<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               Середа, 24.04.2024, 17:25 Гість  
Категорії розділу
Читання [43]
Українська мова [37]
Російська мова [3]
Математика [25]
Природознавство [27]
Образотворче мистецтво [3]
Трудове навчання [4]
Фізична культура [3]
Основи здоров"я [11]
Музика [3]
Я у світі [1]
Англійська мова [2]
Інформатика [1]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Конспекти уроків » Математика

Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа1. 1 клас
16.03.2016, 15:42

МАТЕМАТИКА

1 клас

                            

Тема.  Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа1

 

Мета:  перевірити засвоєння учнями таблиці додавання і віднімання 1, формувати швидкість обчислювальних навичок, вправляти дітей у самостійному складанні задачі за малюнком та незакінченим прикладом, закріпити вміння розв’язувати задачі на знаходження суми та різниці на основі аналізу слів;

розвивати образне мислення шляхом розпізнавання найпростіших геометричних фігур на малюнках;

виховувати самостійність, працелюбство

 

Обладнання: набір цифр, сюжетні малюнки, зображення лісових мешканців – Ведмедя, Зайця, Лиса, малюнок букету квітів, дві таблиці для організації самостійної роботи, таблиця «Складаємо лісових мешканців з геометричних фігур», мультимедійний супровід уроку

Тип уроку:  урок узагальнення і систематизації знань

 

Вид уроку:  урок – мандрівка.

ХІД  УРОКУ

 

І.  Організаційний момент

  

    1.  Організаційний мобілізуючий вступ

   Учитель: Станьте всі рівненько. Поправте одяг. Чи у всіх є все потрібне для уроку математики?

   

     2.  Привітання.

    Учитель: Добрий день, діти!

 

ІІ.  Оголошення теми уроку і мотивація навчальної діяльності

 

    Учитель:  До лісу сьогодні йдемо, поспішайте!

                     Увагу, фантазію, речі збирайте,

                     Бо ліс той казковий. Там звірі живуть.

                     А шлях туди «Сходами чисел» всі звуть.

                                                                                                                    

 

4 – 1

                                                                                                       3 – 1

                                                                                             2 + 1

                                                                                   2 – 1

                                                                         6 + 1

                                                              4 + 1 

                                                    5 – 1

                                          9 – 1

                               7 – 1

                    8 + 1

 

    Учитель: Зверніть увагу на приклади «Числової сходинки». Хто здогадався, над якою темою ми будемо працювати на уроці сьогодні?

 

ІІІ. Робота по темі уроку

   

     1. Усний рахунок

     Учитель:  Ми у лісі, друже, глянь,

                     Повен ліс див-дивувань:

                      Тут звірів навчає

                     В справжнісінькій школі

                    Учитель Сова.

                     Посміхніться доволі.

    Учитель:  Давайте пояснімо звірам усім,

                    Як із 6 одержати 7.           (6 + 1 = 7)

                    А білкам віконечко швидко закриємо –

                    Врятуємо від дощику їх та зігріємо.

                                                                  (4 -    = 3, 7 -   = 6)

                    А чим же займалися звірі улітку,

                    Коли у всіх школах були канікули?

                   Лисенята на рибу разом полювали,

                    Зайченята із квітів візерунок складали.

                    Швиденько, діти звірят полічіть.

                    На малюнку їх зображено скільки, скажіть?

     Учитель:

                    До звіренят додайте Лиса.

                    Так скільки ж звірів побачили в лісі?               (8 + 1 = 9).

    

                    Дивіться, під кущем причаївся Їжак.

                    Збирати грибочки він, діти, мастак.

                   На спині у нього вже 5 сироїжок,

                   1 маслючок та 1 підберезник.

                   Тож скільки грибочків приніс на обід

                   Їжак, що шукав їх у лісі, як слід?               (5 + 1 + 1 = 7)

2.  Фізкультхвилинка «Ведмедики»

       Йшли ведмедики малі.(Діти крокують на місці)

Нахилились до землі.       (Діти нахиляються вперед, торкаються руками підлоги).

Потім встали, руки в боки.        (Стають рівненько)

І зробили три підскоки.    (Три рази підстрибують).

Потім розминали плечі.  (Роблять кругові рухи руками,

що торкаються плечей)

Руки вгору    (Піднімають прямі руки вгору),

опустили  (Опускають руки)

і за парти тихо сіли. (Сідають за парти).

 

3.  Розв’язування задач на знаходження суми і різниці на основі аналізу опорних слів:

       Учитель:

       Ведмедик не хоче до школи рушати:

       Він грався – задачі забув розв’язати.

       Швиденько Ведмедику ми допоможемо.

       Розв’яжемо дружно – знання всім примножимо.

      

Задача 1.  Було у Лисиці 7 яблук кислиці.

                       Одне вона з’їла, а скільки лишила?            (7 – 1 = 6)

 

       Задача 2.  Дятел хатку будував –

                        Вікна всі пофарбував.

                        Тут одне, а там – чотири.

                         Скільки вікон. Полічили?                            (1 + 4 = 5)

      

4.  Складання задачі за малюнком і незакінченим прикладом (робота в малих групах)

                                   5 – 1 – 1 =

       Учитель:  Якщо в дитини щаслива вдача,

                       Складе про квіти свою задачу.

       Учитель:  Ми так працювали,

                       Що трошки втомилися.

                       На лузі зеленім разом опинилися.

      

Заплющіть очі, послухайте запис полонезу М. Огінського та уявіть, що ми знаходимося на зеленому лузі.

5.  Фізкультхвилинка «Гуси-лебеді»

Гуси-лебеді летіли,                                     (Діти махають прямими руками)

На лужку спочити сіли.                    (Присідають)

Потім встали,                                                (Встають)

             крильця склали,                   (Підносять руки до плечей)

Розминати спинки стали.                          (Роблять кругові рухи руками)

Ніжки обмивали,                               (Нахиляються вперед)

Вгору підлітали.                                (Підстрибують на місці)

Хвостик піднімали,            (Нахиляються вперед, зчепивши       руки за спиною)

Шийки повертали.             (Повертають головою праворуч-ліворуч)

Потім гуси потягнулись –           (Глибоко вдихають, руки піднімають вгору, підтягуються)

Діти до занять вернулись (Сідають за парти)

 

6. Самостійна робота за варіантами

     І  варіант                                                ІІ варіант

4 + 1 = 5             7 – 1 = 6                      5 + 1 = 6             8 + 1 = 9

6 – 1 = 5             8 – 1 = 8                                7 + 1 = 6             9 – 1 = 7

3 + 1 = 2             9 + 1 = 8                      4 – 1 = 5             10 – 1 = 9

 

Учитель:  Ось Зайчик. Він приклади дома розв’язував.

                Ні мамі, ні таткові їх не показував.

                Ви їх перевірте – чи відповідь правильна?

                Самостійно працюємо – часу не гаємо!

              І  варіант                                               ІІ варіант

4 + 1 = 5             7 – 1 = 6                      5 + 1 = 6             8 + 1 = 9

6 – 1 = 5             8 – 1 = 7                      7 + 1 = 8             9 – 1 = 8

3 + 1 = 4             9 + 1 = 10                    4 – 1 = 3             10 – 1 = 9

 

Учитель: Зошит Синички я відкриваю –

                Кожний роботу свою з ним звіряє.

 

7.  Розпізнавання найпростіших геометричних фігур на малюнках (робота в парах)

 

Учитель:  У лісі звірят різних ми зустрічали.

                Кого з них малюнки оці нагадали?

                Із яких геометричних фігур цих звірят склали

IVПідсумок уроку

Вправа «Мікрофон»

Учитель:  Діти, пригадайте, що ми робили на початку уроку? Які завдання виконували? Яке завдання сподобалося найбільше? Чия відповідь запам’яталася?

                   У лісі казковім сьогодні бували:

                   Одиницю до чисел додавали й від чисел її віднімали,

                   Друзям найменшим спритно допомагали,

                   Між тим, для себе знання здобували…

                  

 

Категорія: Математика | Додав: lorochka
Переглядів: 672 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:17:25

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz