Урок вивчення нового матеріалу.
Вчити учнів розрізняти поняття «предмет» і «слово» як його назву; формувати вміння ставити питання до слів, розвивати мислення учнів; виховувати акуратність,старанність.
Хід уроку
І. Організація класу
- Діти, привітайтесь із гостями.
ІІ. Узагальнення знань про речення
- Дійсно добрий, тому що для вас є цікава телеграма.
« Добрий день, діти. Пише вам кіт Матроскін. У нас все добре. Корова дає багато молока. Незабаром Новий рік. Ми вас чекаємо на свято. Зробимо йогурт, зліпимо снігову бабу, будемо кататися на лижах і ковзанах.
- А ходити на полювання ви любите? Чудово! Зробимо фото моїх друзів.
Приїжджайте обов’язково!
Ми на вас чекаємо!
До побачення!»
- Ось і познайомились із змістом телеграми. У формі чого вона викладена?
( тексту)
- З чого складається текст?
- Що таке речення?
- Чи пов’язані речення у тексті за змістом?
- Які речення вам відомі за метою висловлювання?
- Які речення переважають у телеграмі?
- Чи є питальні речення? Про що запитує Матроскін?
- Які спонукальні речення є в тексті?
- Відпочити під час Новорічно-різдвяних свят з героями казок та мультфільмів нам обов’язково випаде можливість. Але, щоб зустріч та спілкування були вдалими нам треба серйозно підготуватись. |