Хід уроку ІМотивація уроку. -Відомо,що найдорожчий скарб людини-життя і здоров’я.Необережність на вулиці часто призводить до втрати не тільки здоров’я,а й навіть життя.Тому треба дотримуватись всім Правил дорожнього руху.І на уроці ми підведем підсумки нашої роботи,переконаємось в тому,що ми є повноправними учасниками дорожньо-транспортного життя. А допоможе нам в цьому мудра Сова,яка буде не тільки спостерігати.а й мудро розсудить наші дії. (Вірш) Місто,в якому з тобою живем, Можна по праву зрівнять з букварем. Азбука вулиць,розкривши для нас- Місто уроки дає повсякчас. Ось вона-азбука-треба всю знать,- Вздовж тротуару,глянь,знаки стоять. Азбуку міста завчи до ладу, Щоб не потрапити раптом в біду. - То як ви думаєте,над чим ми будемо працювати? ІІПовідомлення теми і мети уроку. -Сьогодні ми повторимо правила дорожнього руху,знаки дорожні,правила поведінки в транспорті,на зупинці,безпечна поведінка на дорозі. ІІІПовторення вивченого матеріалу. 1.Психогімнастика. -Зверніть увагу на екран.Розгадаємо ребус. Сова дає ребус.Дякує.Пропонує погратись. 2.Гра»З’єднай знаки». Одна група дітей має дорожні знаки,а інша-їх розшифровку. -Діти в яких знаки,вийдіть на середину класу.А тепер підійдіть ті в кого пояснення.
Зверніть увагу,чи всі знаки правильно знайшли своє пояснення.(Сова каже «молодці»)і пропонує наступне завдання. 3.»Калейдоскоп загадок» -А зараз ми відгадаємо загадки,щоб перейти до наступного виду роботи. Полотно,а не доріжка, Кінь біжить сороко ніжка(потяг)
Я не їм вівса і сіна, Дайте випити бензину. Усіх коней обжену, Кого хоч наздожену.(автомобіль)
Летить птах В небесах. Бензину нап’ється, Світами женеться Скоро так, Гучно так, А зоветься він____(літак) -Як все це називається одним словом?(транспорт) -А люди,які ним користуються?(пасажири) Сова:-Ви розумники.
-Якщо ми пасажири,то повинні знати правила поведінки в транспорті і біля нього. 4.Робота в групах. -Перед вами лежать конверти різного кольору.Що вони вам нагадують?(дорожні знаки) Зараз кожна група візьме конверт,на якому зображений червоний трикутник.Що це за група знаків?(попереджувальні) Завдання:Скласти картинку-пазл і виробити свої правила безпечної поведінки.(диференційоване завдання) Сова:-Ви мудрі.
5.Дидактична гра. Ми з вами,вивчаючи правила дорожнього руху,познайомились з тими,хто слідкує за порядком на дорогах.Хто це?(регулювальник) Ось ми спробуємо правильно перейти дорогу,керуючись тільки знаками,які буде показувати працівник ДАІ. Сова:-З лорогою ви подружитесь!
6.Гра «відгадай». А тепер ми відгадаємо слово,яке зашифроване.А для чого це слово-ви поясните після правильної відповіді. Щоб його відгадати,треба прочитати букви,пропускаючи дві. Спрвімоіжатулебомкфжбоьїр (світлофор) -Виходить світлофор.
Вільний шлях завжди у мене, Якщо світло в нас зелене. Обережно,щоб не йшов ти. Якщо світло буде жовте. І сувора заборона: Якщо світло в нас-червоне. Сова:-«обережні».
7.Індивідуальна робота «розгадайте кросворд». Сова-Із скількох років діти можуть їздити на велосипеді по проїжджій частині?
8.Поетична сторінка. -Візьми конверт,який означає знаки сервісу. Складіть віршик,підбираючи риму.
І група. Як на вулиці гуляти Кожномцу потрібно (знати) Бо дорога-для (машини) Тротуари-для (людини)
ІІ група. Червоне світло значить-(стій)! Не треба сперечатися. Або інакше,друже (мій) Халепа може (статися).
ІІІ група. Щоб найкраще якомога Перейти через (дорогу) Пошукати,друзі,слід Пішоходний(перехід)
ІY група. Треба всім не забувати, Що дороги,де машини,- Це не міце для(розваги) Там не можна пустувати І футбольний м’яч (ганяти). ІYПідсумок. Сова:-Ви справжні знавці правил дорожнього руху.Я рада,що ви собі сподобались.Найкращі побажання вам!
Домашнє задання: Знайти малюнки,на яких зображені місця,де не можна гратись та розважатися.