<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               П`ятниця, 26.04.2024, 09:18 Гість  
Категорії розділу
Читання [43]
Українська мова [37]
Російська мова [3]
Математика [25]
Природознавство [27]
Образотворче мистецтво [3]
Трудове навчання [4]
Фізична культура [3]
Основи здоров"я [11]
Музика [3]
Я у світі [1]
Англійська мова [2]
Інформатика [1]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Конспекти уроків » Математика

Застосування палетки для знаходження площі непрямокутних фігур
25.01.2016, 18:30

Тема уроку:  Застосування палетки для знаходження площі непрямокутних фігур

Мета уроку: пояснити будову палетки і правила користування нею; вправляти учнів у складанні та обчисленні виразів; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: палетка, геометричні фігури, картка з тестовим завданням.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Тестове опитування за темою «Площа фігур. Задачі на рух»

Тест

1) Якщо пішохід за 3 год. пройшов 12 км, то він рухався зі швидкістю:

 

а)    15 км/год.;

б)    4 км/год.;

в)    9 км/год.;

г)    36 км/год.

 

2) Якщо електропоїзд рухався зі швидкістю 85 км/год., то за 6 год. він проїхав:

 

а)    91 км;

б)    510 км;

в)    14 км;

г)    480 км.

 

3) Якщо автомобіль їхав зі швидкістю 65 км/год., то він подолав 195 км за:

 

а)    3 год.;

б)    5 год.;

в)    4 год.;

г)    2 год.

 

4) Довжина прямокутника 8 см, а ширина 4 см. Щоб знайти периметр прямокутника, треба:

 

а)    8 · 2 + 4;

б)    (8 + 4) · 2;

в)    8 + 4 + 4;

г)    8 + 4 + 8.

 

5) Якщо довжина прямокутника 18 см, а ширина 6 см, то площа його дорівнює:

 

а)    108 см2;

б)    54 см2;

в)    6 см2;

г)    24 см2.

 

6) Якщо ширина городу 20 м, а довжина його на 5 м більша, то його площа дорівнює:

 

а)    25 м2;

б)    45 м2;

в)    100 м2;

г)    500 м2.

 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення вчителя за вправою № 514

2. Фронтальна робота над завданням № 515

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Коментоване розв’язання задачі № 516

2. Самостійна робота

Записати вирази й обчислити їх значення (вправа № 517).

3. Фізкультхвилинка

4. Розв’язання задачі № 519 (учні з високим рівнем знань складають вираз для розв’язання задачі; учні з достатнім рівнем знань розв’язують задачу по діях; решта учнів — під керівництвом учителя)

5. Самостійне розв’язання прикладів № 518

6. З поданих дібрати вирази для задач № 520.

32 · (32 : 4); 32 · (32 - 4); (32 + 32 : 4) · 2; (32 + (32 - 4)) · 2.

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання   № 521, 52

Категорія: Математика | Додав: lorochka
Переглядів: 442 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/10
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:09:18

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz