<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               Четвер, 25.04.2024, 15:35 Гість  
Категорії розділу
Математика [195]
Українська мова та читання [154]
Природознавство [73]
Музика [2]
Трудове навчання [8]
Основи здоров"я [12]
Фізкультхвилинки [40]
Російська мова [8]
Навчання грамоти [39]
Шаблони для презентацій [10]
Обпазотворче мистецтво [7]
Я у світі [0]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Презентації » Обпазотворче мистецтво

Розробка уроку з образотворчого мистецтва
09.10.2016, 17:00

Тема: Формат і образ. Наївне мистецтво. Небачена фантастична істота.
Мета: Надавати дітям відомості про наївне мистецтво, формувати в дітей образне, просторове уявлення, розвивати комбінаторні здібності, виховувати уважність та охайність.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1.1 Привітання
Доброго дня, діти! Сьогодні урок образотворчого мистецтва у вас проведу я, звати мене Сергій Сергійович, а з вами я познайомлюсь у ході уроку.
У зимовий день, день чудовий
Зібрались на урок ми знову
Аби всім разом поринуть
У світ мистецтва загадковий!
1.2 Повторення правил техніки безпеки
- На уроці все лише з дозволу вчителя!
- Змішувати фарби на палітрі!
- Добре вимиваємо щіточку перед тим як набирати на неї новий колір!
- Не обмальовувати фарбами сусіда по парті!
1.3 Перевірка наявності необхідних матеріалів
- А тепер, давайте мені хтось скаже, які матеріали нам необхідні, щоб отримати такий малюнок, як на дошці?(відповіді учнів)
ІІ. Вивчення нового матеріалу
2. 1 Актуалізація опорних знань учнів
Які види мистецтва, ви, вивчали раніше?
- Як, ви, вважаєте, яке це наївне мистецтво?(Демонстрація картини «Гороховий звір»)
- Чи звичайні кольори використані на картині?(Ні) Молодці, тобто, ви, вже зрозуміли, що нам буде необхідно змішувати фарби.
- А чи звичайні форми використані для зображення даного звіра, чи це фантазія автора(художника)?
2.2 Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
- Відомий художник Пауль Клеє часто повторював: «Панове критики, говорять, що мої картини нагадують дитячі каракулі. Ах, якби ж це було так!» (Демонстрація картин)
-Ви здивовані? Але й насправді багато художників мріють зберегти дитяче сприймання світу.
- Як ви вважаєте чому?
2.3 Вступна бесіда
Тому, що у цьому світі живуть Оранжеві Смугасті Ослики, Пави в горошок, Собаки із сімома пальцями.
Вигадайте, розповідь за однією з цих картин, які ви бачите на дошці, намагайтеся, за допомогою слів передати настрій картини.
2. 4 Пояснення нового матеріалу
- Молодці» От і ми з вами сьогодні, за допомогою різних барв веселки і не тільки,спробуємо передати свій настрій! Ми з вами будемо малювати небачену фантастичну істоту.
2.5 Демонстрація зразка
- Давайте поглянемо на дошку, там ви можете бачити роботи інших дітей, з даної теми, їх не потрібно копіювати вони слугують для вас натхненням.
- А, що ви бачите на цим малюнках?
2.6 Інструктаж
- Щоб створити такий малюнок, ми з вами спочатку прослухаємо музичну композицію. А потім за допомогою фарб ми намалюємо фантастичну істоту, а потім домалюємо фон(оточення)
Роботу будемо виконувати за допомогою протягання пензля.
2. 7 Закріплення інструктажу
- Хто може повторити підготовчу роботу і поетапність, і техніку виконання роботи?
ІІІ Практична робота
3.1 Оголошення критеріїв оцінювання практичної роботи
1. Аркуш має бути повністю заповнений
2. Істота має бути по центру аркуша
3. Естетично оформлена робота
4. Чіткі контури малюнку
3. 2 Самостійна робота учнів
1) Кладу аркуш горозонтально
2) Слухаю музику запропоновану вчителем
3) Планую подальші дії
4) Виконую малювання олівцем
Фізкультхвилинка
5) Розфарбовую
3.3 Рефлексія
- Діти, поки наші роботи висихають, ми з вами подивимося відео-ролик, про фантастичних істот(2хв 15с)
ІУ. Підсумок уроку
4.1 Оцінювання робіт учнів
- Оцінка «Супер»
- Оцінка «Клас»
- Оцінка «Молодець»
- Оцінка «Добре»
(Оцінюю роботи та аналізую їх)
4.2 Виставка та аналіз виконання композицій
- А, зараз, як і планували ми на початку уроку ми проведемо виставку кращих робіт, вийдіть до дошки будь ласка, ті хто отримав оцінку «Клас», подивіться на роботи товаришів, і на свої і скажіть, що вам не вистачає, щоб отримати оцінку «Клас»?
- Що ж наше заняття підходить до логічного завершення
4.3 Прибирання робочих місць
- Діти, а зараз приберіть ваше робоче місце.
У. Резерв часу

Категорія: Обпазотворче мистецтво | Додав: SERIK | Теги: 3 клас, образотворче мистецтво, Розробка урока
Переглядів: 514 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/8
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:15:35

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz