<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               Вівторок, 23.04.2024, 17:28 Гість  
Категорії розділу
Читання [43]
Українська мова [37]
Російська мова [3]
Математика [25]
Природознавство [27]
Образотворче мистецтво [3]
Трудове навчання [4]
Фізична культура [3]
Основи здоров"я [11]
Музика [3]
Я у світі [1]
Англійська мова [2]
Інформатика [1]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Конспекти уроків » Українська мова

Повторення і закріплення вивченого про речення.
14.02.2017, 18:39

Українська мова
2 клас
Тема. Повторення і закріплення вивченого про речення.
Мета. Повторити і закріпити знання по темі «Речення»: уявлення про речення, види речень за метою висловлювання та інтонаційним забарвленням; визначення головних слів у реченні та практично показати зв’язок слів у реченні за допомогою питань; закріпити правопис словникових слів.
Розвивати мовленнєву культуру, вчити формувати запитання і відповіді; пояснювати спосіб міркування, демонструвати уміння користуватися алгоритмами дій тощо.
Формувати творче та критичне мислення, логіку мислення, творчий підхід до розв’язання поставленої проблеми, здійснювати міжпредметні зв’язки.
Виховувати доброзичливе ставлення до ближніх; шанобливе ставлення до рідного краю і мови.

Вчитель: Вітюк О.А.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
Учитель
- Добрий день! У добрий час!
Рада знову бачить вас!
Чи почули всі дзвінок?
Діти
Так!
Він покликав на урок!
Кожен з нас приготувався.
На перерві постарався.
Зараз сядуть всі дівчатка,
А за ними і хлоп’ятка.
ІІ. – Для чого нам потрібні уроки рідної мови?(Відповіді дітей)
-Один відомий письменник сказав: «У кожній державі її мовою не розмовляють лише гості, загарбники та дурні». А ми є українцями- тому маємо знати рідну мову та вдосконалювати.
- Що ви очікуєте від уроку?
ІІІ. Кожна робота тоді буде мати успіх, коли вона спланована. І ми будемо працювати за планом.
1 слайд.
План уроку
1. Організація класу.
2. Повторення вивченого.
3. Гра «Телепати».
4. Словникова робота «Грамотійко».
5. --------------(Фізкультпауза)
6. Робота в парах.
7. ---------------------------- (Робота в групах)
8. Підсумок уроку.
9. Реклама уроку.
IV. Вірш
Вона в усі шпаринки рветься,
Згоріли клаптики снігів,
Веселе сонечко сміється
І вийшла річка з берегів,
Не взнати стежечку знайому-
Там первоцвіт рясний зацвів.
Вертаються пташки додому,
До рідних місць, садів, лісів…
(Яка пора року? Які ознаки?)
1. Гра «Кола на воді»
В- вода. Біжить швидка вода.
Е- ехо. У лісі лунає гучне ехо.
С-сонце. Сонце посилає на землю промінчики.
Н- носик. На носику з’явилися веснянки.
А абрикос. Навесні зацвіте абрикос.
- Ми з вами складали речення. Тому і тема нашого уроку «Ми знайомі з реченням» 2 слайд
3 слайд
Пригадаємо, що ми знаємо про речення.
Доповни, щоб твердження стали істинними.
1.Речення складаються зі…
2. Слова в реченні зв’язані…
3. Слова в реченні пишуться…
4. Речення виражає ….
5. Перше слово в реченні…
6. В кінці речення ставляться ….
7. Перше речення пишеться….
8. За метою висловлювання речення бувають…
9. За інтонаційним забарвленням бувають…
- Теоретичний матеріал ми пригадали, тому переходимо до практичних завдань.
V. 4 слайд
«Відремонтуйте речення»
ліс весна У прийшла
одягли сукні Дерева зелені
спів Скрізь пташок чути (перевірка)
Висновок: речення складаються зі слів; слова в реченні зв’язані між собою.
vI. 5 слайд
Гра « Телепати»
Скоро весна
Скоро ліс одягнеться у ……..(листя). На узліссях зацвітуть пахуча черемха,….(верба). Зазеленіє молода …..(травичка).У зеленій травичці з’являться….(квіти).
Висновок : речення виражає закінчену думку.
VII. – Попрацювали гуртом, прийшов час попрацювати самостійно.
Ми вже згадували, що речення складаються зі слів. Більшість написання слів ми знаємо, деякі вміємо перевіряти. А є слова, які не можна перевірити правилом, а лише запам’ятати написання або перевірити за…(словником). Як називаються такі слова ?(словникові)
6 слайд
Гра «Грамотійко»
Е чи И
Вер.сень, яс.н, н.діля, д.ктант, т.атр, в.дмідь, л.стопад. (взаємоперевірка)
VIIІ. Руханка для рук . П. Тичина « А я у гай ходила…»
ІХ. Прийшов час і порухатися.
Робота в парах та групах.
1 ряд виконує завдання в парі на вибір.(диференціація)

1) Добери слова з довідки.
Ми прийшли до …..,
Вітер аж гуде.
В котиках ……,
Крига ще …… . Довідка( річки, іде, вербичка).
2) Прочитайте слова з довідки. Доповніть ними речення.
______ тепле ______ . _______ голосніше ______ . Веселі ________
________. ________ _________ .
Довідка (пригріває, сонечко, пташки, співають, синички, метушаться, капає, вода).
3) Пошир речення за запитаннями.
(Як ?) тарабанить дятел ( по чому?).
У лісі (хто?) знайшли (кого?).
1 група. Роз’єднати прислів’я.
Веснянийдощзайвимнебуває.
Хтоспитьвесною,тойплачезимою.
Веснакраснаквітами,аосіньпирогами.
2 група. Добрати кінцівки прислів’їв.
Де лелеки водяться ……. рік годує.
Весняний день…… берися за плужок.
Зійшов у березні сніжок…… там щастя родиться.
3 група «Живе речення».
Члени групи з розсипаних слів складають речення і всі разом аналізуємо.
У лісі зацвіли блакитні проліски.
- З яких частин мови складається наше речення?
- Яке речення за метою висловлювання?
- За інтонаційним забарвленням?
- З логічним наголосом на кожне слово.
- Дібрати питання до кожного слова.
- Встановити зв’язок слів у реченні.
- Перебудувати питальне, спонукальне, окличне.
Висновок: узагальнили знання про речення.
7 слайд
Перебудуйте розповідні речення в спонукальні і навпаки.
Д. Зацвіла в долині червона калина.
Х. Розпустилися листочки на деревах.
Д. Школярі, не шуміть у лісі навесні.
Х. Прилітайте, журавлі, до рідної землі!
Х. Ми сьогодні говорили про весну, рідний край. А як зветься наша Батьківщина? (Україна)
Прийом «Магніт»
Слова смішать, печалять, веселять,
Окрилюють, об’єднують і славлять,
Поранить можуть, вміють лікувать,
Зіб ‘ють з дороги й на добро наставлять.
Які слова притягує Україна? (мир, мама, родина, борщ, сало….)
Учень біля дошки робить звуко-буквений аналіз слова «Україна».
Україна -7 б., 8 зв., 4 скл., ( у к р а й і н а), гол.(у а і а), пр.(к р й н), дз. (р й н ), гл. (к).
ХІ. Підсумок уроку .
Рефлексія.
Після цього уроку я зможу…
Оцінювання своїх знань з даної теми.
ХІІ. Рекламна пауза.
Хто підкаже, що читати,
Як знайти цікаву річ?
Допоможе нам реклама,
Що не спить і день, і ніч.
І підкаже, і порадить,
Вкласти ваші знання звабить,
Бо тепер, що не кажіть.
Без реклами нам не жить!
Жили собі дід та баба. Була в них Курочка Ряба. А хто, хто в рукавичці живе?
(Чи є ці речення текстом? Чому? Це і буде темою нашого наступного уроку.)

Категорія: Українська мова | Додав: vizuchya
Переглядів: 799 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:17:28

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz