<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               Неділя, 19.05.2024, 03:38 Гість  
Категорії розділу
Математика [195]
Українська мова та читання [154]
Природознавство [73]
Музика [2]
Трудове навчання [8]
Основи здоров"я [12]
Фізкультхвилинки [40]
Російська мова [8]
Навчання грамоти [39]
Шаблони для презентацій [10]
Обпазотворче мистецтво [7]
Я у світі [0]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Презентації » Основи здоров"я

Безпека на дорозі
11.01.2014, 15:54
Хід уроку
ІМотивація уроку.
-Відомо,що найдорожчий скарб людини-життя і здоров’я.Необережність на вулиці часто призводить до втрати не тільки здоров’я,а й навіть життя.Тому треба дотримуватись всім Правил дорожнього руху.І на уроці ми підведем підсумки нашої роботи,переконаємось в тому,що ми є повноправними учасниками дорожньо-транспортного життя.
А допоможе нам в цьому мудра Сова,яка буде не тільки спостерігати.а й мудро розсудить наші дії.
(Вірш)
Місто,в якому з тобою живем,
Можна по праву зрівнять з букварем.
Азбука вулиць,розкривши для нас-
Місто уроки дає повсякчас.
Ось вона-азбука-треба всю знать,-
Вздовж тротуару,глянь,знаки стоять.
Азбуку міста завчи до ладу,
Щоб не потрапити раптом в біду.
- То як ви думаєте,над чим ми будемо працювати?
ІІПовідомлення теми і мети уроку.
-Сьогодні ми повторимо правила дорожнього руху,знаки дорожні,правила поведінки в транспорті,на зупинці,безпечна поведінка на дорозі.
ІІІПовторення вивченого матеріалу.
1.Психогімнастика.
-Зверніть увагу на екран.Розгадаємо ребус.
Сова дає ребус.Дякує.Пропонує погратись.
2.Гра»З’єднай знаки».
Одна група дітей має дорожні знаки,а інша-їх розшифровку.
-Діти в яких знаки,вийдіть на середину класу.А тепер підійдіть ті в кого пояснення.

Зверніть увагу,чи всі знаки правильно знайшли своє пояснення.(Сова каже «молодці»)і пропонує наступне завдання.
3.»Калейдоскоп загадок»
-А зараз ми відгадаємо загадки,щоб перейти до наступного виду роботи.
Полотно,а не доріжка,
Кінь біжить сороко ніжка(потяг)

Я не їм вівса і сіна,
Дайте випити бензину.
Усіх коней обжену,
Кого хоч наздожену.(автомобіль)

Летить птах
В небесах.
Бензину нап’ється,
Світами женеться
Скоро так,
Гучно так,
А зоветься він____(літак)
-Як все це називається одним словом?(транспорт)
-А люди,які ним користуються?(пасажири)
Сова:-Ви розумники.

-Якщо ми пасажири,то повинні знати правила поведінки в транспорті і біля нього.
4.Робота в групах.
-Перед вами лежать конверти різного кольору.Що вони вам нагадують?(дорожні знаки)
Зараз кожна група візьме конверт,на якому зображений червоний трикутник.Що це за група знаків?(попереджувальні)
Завдання:Скласти картинку-пазл і виробити свої правила безпечної поведінки.(диференційоване завдання)
Сова:-Ви мудрі.

5.Дидактична гра.
Ми з вами,вивчаючи правила дорожнього руху,познайомились з тими,хто слідкує за порядком на дорогах.Хто це?(регулювальник)
Ось ми спробуємо правильно перейти дорогу,керуючись тільки знаками,які буде показувати працівник ДАІ.
Сова:-З лорогою ви подружитесь!

6.Гра «відгадай».
А тепер ми відгадаємо слово,яке зашифроване.А для чого це слово-ви поясните після правильної відповіді.
Щоб його відгадати,треба прочитати букви,пропускаючи дві.
Спрвімоіжатулебомкфжбоьїр
(світлофор)
-Виходить світлофор.

Вільний шлях завжди у мене,
Якщо світло в нас зелене.
Обережно,щоб не йшов ти.
Якщо світло буде жовте.
І сувора заборона:
Якщо світло в нас-червоне.
Сова:-«обережні».

7.Індивідуальна робота «розгадайте кросворд».
Сова-Із скількох років діти можуть їздити на велосипеді по проїжджій частині?

8.Поетична сторінка.
-Візьми конверт,який означає знаки сервісу.
Складіть віршик,підбираючи риму.

І група.
Як на вулиці гуляти
Кожномцу потрібно (знати)
Бо дорога-для (машини)
Тротуари-для (людини)

ІІ група.
Червоне світло значить-(стій)!
Не треба сперечатися.
Або інакше,друже (мій)
Халепа може (статися).

ІІІ група.
Щоб найкраще якомога
Перейти через (дорогу)
Пошукати,друзі,слід
Пішоходний(перехід)

ІY група.
Треба всім не забувати,
Що дороги,де машини,-
Це не міце для(розваги)
Там не можна пустувати
І футбольний м’яч (ганяти).
ІYПідсумок.
Сова:-Ви справжні знавці правил дорожнього руху.Я рада,що ви собі сподобались.Найкращі побажання вам!

Домашнє задання:
Знайти малюнки,на яких зображені місця,де не можна гратись та розважатися.
Категорія: Основи здоров"я | Додав: elephuntik
Переглядів: 1586 | Завантажень: 13 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/8
Всього коментарів: 1
1 lorochka  
Очень хорошая работа!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:03:38

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz