<
 Каталог статей | Вход | Регистрация                                                               Четвер, 02.05.2024, 02:27 Гість  
Категорії розділу
Мої статті [59]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Мої статті » Мої статті

1клас. Природознавство

Тема. Узагальнюючий урок з теми «Світ живої природи».
Мета: організувати діяльність учнів для сприй¬мання, осмислення і запам'ятовування знань про рослини і тварини як частину живої природи; формувати предметні компетентності; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати спо¬стережливість, пам'ять, увагу; вихо¬вувати дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: презентація, картки для парної та групової роботи.

ХІД УРОКУ
I. Організація класу.
II. Актуалізація опорних знань
1. Вправа погода (звіт чергових) (Слайд2)
2. Гра «Я почну, а ти завершуй» (Слайд 3)
• Нашу землю вдень освітлює…
• Уночі я бачила на небі…
• Ми п'ємо…
• У воді живуть …
• На дереві гніздечко звили ….
• Ми дихаємо ...
— Як називається одним словом усе, що зображене на малюнках? (природа)
Що таке природа?
Яка буває природа?
Що належить до неживої природи?
Що належить до живої природи?
III. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку
1. Повторення вірша за методом ейдетики. (Слайд 4 - 5)
Ми всі любимо природу:
Турбуємось про чисту воду,
Дерева, квіти доглядаємо,
Гілочок ми не ламаємо,
Про пташок узимку дбаємо.
2. Постановка проблемного запитання.
- Чому потрібно берегти й охороняти природу?
3. Створення ігрової ситуації. (Слайд 6 )
Послухайте історію про першокласницю Олю.
Оля. Для чого вивчати природознавство, я і так все знаю?
І не вірте, що не можна ламати гілки дерев, збирати великі букети квітів, смітити в лісі…. Нічого страшного в цьому не має.
Лісовичок. Діти , ви теж так вважаєте?
Давайте спробуємо разом пояснити Олі, що світ який нас оточує, красивий і загадковий. Природа дуже різноманітна. А наше завдання оберігати багатство і неповторність навколишнього світу, не шкодити природі.
Лісовичок. Пропоную усім присутнім здійснити подорож у світ живої природи. Під час якої доведеться виконати чимало різних та цікавих завдань.
IV. Організація сприймання й осмислення.
1. Зупинка «Літня галявина» (Слайд 7 )
- Яка пора року зображена на малюнку? А які ознаки літа ви знаєте?
Лісовичок. А я літо полюбляю за те що можна досхочу наїстися суниць. (Слайд 8 )
Олю, а ти знаєш з яких частин складається рослина?
Оля. Ні, не знаю.

Давайте пригадаємо будову рослини. (Слайд 9)
Індивідуальна робота (картка) З яких частин складається рослина?


1 – корінь;
2 – стебло;
3 – листки;
4 – квітка;
5 – плід.
Взаємопоревірка.
2. Зупинка «Осінній ліс» (Слайд 10)
- А які ознаки осені ви знаєте?
- На які групи поділяють рослини?
Гра « Які бувають рослини» (Слайд 11)

Хвилинка – цікавинка (Слайд 12)
Білий ясень чи неопалима купина
На мальовничих схилах Товтр є рослина завдовжки до 4 м, листя якої трішки схоже на листя ясена. Тому її називають тут білим ясенцем. Інша назва рослини — неопалима купина. Від запаленого сірника вона спалахує яскравим блакитним полум'ям, залишаючись при цьому неушкодженою.

3. Зупинка «Зимовий ліс» (Слайд 13 )
- А які ознаки зими ви знаєте?
(Слайд 14 )
Оля. А я знаю що найважче взимку в лісі живеться тваринам.
Лісовичок. Це правда. Тварин у моїх володіннях дуже багато. Вони відрізняються між собою формою тіла, розміром, забарвленням, зовнішнім виглядом, належать до різних видів.

Так, тварини за певними ознаками поділяються на різні групи. Давайте згадаємо їх. Проведемо бліц – опитування.
Бліц-опитування. (Слайд 15)
• Як називають тварин, які живуть поруч із люди¬ною? (Свійські.)
• Як називають всіх інших тварин? (Дикі.)
• Лелека, горобець, ластівка — це... (птахи).
• Лисиця, ведмідь, вовк — це... (звірі).
• Бджола, комар, сонечко — це... (комахи).
• Карась, щука, лящ — це... (риби).
• Яка істотна ознака птахів? (Тіло вкрите пір'ям.)
• Яка істотна ознака звірів? (Тіло вкрите шерстю.)
• Яка істотна ознака комах? (6 лапок.)
Гарні знання про різні групи тварин та їхні істотні ознаки знадобляться нам під час проведення інтерактивної вправи «Сенкан».
4.Інтерактивна вправа «Сенкан» (Слайд 16 )
а) Скласти з пазлів відповідну тварину.
Скласти сенкан
1. Хто?
2. Який?
3. Що робить?
4. Ставлення, користь. (1 речення)
(Одна група загадує іншим групам )
Фізкультхвилинка
2. Гра «Уважний фотограф» (Слайд 17)
- Що змінилося? (З’явився снігур)
Колись люди утримували снігурів, як і інших співочих птахів, у клітках. Снігур - талановитий імітатор, він дуже легко вивчає мелодії, які йому насвистує власник.
3. Парна робота Гра «Нагодуй тварин» (Слайд 18)
(Слайд 19)
Оля. Лісовичку, а хто тобі допомагає охороняти та захищати ліс та його мешканців?
Лісовичок. Лісник – це працівник, який несе відповідальність за ведення лісового господарства . Лісник повинен правильно і ефективно використовувати, а також примножувати природні багатства лісу. Виконує охорону і захист лісів.
Давайте допоможемо і ми тваринам. Пограємо в гру «Нагодуй тварин»
Давайте перевіримо чим ви нагодували тварин?
Хвилинка – цікавинка (Слайд 20 - 22)

А ви знаєте, що тварини є героями? І на їх честь споруджені пам’ятники.
В одному з парків Нью-Йорка є пам’ятник собаці Больту.
Почалась епідемія, яка загрожувала загубити всіх дітей міста. До найближчого населеного пункту, де була вакцина, не менше 300км. Больт зміг доставити ліки.
На острові Родос в Греції є пам’ятник оленям. Вони своїми гострими копитами знищили на острові всіх отруйних зміїв.
Пам'ятник горобцеві є в американському місті Бостоні. Виявляється, скромний пернатий трудяга врятував населення цих місць з голоду, коли тут з'явилися невідані досі гусениці. Горобці в короткий термін розправилися з шкідниками і тим самим врятували сади і посіви.

4. Зупинка «Весняна галявина» (Слайд 24)
- А про яку пору року ми ще сьогодні не згадували. Які ознаки весни?
Оля. А було б цікава поспостерігати за лісовими мешканцями. (Слайд 25)
Інсценізація
Казка про павучка
Автор.
Кожний має свій дім: у лисички - нора, у пташечки - гніздечко, і навіть рибка знаходить спокійне місце у водоймі.
А в павучка домівка була на ялинці. На найбільш лапатій гілочці він сплів собі хатинку-павутинку.
Сорока.
Привіт. Як справи?
Павучок.
Потихеньку (неквапливо продовжив роботу)
Ведмідь.
Знову щось майструєш?
Павучок.
Так (кивнув павучок)
Плету столик і стільці, щоб було за чим із дощику чай пити.
Ведмідь.
Хороше починання, сонечко в поміч!
Павучок.
Дякую, сусіде. І тобі погожої днини!
Автор.
Так минали дні, аж поки одного разу не зірвався вітер.
Вітер
У-у-у…У-у-у… (Захитав дерева)
Автор.
Всі лісові мешканці швиденько поховалися по домівках. Зачинився у своїй хатинці-павутинці. Але вітер був настільки сильним, що плетені двері зірвалися й полетіли геть…
Павучок.
Ой, біда, біда !!!!!!!!!!!!!
Ой, лихо, лихо ( заплакав павучок)
Автор
Коли хатинка-павутинка була потрощена, вітер-бешкетник схопив павучка й поніс геть від ялинки… Але цього він вже не пам’ятав, бо знепритомнів.
Павучок.
Де я? (запитав, коли розплющив очі)
Білка
Ти в моїй домівці. Я довго тебе шукала, після того, як затих вітер.
Павучок.
А чому я не у своїй хатинці?
Білка (важко зітхнула)
Немає більше хатинки-павутинки .
Павучок.
Як це?
Білка
Вітер все знищив…
(Павучок заплющив очі, обхопив голову лапками й ніби закам’янів. )
Ти можеш жити в мене.
Ведмідь.
Або в мене.
Сорока.
Я тебе теж запрошую.
Павучок.
Ні, друзі. Я вам дуже вдячний за допомогу, але я маю побудувати свою хатку.
Білка
От молодець! Такий маленький, а не здається.
Ведмідь.
Хто б міг сказати, що такий невеличкий, а може бути таким мужнім.
Автор
Павучок знову побудував домівку на гілочці ялинки. А лісові мешканці почали ставити його в приклад.
Сорока.
Бачите, не слід боятися труднощів.
Ведмідь.
Подивіться на нього: вітер знищив його домівку, а він побудував нову, ще кращу!

(Слайд 27)
Оля. Я обожнюю весняні квіти і люблю збирати букети. Але я вже зрозуміла, що цим самим я можу тільки зашкодити природі. Що ж робити?
Лісовичок. А чи знаєш ти , що найкращий подарунок , це те що зроблено своїми руками.
V. Підсумок уроку
Оля . Як багато цікавого я дізналася на уроці! Друзі, а що нового дізналися ви?

Лісовичок. Тож бережіть природу! Сподіваюся , що кожна подорож в ліс подарує вам безліч приємних моментів .



Джерело: http://1drv.ms/1X3sEQX
Категорія: Мої статті | Додав: LOA (21.11.2015) | Автор: Лошак Оксана Анатоліївна
Переглядів: 407 | Рейтинг: 5.0/12
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:02:27

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz