<
 Каталог статей | Вход | Регистрация                                                               Понеділок, 29.04.2024, 13:34 Гість  
Категорії розділу
Мої статті [59]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Мої статті » Мої статті

" Фандрайзинг для некомерційних організацій"

Майстер-клас „Я роблю це так”
Тема: " Фандрайзинг для некомерційних організацій"
Мета: формувати уявлення про фндрайзинг, розглянути алгоритм файдранзигової діяльності.
- Добрий день, ….Я пропоную вашій увазі сюжет, після перегляду якого Вамнеобхідно відповісти на питаня «Розвязання яких проблем ми будемо обговорювати на майстер-класі?»
І. ЗАМІСТЬ ПЕРЕДМОВИ Відеоінформація.
ІІ . ВСТУП ДО ФАНДРЕЙЗИНГУ
- Сьогоднішній майстер клас присвячений актуальній темі - пошук джерел фінансування для некомерційних організацій, в нашому випадку – це школа. Фінансування під час кризи у всіх однакове - майже або вже на нулі. Але не варто впадати у відчай - вихід є! Фандрайзинг !
- Если в стране ходят денежные знаки,
значит должны быть люди, у которых их
очень много.
І. Ільф, Є. Петров „Золоте теля”.
Що таке Фандрайзинг ?
У перекладі з англійської ( fund - кошти , фінансування , raise - знаходження , збір) , фандрайзинг являє собою методику пошуку джерел фінансування, на реалізацію соціально-значущих проектів.
Більш широке поняття фандрайзингу - це мистецтво отримувати від людей те , що ви хочете; коли хочете і де хочете ; для тієї мети , яку ви визначили .
- Заманливо ? Ось цьому ми сьогодні і будимо вчитися.
- Що ж можна отримувати від людей?
Існує три безцінних дара :
час ,
гроші
майно.
!!!
- Но деньги! Много тысяч денег! Где их взять?
- Все учтено могучим ураганом, - сказал О. Бендер, - деньги дадут сборы.
І. Ільф, Є. Петров „Дванадцять стільців”.

Багато хто вважає , що у фандрайзингу головне - добути гроші , і тут вони помиляються , бо головне - це досягнення вашої мети , яка вимагає підтримки і не завжди матеріальної .
Для успішного фандрайзингу необхідно чітко визначити кількість , якість і джерела необхідних ресурсів.
Які ресурси можуть бути використані?
а ) люди - скільки нам потрібно людей для виконання яких функцій , якого професійного рівня , на скільки часу , в чому вони можуть бути зацікавлені і яким чином ми зможемо задовольнити їх потреби в розумних межах наших можливостей ;
б) обладнання - яке обладнання , в рамках якої вартості ( або безкоштовно ) нам потрібно і достатньо , які у нас є можливості його придбання в постійне або тимчасове користування , хто буде з ним працювати і хто буде його ремонтувати , чи зможемо ми взяти його на баланс . Не треба забувати і про витрати на ремонт і матеріали , які, найчастіше , виявляються дорожчими самого обладнання;
в) інформація - яка потрібна інформація , де вона може перебувати , як її можна отримати , де і в якому вигляді вона зберігатиметься , хто і яким чином буде займатися її збиранням , аналізом і систематизацією ;

г) час - скільки потрібно часу на виконання яких завдань і яким чином можна економити час ( за рахунок використання інших ресурсів);
д) гроші - скільки нам необхідно і достатньо грошей для виконання яких завдань , де їх можна знайти , чи є у нас можливість їх отримати і чим ми готові пожертвувати заради їх отримання ( часом , інформацією тощо )
Розглянемо алгоритм фандрайзенгової діяльності на прикладі вирішення наступної проблеми.
«На сьогоднішній момент гострою проблемою Степано-Кринської загальноосвітньої школи є аварійний стан віконних блоків. Дерев’яні конструкції прогнили, більша частина скла розбита. Вікна затемнені брудом, що знаходиться всередині віконного блоку та зовні, так як хиткі конструкції не дозволяють їх відкривати. Вищесказане є причиною порушення температурного режиму, норм освітлення та техніки безпеки»

1. Визначення ЦІЛІ .
Визначте цілі для себе, для того щоб чітко і ясно розповісти про це донору . У цьому вам допоможуть 4 ключових питання про заходи :
Чому ? проводимо
Що? проводимо
Де ? проводимо
Коли ? проводимо

Отже Ви визначилися зі своїм проектом.

- Где же вы возьмете пятьсот тысяч? – тихо спросил Балаганов.
- Где угодно, - ответил Остап. – Покажите мне только богатого человека, и я отниму у него деньги... Я не буду душить его подушкой или бить вороненым наганом по голове. И вообще ничего дурацкого не будет. Ах, если бы только найти индивида! Уж я так устрою, что он свои деньги мне сам принесет. На блюдечке с голубой каемочкой.
І. Ільф, Є. Петров „Золоте теля”.
2 . Ви прийняли рішення звернутися до донорів .
3 . Якщо ви ставите мету отримати те чого хочете від донора , то пам'ятайте , що по відношенню до нього у вас є обов'язки
ніколи нікого не вводити в оману ;
бути відкритими у вашій діяльності ;
НЕ недооцінювати і не переоцінювати ситуацію ;
бути чесним при укладанні угод.
не робити нічого, що може зіпсувати їх репутацію ;
- Отже, що можна попросити у компанії :
гроші ; товар ; послуги; час ; приміщення .

Які існують методи фандрайзингу?
Існують і використовуються наступні методи звернення з проханням про фінансування.
1. Особисте індивідуальне звернення до перспективного донора.
Метод збирання коштів «людина-до-людини» (person-to-person) – є найбільш дієвим. Основні пожертви повинні залучатися один-на-один. Люди дають гроші людям, а не подіям (приводам, причинам). Донори дають гроші для події/приводу, проте саме динаміка відносин віч-на-віч інспірує ідеальне дарування.
!!!
– На вас, матушка, на вас, голубушка, на вас уповаю. Не корысти ради, а только во исполнение воли пославшей мя жены!
І. Ільф, Є. Петров „Дванадцять стільців”.

2. Звернення – прохання до потенційних донорів як до групи. Це публічне звернення до потенційних донорів в групі зробити свої пожертви.
3. Письмове звернення-заява до благодійного фонду або донорської організації щодо надання певного гранту
4. Телефонування потенційним донорам.
5. Розсилання електронних листів потенційним донорам.
6. Звернення до відвідувачів Інтернет-сайту організації.
7. Реклама.
8. Телевізійні звернення до потенціальних донорів.
- Який метод буде найефективнішим на вашу думку?
- Так, Особисте індивідуальне звернення до перспективного донора.
Метод збирання коштів «людина-до-людини» (person-to-person) – є найбільш дієвим. Основні пожертви повинні залучатися один-на-один. Люди дають гроші людям, а не подіям (приводам, причинам). Донори дають гроші для події/приводу, проте саме динаміка відносин віч-на-віч інспірує ідеальне дарування.
- Які існують помилки у розумінні фандрейзингу?
Не всі фандрейзингові кампанії проходять успішно. Невдачі кампаній збирання коштів зумовлені неправильним розумінням фандрейзингової діяльності.
Головною помилкою є наступне судження: «Фандрейзинг – це випрошування».
!!!- Никогда! Никогда Воробьянинов не протягивал руки.
-Так протяните ноги, старый дуралей!
І. Ільф, Є. Петров „Дванадцять стільців”.
Випрошування асоціюється з пошуком коштів для бідних, голодних, нещасних та убогих людей, що заслуговують жалю. Випрошування апелює до жалощів.
Проте успішні кампанії фандрейзингу – для фінансування освітніх, економічних, культурних, художніх центрів – проводяться на зовсім іншому мотиваційному рівні. Філантропічні зусилля спрямовані на покращення вже пристойної якості життя.
Просування кращих життєвих стилів потребує довготривалої лояльності волонтерів і донорів, їх відданості високим цілям. Люди хочуть бути частиною організації, або команди, яка виграє, вони приваблюються успіхом. Скажіть волонтерам і потенційним донорам, що Ваша організація – жалюгідна, нікчемна і ось-ось розвалиться, і вони залишаються з вами рівно на стільки, щоб висловити вам співчуття і розпрощатися. Інша організація – кварталом далі, цілком в порядку і потребує їх підтримки.
Люди приєднуються до Вашої організації, служать у Ваших комітетах, дають Вам більше, ніж подачку, лише якщо вони вірять, що Ваша група підійме якість життя в їх містах, регіонах, країні чи світовому співтоваристві. Тому Ваше ставлення, підхід, який ви приносите в діяльність кампанії – від формування планів до прохань про підтримку і пожертву, є критично важливим.
Немає нічого поганого – говорити комусь, що ви потребуєте допомоги. Ви б не прохали про допомогу, якби не потребували її.
!!!
- Здравствуйте, вы меня не узнаете?.. А между тем многие находят, что я поразительно похож на своего отца... Я сын лейтенанта Шмидта... Я, собственно, попал к вам в город совершенно случайно. Дорожная неприятность, остался без копейки. Конечно, я мог бы обратиться к частному лицу, мне всякий даст, но, вы понимаете, это не совсем удобно с политической точки зрения. Сын революционера – и вдруг просит денег у частника, у нэпмана...
Затем сын черноморского героя мягко, без нажима перешел к делу. Он просил пятьдесят рублей...
Председатель, стесненный узкими рамками местного бюджета, смог дать только восемь рублей и три талона на обед в кооперативной столовой „Бывший друг желудка”.
І. Ільф, Є. Петров „Золоте теля”.

Але прохати треба так, щоб люди пишалися бути часткою Вашої компанії. Треба спонукати їх хотіти підтримувати Ваш проект регулярно.
- Порівняйте будь ласка два звернення.
«Ми збираємося реалізувати проект «Енергозберігаючі заходи в Степно-Кринській ЗОШ (капітальний ремонт будівлі. Заміна віконних блоків на металопластикові) і ми маємо наміри досягти своєї мети. Результатомі впровадження мікро-прооектної пропозиції буде:
- економія енергоресурсів (бюджетних коштів);
- покращення температурного режиму до 19-200С;
- виконання санітарно-гігієнічних умов;
- надання якісних освітніх послуг;
- збереження здоров’я дітей, педагогів, працівників школи;
- покращення естетичного вигляду будівлі школи;
- підвищення іміджу школи.
Наш проект отримав фінансову підтримку ПРОЕКТу ЄС ПРООН «Місцевий розвиток орієнтований на громаду –ІІ», райдержадміністрації, ми хочемо (пропонуємо), щоб Ви були частиною цього проекту, і надаємо Вам та іншим громадянам таку можливість».
«Ми намагаємося зібрати достатню кількість грошей для будівництва нового комплексу. Якщо ви не допоможете нам зібрати грошей, наш проект провалиться і ніколи не реалізується…».
Мотивація донорів
- Вы, как представитель частного капитала, не можете остаться глухим к стонам народа. Впрочем, вы можете уйти, но у нас, предупреждаю, длинные руки!
„Я тебе покажу, сукин сын, - подумал Остап. – Меньше, чем за сто рублей я тебя не выпущу”.
І. Ільф, Є. Петров „Дванадцять стільців”.

В чому полягає мотивація донорів?
В цивілізованих країнах філантропія – престижна і почесна справа людей і організацій високого соціального статусу.
Успішні кампанії розглядають доброчинність як необхідну умову власного добробуту, лідерських позицій і суспільного визнання. Вони розглядають благодійні внески як спосіб участі в покращені людей, - в локальних, національних, глобальних масштабах.
- Які мотиви спонукають донорів підтримати проект?
- Мотиви , за якими люди віддають гроші " від голови" , тобто з вигодою для себе:
придбання ділових контактів ;
відмивання грошей ;
імідж ;
честолюбство ;
розширення зв'язків;
реклама;
підпорядкування начальству ;
повага до особистості файндрайзера ;
причетність до великої справи ;
традиції;
те, що вже давав гроші в минулому;
придбати популярність;
податкова перевага;

- Мотиви , за якими люди віддають гроші " від серця " ( безкорисливо ) :
життєвий принцип ;
замолювання гріхів , почуття провини ;
совість ;
моральне задоволення ;
жалість ;
підтримка традицій ;
особиста симпатія ;
усвідомлення власної значимості;
патріотизм ;
співчуття ;
порив душі ;
особисті зв'язки ;
реалізація мрії ;
почуття обов'язку ;
задоволення від дарування ;
не зручно відмовити.

4. Вперед! На зустріч .

І ось тут вам стане в нагоді правило "Чотири " П " :
на переговори повинна піти правильна особу;
скласти донору правильне послання ;
вибрати правильний час ;
визначити правильний підхід до донору .

І 3 " золотих правила" :
будьте готові до переговорів
будьте впевнені в собі
будьте комунікабельні .

Проведення успішної кампанії повинно відповідати основним вимогам:
Ми їх сформулюємо відповівши на запитання.
- Якою має бути ціль фандрайзенгової компанії?
1. Цілі фандрейзингової кампанії повинні бути переконливими, захопливими, невідхильними. конкретними, привабливими, орієнтованими на людей і мати значення невідкладності, терміновості. Необхідно уміти чітко пояснити, чому проект повинен бути підтриманий, чому він є переконливим і захоплюючим, хто виграє в результаті і чому він повинен бути підтриманий негайно. Потенційні контрибутори повинні вірити в причини кампанії і позитивно реагувати на них.
- Якими мають бути лідери фандрайзингової компанії?
2. Головний керівник і інші лідери повинні бути висококомпетентними, повністю відданими меті та добре видимі для людей, чия підтримка очікується.
- Яким має бути результат?
3. Результати кампанії повинні бути вимірними. Перспективному контибутору потрібно говорити конкретно і точно – що буде зроблено з його внеском, а також показати часові рамки дій і досягнень.
Фандрайзинг заснований на добрих відносинах . Нехай донор стане вашим другом . Старші люди кращі донори. Кращими кандидатами є вже існуючі донори.
Ви домоглися підтримки (матеріальної або у вигляді наданого приміщення або інше) . Використовуйте отримані ресурси чітко за призначенням і розумно.

Зберіть всі чеки , кошториси , копії . Складіть правильно звіти .
Напишіть про проведені справи в ЗМІ , на сайт .
Скажіть "спасибі " всім і особливо " донору " . Завжди говоріть " спасибі" .
Подяка - велика сила . Це може бути лист подяки або знову особиста зустріч , на самому заході озвучити ім'я спонсора.
Існє ще кілька причин невдалого фандрайзингу

«Якщо ваш проект актуальний – ви автоматично отримаєте багато суттєвих внесків, пожертв».
Якщо б це було дійсно так, не треба було б вчитися фандрайзингу. За виключенням звертання в явно кризових ситуаціях (стихійні лиха, війна, техногенні катастрофи), просто так пожертв домогтися неможливо.
Шлях отримати пожертви – це запропонувати дійсно актуальний проект для фінансування, знайти перспективних донорів, переконати їх підтримати;
«Величезні суми можуть бути отримані від потенціальних донорів шляхом написання їм листів». Письмові звернення придатні для невеликих внесків.
Для великих внесків необхідний особистий неодноразовий контакт: лист, звернення по телефону, організація зустрічі потенціальних донорів (провокування змагання між ними: хто більше пожертвує), персональний візит до потенційних донорів тощо.
«Якщо кожний з наших членів зробить однаковий внесок, мети буде досягнуто».
Нерівномірність пожертв має кілька причин:
1. Філантропія – це коли віддають у дар. Люди вільні обрати – чи хочуть зробити дар, кому вони роблять дар, суму дару, яким чином і з якої причини;
2. Більшість людей не можуть дозволити собі робити великі подарунки;

!!!
- Сколько нужно денег?
- Смешная цифра, - сказал Остап, - сто рублей.
- У нас в кассе только двадцать один рубль шестнадцать копеек. Этого, конечно, мы понимаем, далеко не достаточно.
- Ладно, - сказал он, давайте ваши двадцать рублей.
- А хватит? – спросил одноглазый.
- На первичные телеграммы хватит. А потом начнуться пожертвования и денег некуда будет девать.
І. Ільф, Є. Петров „Дванадцять стільців”.

3. Не всі є схильними до філантропії;
Багато хто з людей не можуть дозволити собі зробити жодних пожертв, незалежно від того, наскільки вони є мотивованими.

ВИСНОВКИ
Фандрайзинг, як специфічний вид людської діяльності, спрямованої на залучення фінансових, інтелектуальних, часових та інших ресурсів організацій та приватних осіб для реалізації певних соціально-значущих проектів, подолання актуальних проблем суспільства.
Скажіть будь ласка, від чого залежить успішний фандрайзинг в першу чергу?
Успішний фандрайзинг залежить від особистих якостей, здібностей та інших персональних характеристик залучених до нього людей, а також від чіткого розуміння ними обраної стратегії і тактики досягнення поставленої мети.
ВІДЕО.

Категорія: Мої статті | Додав: Атакама (25.03.2014) | Автор: наталя E
Переглядів: 886 | Рейтинг: 5.0/8
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:13:34

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz