<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               Середа, 07.12.2016, 11:36 Гість  
Конкурс сайтів
Школьно-Студенческая социальная Сеть! Конкурс образовательных сайтов. Сайты для учителей. Презентации для учителей по всем предметам конкурс сайтов Голосуйте за сайт!

Меню сайту

Категорії розділу
Читання [31]
Українська мова [25]
Російська мова [3]
Математика [23]
Природознавство [19]
Образотворче мистецтво [2]
Трудове навчання [1]
Фізична культура [2]
Основи здоров"я [10]
Музика [0]
Я у світі [1]
Англійська мова [0]

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 95

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Конспекти уроків » Природознавство

Які ознаки мають живі організми?
21.09.2016, 20:00

Тема уроку. Які ознаки мають живі організми?

Мета уроку: дати учням уявлення про організми, ознаки живих організмів; вчити порівнювати тіла і доводити свою думку; розвивати світогляд, увагу, пам’ять; виховувати дбайливе ставлення до рідної природи.

ХІД УРОКУ

I.       Організаційний момент,

II.      Повідомлення теми і мети уроку

—      Хто належить до живої природи?

—      Які об’єкти живої природи ви спостерігали під час екскурсії?

—      Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, чим схожі всі живі організми.

III.    Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1.  Робота за підручником (с. 18-19).

—      Запам’ятайте нове слово! Організмами називають усі живі істоти.

—  Пригадайте, що належить до неживої природи? Хто належить до живої природи?

—      Роздивіться фотографії на с. 18.

—      Розкажіть, що зображено на фотографіях? Складіть речення.

—  У природі поряд живуть люди, тварини, рослини. Всі вони відрізняються одне від одного. А що їх об’єднує? Вони — живі організми.

Ознаками живих організмів є: ріст, рух та живлення.

—      Що об’єднує людей, тварин, рослини?

—      Які ознаки живих організмів?

—      Роздивіться фотографію на с. 19 угорі.

—      Поміркуйте, чи рухаються рослини?

—  Закінчіть речення: «Рослини рухаються, коли ростуть, повертаються до сонця, розкривають...».

—      Розгляньте малюнки на с. 19.

—      Що зображено? Хто зображений?

—      Розкажіть, хто чим живиться?

—      Зверніть увагу! Рослини живляться інакше, ніж люди та тварини.

Завдання для друга природи

—  Порівняйте справжнього песика з іграшковим. Хто з них є живим організмом? Чому ви так уважаєте?

2.  Фізкультхвилинка

IV.     Узагальнення й систематизація отриманих знань

1.  Робота в парах

—      Наведіть своєму сусідові по парті приклади організмів.

—  Поміркуйте, які організми є у вас удома. Розкажіть про один з них.

2.  Тестування

1)         Що належить до живої природи?

а)          Людина, рослини, тварини, гриби і мікроби;

б)          Сонце, повітря, вода, Земля, людина і те, що створено її руками;

в)          Сонце, небо, хмари, вода, гори, дощ, сніг.

2)         До неживої природи належать:

а)          людина, рослини, тварини, гриби і мікроби;

б)          Сонце, небо, хмари, Земля, гори, камені, вода, дощ, сніг;

в) Сонце, Земля, повітря, вода, хмари, людина і те, що створено її руками.

3)       Чим відрізняється жива природа від неживої?

а) Усе живе дихає, живиться, росте, розвивається, розмножується, помирає;

б) усе живе пересувається, росте, радіє, приносить потомство, помирає;

в) усе живе розмовляє, пересувається, росте, розмножується, помирає.

4)       Що належить до організмів?

Орел, туман, людина, комаха, Місяць, мороз? (Орел, людина, комаха)

3.   Гра-змагання між хлопчиками і дівчатками

Перегляд мультфільму «Про мавпочок» (1 хв) із завданням: назвати якнайбільше організмів.

V.           Підсумок уроку

—       Що належить до природи?

—       Що називають організмами?

—       Наведіть приклади організмів.

—   Як відрізнити живі організми від неживих тіл природи? Наведіть приклади.

—       Що є ознаками живих організмів? (Ріст, рух та живлення)

Категорія: Природознавство | Додав: lorochka
Переглядів: 24 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:11:36

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz