Усе у світі взаємопов’язане: спеціалісти на усіх континентах працюють разом на межі різних наук. Часто те чи інше відкриття стає результатом пошуку одразу в кількох наукових галузях. А от у школі ми штучно розділяємо навчальні дисципліни і рідко розкриваємо дітям міжпредметні зв’язки.
Великий вплив на формування мовленнєвої компетентності молодших школярів мають текстові матеріали, які педагог пропонує їм для опрацювання різноманітних понять з курсу мови. Тому, складаючи план уроку, вчитель мусить ретельно обдумати, які твори і яких авторів доцільно використати у роботі над темою, аби розкрити її на кращих літературних взірцях та глибше ознайомити учнів з творчістю видатних письменників.
Цікавою формою роботи з молодшими школярами є предметні й тематичні КВК. Провести такий захід можна і напередодні Нового року — улюбленого свята дітей та дорослих. Загадки і конкурси зимової тематики та новорічні пісні неодмінно створять чудовий святковий настрій і налаштують учасників КВК на перемогу.
Навчитися розв’язувати вирази можна тільки розв’язуючи їх. Але ж саме ця діяльність на уроках математики часто найменше зацікавлює учнів. Можливо, тому, що предметом обчислень здебільшого є числа, які для дітей нічого не означають. Викликати інтерес можна, наповнивши результати обчислень арифметичних виразів цікавим змістом, пов’язаним з матеріалом інших навчальних дисциплін.
Поняття «алгоритм» є одним з основних в інформатиці. Алгоритмічна змістова лінія починається у початковій школі з ознайомлення з алгоритмами та виконавцями і продовжується в основній та старшій, трансформуючись в опанування основ програмування. Про те, як вводять це поняття у 2-му класі автори кожного з підручників, ішлося у журналі «УПШ», 2013, № 5.
Здоров’я людини — цілісне, системне явище. Це не лише фізичне здоров’я, а й моральне, емоційне, духовне, психічне. Тож виховання тільки тоді буде екологічним, коли кожен учасник освітнього процесу враховуватиме всі названі аспекти у системі.
Казка — особливий чарівний світ. Тут дитину чекають зустрічі з різними дивами, фантастичними персонажами. Але читаючи казку, маленькі школярики не лише насолоджуються її захопливим сюжетом, а й, спостерігаючи за діями персонажів, опановують уміння визначати позитивні та негативні риси характерів, роблять висновки про те, якими мають бути взаємини між людьми.
Тема:Редагування тексту « Зима чарівниця »
Мета:розвивати вміння учнів добирати влучні словосполучення
для передавання власних спостероежень, вражень, почуттів
розвивати мовлення учнів, спостережливість, збагачувати
словниковий запас дітей, сприяти підвищенню культури
писемного мовлення; виховувати любов до природи до
рідного краю.