<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               Четвер, 21.09.2017, 13:37 Гість  
Конкурс сайтів
Школьно-Студенческая социальная Сеть! Конкурс образовательных сайтов. Сайты для учителей. Презентации для учителей по всем предметам конкурс сайтов Голосуйте за сайт!

Меню сайту

Категорії розділу
Українська мова [2]
Математика [8]
Читання [4]
Природознавство [4]

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 102

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Таблиці, схеми » Математика

Додавання і віднімання числа 0. Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання чисел 0 і 1.
18.08.2017, 07:36

Додавання і віднімання числа 0. Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання чисел 0 і 1.
Мета: закріплювати вміння віднімати рівні числа, вправляти у складанні та розв’язуванні прикладів на додавання та віднімання; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, спостережливість, пам’ять; виховувати пізнавальний інтерес та почуття взаємодії.
Перебіг уроку
1. Організація класу.
Щоб робота в нас кипіла
Працювати будемо:
Швидко, дружно, вміло.
II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1. Весела лічба
• Шість метеликів літають і на квіточки сідають.
Прилетів іще один, сів на квіточку і він.
Полічімо швидше всіх —цих метеликів прудких. (7)

• По дорозі їжак біг, ніс п’ять яблук на пиріг. Одне яблуко упало, покотилось.
Скільки яблук залишилось? (4)

• Киця й котик залюбки Випікали пиріжки, Киця з тіста три зліпила. Котик з снігу тільки два. Скільки всіх, малеча мила, Пиріжків вони з’їдять? (3)

2. Мотивація навчальної діяльності.
- Задумувались ви звідки беруться казки? Добрі бабці-феї випікають їх в казковій пекарні. Та казковий дух давно розлетівся по всьому світу.
- Чи відчуваєте ви, що в класі теж пахне казкою та грою?
-Сьогодні до нас на урок завітав гість. Скажіть, як його зовуть?
(Колобок) Вивішую на дошку Колобка
3. Повідомлення теми та завдань уроку.
- Сьогодні на уроці ми повторимо послідовність чисел від 0 до 10, закріпимо вміння складати та розв’язувату приклади на додавання та віднімання чисел 0 і 1.
4. Розвиток і закріплення математичних знань.
- Спекла баба увечері Колобок і поклала на вікно, щоб прохолонув. Колобок на диво вийшов незвичний. Мало того що непосидючий, але й допитливий. Лежить він на вікні, дивиться на небо та зірки рахує. Допоможемо йому.
4.1. Усний рахунок.
- Назвіть числа:
- від 0 до 10;
-від 10 до 0;
-від 0 до 7.
-Назвіть сусідів числа 1.
-Які числа стоять між 5 і 7; 8 і 10.
- Розкажіть склад числа 5 і 6.
Перевкернувся наш Колобок на інший бік і помітив цифри
4.2 Гра «Число заблукало».
1 2 8 3 4 5 7 6 9 10 0 (Заздалегідь написані на дошці)
Робота в зошитах
- Розгорнули, поклали правильно зошит.
- Пригадайте скільки клітинок ми повинні відступити від попередньої роботи? (4)
- Скількома пальчиками повинні тримати ручку? (3)
- По традиції почнемо наш урок з каліграфічної хвилинки.
- Пригадайте, яке сьогодні число?
- На ній наш Колобок пропонує нам прописати цифри з яких складається сьогоднішнє число (3 і 0). Каліграфічна хвилинка число 30 повторити правопис 3 і 0.
- Цифра 3 складається з двох елементів: двох малих правих півовалів. Починаємо писати вище середини клітинки у верхньому куті, ведемо заокруглення вгору, прописуючи малий правий півовал до середини клітинки, не відриваючи руки, пишемо вниз більший за верхній правий півовал до нижньої сторони квадрата, де заокруглюємо ліворуч до середини нижньої сторони клітинки.
- Починаємо писати трішки нижче верхнього правого кута, заокруглюємо, торкаючись верхньої сторони клітинки, ведемо вниз, заокруглюємо, торкаючись середини нижньої сторони клітинки, заокруглюємо і ведемо вгору до початку овалу.
Пропишіть будь ласка рядочок до кінця.
Цікавим є те, що нуль – єдина цифра, якій встановлено пам’ятник
в центр міста Будапешт (Угорщина). Від цього памятника відміряються всі відстані в країні . Цей пам’ятник означає початок всіх доріг по всі країні.
- Математичний диктант у вигляді задачі
* Сім веселих хлопчиків в озері купались. Двох покликали матусі. Скільки хлопчиків зосталось. (5)
* Білосніжка і 7 гномів по ягоди ходили. Назбирали повний кошик, На чай їх засушили. Всі до столу сіли враз. «Скільки їх?» - спитаю вас. (8)
* Сім горішків у дуплі, ще один є на землі, допоможем білці трішки, порахуємо горішки. (8)
* У траві бавилось 4 кошенятка . До них прибігло ще 2. Скільки всього тваринок бавилось у траві? (6)
* Вранці господарка надоїла 5л молока, а в обід – 4л. Скільки всього літрів молока надоїла господарка? (9)
* На сонечку грілось 3 жабки. Біля них бавилось ще 4. Скільки всього жабок відпочивало? (7)
4.3 Порівняння чисел.
- Мріяв, мріяв Колобок і не помітив, як прийшов ранок. Скочив він з вікна і покотився доріжкою.А назустріч йому заєць.

- Колобок, Колобок, я тебе з’їм!
- Спочатку разом з учнями розгорни підручник на 49 сторінці і виконай моє завдання , а тоді їж.
4.4 Полічи квітки на кожному малюнку. прочитай числа та поясни як утворилися ці вирази.
Робота за підручником с 49 завдання 1і з записом в зошит.

-Замислився заєь. А Колобок далі побіг. А назустріч йому вовк.

- Колобок, Колобок, я тебе з’їм!
Колобок був розумний і не дуже йому хлтілося, щоб ним посмакували, тому і говорить:
- Спочатку поясни, як склали рівності за малюнком .
Поясни мені, а потім і їж.
Складання рівностей за малюнком завдання 2

0 + 3 = 3 2 - 2 = 0
-А Колобок тим часом далі пококтився. Раптом назустріч йому ведмідь.

- Який ти апетитний, Колобок! Я тебе, напевно, з’їм!
- Ні, Михайло Потаповичу, обчисли значення виразів, а потім мене і їж.
4.6 Обчислення виразів 3 стовпчика на дошці, останній – самостійно в зошиті.
Поки Ведмедик рахував приклади, він дуже втомився і разом з дітками хоче провести фізкультхвилинку.
4.7 Фізхвилинка.
Відпочив він, але помітитв, що ще не порівняв числа, зітхнув глибоко і почав порівнювати
4.8 Порівняти числа за зразком
Завдання 4.
- Котиться Колобок, а назустріч йому лисиця.

- Колобок, Колобок, рум’яний бочок! Я тебе з’їм!
- Ні, лисонька, нічого в тебе не вийде! Знаю я про твої хитрощі. Загадаю я тобі завдання з яким ти ніколи не впораєшся.
4.8. Склади із числами 6, 5 і 1 три різні рівності.
1+5=6 6-1=5 6-5=1
Замислилася руда бешкетниця.
- Молодці, діти! Допомогли Колобку залишитися цілим. Але він приготував і вам ще одне завдання.
Просить нас він накреслити відрізок довжиною 8 см.
- Що таке відрізок? Чим він відрізняється від променя? Від прямої?
5. Підсумок уроку
-Діти, я вам дякую за співпрацю! Дякуючи вам, Колобок зумів врятуватися.
-Яке завдання сподобалось більше?
-Чому ви навчилися?
-Колобок приготував вам подарунок. З’єднайте числа по порядку і дізнаєтесь, що він вам приніс.
( Діти отримують малюнок колобка з розставленими цифрами від 1 до 10, з’єднавши їх діти отримують зображення зірки).


- Що у вас вийшло? Правильно, зірочка. Говорять, що коли людина народжується, то на небі загорається її зірка. Нехай ця зірочка осяює ваш шлях все життя. Допомагайте одне одному так, як ви це робили на уроці. Зігрівайте всіх своєю добротою.

Категорія: Математика | Додав: чайка
Переглядів: 27 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:13:37

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz