<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               Четвер, 28.03.2024, 16:12 Гість  
Категорії розділу
Читання [43]
Українська мова [37]
Російська мова [3]
Математика [25]
Природознавство [27]
Образотворче мистецтво [3]
Трудове навчання [4]
Фізична культура [3]
Основи здоров"я [11]
Музика [3]
Я у світі [1]
Англійська мова [2]
Інформатика [1]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Конспекти уроків » Музика

Конспект уроку на тему "Музика крокує " 1 клас
05.07.2017, 11:13
Тема. Музика крокує

Мета:
Навчальна: збагачувати музичний досвід учнів, ігрової пісні; засвоювати з ними поняття «довгі та короткі звуки»;ознайомити з правилами роботи из підручником та у зошиті.
Розвивальна: розвивати творчі здібності до музики, почуття ритму;
Виховна: виховувати інтереста любов до музики, уміння спілкуватися.
Музичний матеріал: Е. Ґріґ «Похід гномів»; В. Косенко «Не хочуть купити ведмедика», «Купили ведмедика»; 3. Левіна «Що нам осінь принесе?»; поспівка «Я крокую вгору»; українська народна пісня «Ой, до нори, мишко»; ігри «Дощ у лісі», «Що придба­ли друзі».
Наочні матеріали: ілюстрації до музичних творів; підручник, зошит, навчальне відео.
Обладнання: комп’ютер; фонохрестоматія,проектор, музичні інструменти.
Тип уроку: урок поглиблення теми.

Хід уроку
І. Організаційна частина
1. Вхід учнів до класу
- Учні організовано заходять до класу під супровід «Похід гномів» Е. Ґріґа.

2.Музичне вітання
-Доброго ранку, і сонце, і небо.
Доброго ранку, звертаюсь до тебе!
Все що навколо існує
Хай нашу пісню почує( 2р.)

3.Перевірка готовності класу до уроку
- Розпочався наш урок,
Вже із класу ані крок,
Перевірте друзі всі -
Є на парті олівці.
Ручка є і зошит звісно,
Є й підручник, а в нім пісня!

ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Бесіда
- Якими бувають звуки, що ми чуємо навколо?
- Якими бувають музичні звуки?
- Чи може людина без інструментів відтворити усі звуки навколишнього світу?
- Наведіть приклади, які звуки ми не можемо відтворити.

2. Оголошення теми уроку
А) Бесіда
- Нещодавно перший раз
Завітала музика у ваш світлий клас.
А сьогодні поспіши ,
Звуки за руки візьми.
І у них ти розпитай,
Звук короткий, або довгий,
ти на вік запам’ятай!

- Що нам пропонують рядки вірша?
- Де звучить музика у повсякденному житті?
- Тож якими можуть бути звуки?( довгі і короткі)
- Правильно, і сьогодні на уроці ми з вами і дізнаємося, який звук короткий, а який довгий.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
1. Введення елементів нестандартності
А) Розгадування загадки
- А допоможе нам у цьому розібратися наш новий друг, який сьогодні завітав до нас на урок. Але щоб дізнатися хто це потрібно відгадати загадку.
- Він маленький чоловік,
Жити в лісі здавна звик.
Не один він там живе ,
Схожих 6 ще в хатці є.
- Правильно, це гномик.

2. Бесіда
- Гномик дуже поспішав до нас, щоб побачити які ви молодці, мабуть так поспішав, як і ви поспішаєте до школи.
- Скажіть нашому новому другові, як ви рухаєтеся, коли поспішаєте на урок до школи, до друзів та вчительки?
- Так, правильно, ви йдете швидко.
- А якщо у вас багато часу і ви не поспішаєте?
- Так, ви сповільнюєтесь.
- Ось і наш гномик почув, що музика може крокувати.
- Підійміть ручку ті, хто думає , що музика справді може крокувати.
- А зараз підійміть руку ті хто певен , що крокувати музика не може.
- А хто правий ми скоро дізнаємося.
- Діти, а зараз,уявіть , що ви композитори.
- Яку б музику ви написали у цей осінній прекрасний день?

ІV. Основна частина
1. Гра «Вітер у лісі»
- Зараз ми уявимо , що опинилися в гостях у нашого гномика – у лісі.
- Спробуємо уявити, що починається вітер.
- Передайте звуками шум вітру.
- Якими звуками — музичними чи шумовими — ми передали шум дощу?

2. Вокально-хорова робота
А) Розучування поспівки «Я крокую вгору»
-Погляньте на дошці є будиночок нашого гномика, але щоб до нього зайти та з нього вийти, потрібно подолати не одну сходинку.
- А щоб нам було веселіше й ти по сходинкам, ми будемо співати такі чарівні слова « Я крокую в гору» - коли ми заходимо до будиночка, а коли виходимо – « Я крокую вниз».

3. Фізкультхвилинка
- Ми з вами зробили стільки кроків то вгору , то вниз, що вже й трішки заморилися, тому зараз разом з гномиком відпочинемо.
- Дивимося уважно на єкран та повторюємо рухи під музику.

4. Слухання пісні «Що нам осінь принесе?» 3. Левіної
- Подивіться на екран та прослухайте пісню , слухайте уважно, щоб потім розповісти гномику, що приносить осінь.
- Який настрій, які почуття ви почули у цій пісні?

5. Розучування пісні «Що нам осінь принесе?» 3. Левіної (спів у діалозі, виконання з проплескуванням пульсу)

6. Засвоєння нових знань
- Ви, мабуть, звернули увагу на те, що музичні звуки мають різну тривалість. Одні звучать довго, інші — коротко. На кожну частину пульсу припадає або один довгий звук, або два коротких.

А) Гра «Осінні жолуді»
-- Доки ми співали гномик у лісі назбирав жолуді, подивіться , як вони стоять, хто один, а деякі у двох.
- Це не спроста. Вони утворили цікаву мелодію, коли ми проплескаємо дивлячись на жолуді – ми її почуємо.
- Коли один жолудь – то ми плескаємо один раз у долоньки.
- Який звук вийшов? Довгий чи короткий? (довгий)
- Якщо жолуді стоять у парі – то ми плескаємо два рази.
- Які тоді звуки ми чуємо ?(короткі)
- Отже спробуємо.



Б) Розповіть вчителя
- Але , кожного разу жолуді малювати не зручно , тому Довгий звук — склад ТА — позначають І; два коротких звуки —
ТІ-ТІ — позначають П.

- Спробуємо проплескати за допомогою ритмічного малюнку.

І І П П І

В) Робота з підручником
- Розгорніть ваші підручники на ст.. 20.
- Давайте допоможимо знайти де чиї сліди.

7. Робота з зошитом
-А зараз ми з вами потренуємося у записуванні ритмічного малюнку.
- На дошці ви бачите схему з жолудів а нам потрібно записати іі за допомогою музичних знаків.

І І П
П І П
І П І П

7. Слухання музики
А) Слухання твору «Похід гномів» Е. Ґріґа
- Про що розповіла нам музика?
- Герої цієї п’єси крокували або швидко бігли?
- Які казкові персонажі можуть крокувати під цю музику?

Б) Слухання «Не хочуть купити ведмедика» В. Косенка
- Гномик хотів придбати сові іграшки, тому завітав до магазину, а там побачив маленького хлопчика, який благав батьків, щоб йому купили ведмедика.
- Послухайте, як про це розповідає В. Косенко у своїй п’єсі.

- Якщо ви були б композиторами, яку назву ви б дали цій п’єсі?
-Як музика розповідає про почуття малюка?
- Як звучала музика: голосно чи тихо, швидко чи повільно?

В) Слухання «Купили ведмедика» В. Косенка
- Хочете дізнатися, чим завершилася ця історія? Послухайте ще одну п’єсу.

- На вашу думку, купили ведмедика малюкові чи ні?
-Як би ви назвали цей твір?
- Чому ви вирішили, що малюк отримав ведмедика?
- Як музика розповіла про це?
- Чи змінився настрій дитини?
-Який настрій був у першій п’єсі?
- Як він змінився у другій п’єсі?

V. Вокально-хорова робота
1. Повторення пісні «Ой, до нори, мишко»

V І. Підсумок уроку
1. Заключна бесіда
- Ми сьогодні дізналися, як музика передає різні настрої людини. Отже, свою колекцію музичних вражень ми збагатили новими творами.
-Яких казкових мешканців лісу ми впізнали у творах Е. Ґріґа?
- Які музичні враження ви отримали від прослуховування п’єс В. Косенка?
- Які бувають звуки?

2. Нагородженя
- А зараз, за звичаєм, ми продовжуємо наше змагання, відкриваємо зошити на останній сторінці для того щоб отримати на вклеїти до нашої музичної хатки це одну цеглинку.
- Гномику сподобалося , як ви всі сьогодні працювали на уроці, тому кожен отримує наліпку на згадку.
3. Музичне прощання
- А зараз підведіться , проспіваємо прощальну пісеньку
(на муз. «От улыбки»)
- Ось закінчився уже урок
Я прощаюся із вами дітвора
І вже кличе весело дзвінок
І всі кажуть разом до побачення!

4. Вихід учнів з класу
Учні виходять із класу під музичний супровід («Похід гномів» Е. Ґріґа).
Категорія: Музика | Додав: anna_bosenko
Переглядів: 836 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:16:12

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz