

А ось і Червона Шапочка нарешті дійшла до будинку. Потягнула вона за мотузок, двері відчинилися і дівчинка зайшла до будинку. Бачить, лежить бабуся, вкрита ковдрою. Говорить бабуся грубим голосом. А чи знаєш ти, Червоно Шапочко, математику? Ану покажи як вмієш обчислювати вирази. Та й задав, а це ж був вовк, вирази, щоб дівчинка їх обчислила.

Давайте і ми ці вирази обчислимо. Вони у нас є в підручнику під № 2. (Діти з коментуванням записують та обчислюють вирази:

7+1-2=6

Ось і Червона Шапочка так обчислила вирази. Розізлився вовк, хотів її схопити та тут бабуся швиденько привідкрила двері зі своєї кімнати і Червона Шапочка туди швиденько забігла, а вовк перечепився у бабусиному вбранні та і впав.

Слайд.

А в цей час проходив мимо мисливець, почув шум в будинку, почав стукати. Почув вовк мисливця та стриб у вікно й дременув до лісу. Тільки його й бачили. Зраділи бабуся і Червона Шапочка, подякували мисливцю за те, що той їх врятував. А ось мисливець Червону Шапочку посварив. Як ви думаєте, що ж він їй сказав? (Не можна розмовляти з незнайомцями і розповідати де живеш, куди йдеш.)

- Отже візьмемо й собі за правило, щоб не трапилося біди, не будемо зупинятися і розмовляти з незнайомцями. Ні в якому разі не можна сідати до незнайомих людей в автомобіль, йти з ними кудись.

Підсумок уроку

Наш урок добігає кінця.

-Чим ви займалися на уроці? (Складали таблицю, Познайомилися з таблицею додавання і

віднімання числа 2, розв'язували задачі і приклади. Познайомилися з казкою про Червону

Шапочку)

Релакс. Я - найкращий! (пошепки, голосніше, ще голосніше). - 2 рази. Молодці. Ви дійсно найкращі, і про це говорить ваша робота.

Ось і пролунав дзвінок - закінчився наш урок.

За роботу по заслузі щиро дякую вам, друзі!

Хай в усьому вам щастить.

На перерву всі біжіть.

Категорія: Математика | Додав: sastinaevgenia
Переглядів: 976 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 5.0/6
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:08:39

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz