<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               Субота, 27.04.2024, 08:23 Гість  
Категорії розділу
Читання [43]
Українська мова [37]
Російська мова [3]
Математика [25]
Природознавство [27]
Образотворче мистецтво [3]
Трудове навчання [4]
Фізична культура [3]
Основи здоров"я [11]
Музика [3]
Я у світі [1]
Англійська мова [2]
Інформатика [1]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Конспекти уроків » Українська мова

Говоримо — слухаємо, читаємо — пишемо. Складання оповідання за серією малюнків. Відновлення деформованого тексту.
07.01.2014, 18:36
Тема. Говоримо — слухаємо, читаємо — пишемо. Складання оповідання за серією малюнків. Відновлення деформованого тексту.

Мета. Узагальнити знання учнів по темі «Текст. Будова тексту»; розвивати зв’язне мовлення учнів, вміння творчо мислити; розширити словниковий запас по темі «Собака - друг і помічник людини»; стимулювати творчу ініціативу. Виховувати любов до тварин, самостійність, працьовитість., бажання до самопізнання.

Обладнання: мультимедійний супровід до уроку, картки з серією малюнків і деформованим текстом.



Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас.

Біля парти станемо чемно,

Хай мине час недаремно.

Любі діти, у наш клас Завітали люди щирі.

Привітайте в добрий час Гостей посмішкою й миром.

Будемо старанні всі,

Сядемо на місця свої .

2. Психологічний настрій на урок.

- Давайте зараз усі разом зробимо дихальну гімнастику і налаштуємося

на успіх (Проговорювання вголос речень на видиху)

Сьогодні чудовий день.

Я готовий до нового відкриття.

Я вірю у свій успіх.

Хай усім щастить.

(- Яке з цих речень є спонукальним?)

- Поверніться один до одного і посміхніться.

(Як каже народна мудрість: «Усмішка — повітря, яким дихає душа.»)

II. Оголошення теми і мети уроку.

Ось тепер можна починати. У нас сьогодні урок розвитку зв’язного мовлення.

Кожен урок - частина великого шляху до знань. Сьогодні, вирушаючи у путь, нам потрібен провідник. Хто це, ви дізнаєтесь, коли виконаєте завдання.

1. Розв’язування завдання-загадки.

Завдання (слайд)

Візьміть перший склад у сови, другий склад у риби, а третій склад у «м’якенького слова» - подушка.

2. Розповідь вчителя і підготовлених дітей про собак з показом слайдів.

Коли кого можна вважати за найбільшого приятеля людині, то це - собаку, найрозумнішу, найтямушу на світі тварину.

Тисячі років поряд з нами живе собака - вірний друг та помічник. Зараз на Землі існує понад 400 порід собак: від найменших, які можуть поміститись в кишені, до величезних.

Собака - помічник людини з давніх часів. Вона першою прийшла до нього

з лісової хащі та прийняла його заступництво. Це було дуже давно. Поступово людина привчила собаку охороняти дім-печеру. Собака став допомагати людині на полюванні.

Далеко на північ, у холодних країнах, коней зовсім нема, і там подекуди тільки й їздять на собаках. Скільком героям-полярникам допомогли вони освоювати важкодоступні райони Крайньої Півночі.

Хто не знає прикордонних собак? Вдень і вночі допомагають вони охороняти кордони нашої держави. Важко обійтися без собак під час охорони громадського порядку, у боротьбі зі злочинцями. Службовий собака - загроза для всіх правопорушників закону. Велику роль зіграли собаки під час Великої Вітчизняної війни. Вони вивозили з поля бою поранених бійців, знаходили міни, підривали танки.

Людині, яка втратила зір, собака ніби замінює очі. Такі собаки мають спеціальний поводок.

В підкоренні космічного простору собаки також зіграли велику роль. Перед тим, як людина потрапила до космосу, на розвідку до зірок піднявся собака на прізвисько Лайка.

Є ще великі собаки - сенбернари. Дуже розумні ці собаки. їх вивчено розшукувати в горах під снігом заметених подорожніх. Є собаки- водолази, що рятують людей, коли хто потопає; є пожарні собаки, котрих вивчено рятувати при пожежі дітей та дрібних тварин.

Служба собаки - неоціненна.

3. Метод критичного мислення «Сенкан»

> Хто такий собака?

(Собака — це свійська тварина.)

> Підберіть слова, які характеризують собаку. Який він цей друг і улюбленець людини?

(Добрий, злий, великий, маленький, відданий, розумний, службовий, мисливський, кімнатний, дворовий, ...)

> Підберіть слова-дії до слова «собака». Що він робить?

(Охороняє, рятує, служить, полює, ...)

> Придумайте речення, в якому показано ваше відношення до собаки. Що головне ми можемо сказати про собаку?

(Собака - найрозумніша свійська тварина. Собака - друг людини.)

4. Проблемне питання. Багатозначність слова «собачка».

- Що таке собачка?

III. Фізхвилинка

IV. Робота над матеріалом уроку.

1. Складання розповіді за серією малюнків.

- З яких частин складається текст?

■ Робота з першим малюнком.

- Що зображено на першому малюнку?

- Підберіть ім’я для хлопчика і кличку для собаки.

- Як ви гадаєте про що може бути основна частина нашої розповіді?

■ Розгляд другого малюнку.

- Що трапилося з хлопчиком?

- Як ви гадаєте, що буде далі?

■ Розгляд третього малюнку

- Чи справдилися ваші передбачення?

- Якою ж буде кінцівка нашого оповідання?

2. Робота над деформованим текстом

□ Він витягнув господаря з води.

□ Сашко разом із своїм собакою ловили рибу.

□ Собака кинувся рятувати хлопчика.

□ Сашко вдячний своєму другові.

□ Раптом човен перевернувся і хлопець впав у воду.

3. Підбір більш влучного заголовку до тексту.

Риболовля

Вірний друг

Сашко і собака

V. Фізхвилинка для очей

VI. Самостійна робота учнів над деформованим текстом

VII. Підсумок уроку.

Собака дуже любить свого хазяїна, шанує його й швидко забуває хазяйські кривди, стусани й побої. Буває й так, що собака, нехтуючи власним життям, рятував хазяїна або вмирав від туги за ним на його могилі.

VIII. Домашнє завдання.

Об’єднання в творчі групи за інтересами.

1 група «Художня».

Завдання. Зробити підборку ілюстрацій про собак, або намалювати самостійно.

2 група «Музична».

Завдання. Знайти пісні про собак.

3 група «Дослідницько-пошукова».

Завдання. Знайти цікаву інформацію про собак. Знайти загадки, прислів’я, скоромовки, фразеологізми, крилаті вислови, народні казки, де згадуються собаки.

4 група «Поетична».

Завдання. Скласти загадки, скоромовки, вірші, акровірші про собак.



Пролунав дзвінок.

Закінчився наш урок.

За роботу по заслузі,

Щиро дякую вам друзі!
Категорія: Українська мова | Додав: lorochka
Переглядів: 857 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/8
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:08:23

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz