<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               Четвер, 25.04.2024, 04:24 Гість  
Категорії розділу
Читання [43]
Українська мова [37]
Російська мова [3]
Математика [25]
Природознавство [27]
Образотворче мистецтво [3]
Трудове навчання [4]
Фізична культура [3]
Основи здоров"я [11]
Музика [3]
Я у світі [1]
Англійська мова [2]
Інформатика [1]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Конспекти уроків » Природознавство

Якою буває природа. Збережемо природу.
01.10.2014, 20:19

Урок природознавства в 1 класі

Тема. Якою буває природа. Збережемо природу.

Мета: формувати в учнів поняття „природа”, „нежива природа”, „жива природа”; вчити дітей розрізняти живу і неживу природу; поглибити їх знання про значення природи для життя рослин, тварин і людей; формувати вміння спостерігати, робити висновки; виховувати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу.

Тип уроку: засвоєння нових знань і формування на їх основі вмінь та навичок.
Хід уроку

І. Організація класу.
Дзвінко продзвенів дзвінок,
Всім пора нам на урок,
Все у нас уже на місці –
Залишились тільки сісти!

ІІ. Хвилинка спостережень
- Яка зараз пора року?
- Який місяць?
- Що ви можете сказати про небо?
- Чи є надворі вітер?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
- Діти, поспостерігайте, що знаходиться навколо нас?
(яскраве сонце, свіжий вітер, квіти, птахи, люди...)

Ребус
З ”

т=п
- Отже, як ви думаєте якою буде тема нашого сьогоднішнього уроку?
- Для чого нам це вчити?
ІV. Робота над темою уроку.

1.МЕТОД РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
МЕТОД “ГРОНУВАННЯ”

На дошці записано слово природа

- Як ви думаєте, що таке природа?
Діти називають все що на їх думку належить до природи. Записую на дошці в декілька колонок: рослини, тварин, нежива природа і якщо діти називають те, що зроблено руками людини, то записую в іншу колонку.

Проблемна ситуація
- Що це за групи?
Діти називають групи: тварини, рослини, нежива природа.
- Зверніть увагу, що рослини я записала поряд з тваринами. Чому? (Бо вони належать до живої природи.)
- Чому слова мотоцикл, будинки ... я записала найдалі від слова природа?
Висновки дітей.

2. Бесіда про природу
- Жива природа – це все, що народжується, дихає, живиться, росте, розмножується, вмирає. Що це?
(Це рослини, тварини, гриби, бактерії, віруси, а також люди.)
Усе живе дістає від неживої природи необхідні йому для життя тепло, світло, поживні речовини, воду, повітря.
- Давайте здійснимо уявну подорож парком, подихаємо свіжим повітрям...
- До якої природи належить повітря?
- Подивіться на сонечко. Воно пестить нас своїм теплом, ніжним промінням. До якої природи воно належить?
- Вгорі на небі пливуть білі хмаринки...
- Як ви думаєте, до якої природи належать вони? Чому?
- Повертаймося назад до школи.
- Як ви гадаєте: школа, житловий будинок, що знаходиться біля неї належать до природи? Чому?
- А якщо ми візьмемо автомобіль, кран...?
Висновок.
Отже, природа – це все, що нас оточує, крім того, що зроблено людиною.

4. ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД “2, 4, ВСІ РАЗОМ”
5. 1) Робота в парах
Розгляд парою 1 ілюстрації рослин, тварин, людей, предметів неживої природи або предметів, зроблених руками людьми.
Висновок про те, до якої групи належить те, що зображено на малюнку.
Після цього діти об’єднуються в групи: 1 - тварини, 2 - рослини,3 - гриби, 4 - нежива природа, 5 - те, що зроблено руками людини.

Працюємо разом. Захищаємо думку кожної групи. Об’єднуємо ілюстрації в більші групи: жива + нежива природа = природа, і окремо, те, що зроблено руками людини.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Робота за підручником:
а) читання статті „Що таке природа?”,
б)відповіді на запитання після тексту;
в) словникова робота:
МІКРОСКОП – оптичний прилад із системою збільшуючи стекол для розглядання предметів, невидимих неозброєним оком. (демонстрація)
БАКТЕРІЇ – мікроскопічні одноклітинні організми;
г) читання статті „Якою буває природа”;
д) відповіді на запитання;
е) складання схеми „Значення природи”.



2. Слухання вірша
Ворон шепче воронятку:
- Мій біленький.
Слон говорить слоненятку
:- Мій маленький.
Заєць каже зайченяті:
- Мій хвостатий.
Гуска ніжно гусеняті:
- Мій крилатий.
- Про кого говориться у вірші? До якої природи вони відносяться? Чому?

В небі, чистім і прозорім,
Сонце сяє.
Наче в морі, в жовтім житі
Хвиля грає.
- Про яку природу розповідається у цьому вірші?

4. ПЕРЕГЛЯД ПРЕЗЕНТАЦІЇ НА КОМП’ЮТЕРІ “ПРИРОДА”
Діти плещуть в долоні, якщо демонструється предмет живої природи.
“Капкан”. Деякі малюнки містять предмети живої і неживої природи.
- То за якими ознаками ми розрізняємо живу і неживу природу?

6. Робота в зошиті

6. ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД „ПРЕСС”.
(розв’язання логічних завдань „Що зайве? Чому?”)
- Небо, Місяць, вода, зорі, пісок, карта.
- Дуб, камінь, Сонце, повітря.
- Слон, ластівка, робітник, земля, комар.

7. Цікаві факти.
- Чи знаєте ви, що:
* 1 га лісу виділяє стільки кисню, що його вистачає на рік для споживання 200 землянам, очищає за рік від пилу та вуглекислого газу 10-20 м3 повітря, дає 150 м3 деревини.

* коли кожен школяр лише нашої країни за рік здасть державі 10 кг макулатури, з неї можна буде виготовити 1 млрд.575 млн. Учнівських зошитів.

* з 1 кг сухого листя кропиви виготовляється 1 л екстракту, його достатньо для того,щоб зупинити кровотечу у 30 хворих.

Чим допомагає людині жива і нежива природа?
Чи потрібно її захищати? Чому?

VІ. Підсумок уроку.

1. - Що таке природа? Що належить до неживої природи?
- Що належить до живої природи? Чим жива природа відрізняється від неживої?
- До якої природи належить людина? Чому? Що дає природа людям?
- Як потрібно ставитись до природи?

2. ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД „МІКРОФОН”:
- Як ви повинні берегти природу?

VІІ. Домашнє завдання.
Опрацювати статті з підручника. Дібрати по три загадки про предмети живої і неживої природи.

Категорія: Природознавство | Додав: luda
Переглядів: 873 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/9
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:04:24

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz