<
 Каталог статей | Вход | Регистрация                                                               Четвер, 19.10.2017, 13:55 Гість  
Конкурс сайтів
Школьно-Студенческая социальная Сеть! Конкурс образовательных сайтов. Сайты для учителей. Презентации для учителей по всем предметам конкурс сайтов Голосуйте за сайт!

Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [56]

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 102

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Мої статті » Мої статті

Конспект уроку математики

МЕТА: сформувати вміння утворювати число 9 додаванням 1 до попереднього числа, ознайомити з цифрою 9 і навчити її писати, закріпити нумерацію в межах 9, склад числа 9;
- розвивати аналітико-синтетичне сприймання, логічне мислення, увагу, пам'ять, збагачувати словниковий запас, вдосконалювати навички усної лічби, корегувати мовлення дітей, сприяти розвитку творчих здібностей, математичної мови;
- виховувати самостійність при виконанні завдань, бережне відношення до здоров’я, інтерес до уроку математики, прищеплювати комунікативні навички при роботі в парах, групах.

Хід уроку
І. Організація початку уроку.
Перевірка готовності до уроку.
II. Постановка мети та завдань уроку.
Лікар Айболить отримав таку телеграму.
В джунглях звірі захворіли, бо немиті фрукти їли.
Ви приїдьте, лікарю,
В Африку скоріш,
Та врятуйте, лікарю,
Наших малюків.
Допоможіть лікарю Айболитю потрапити до Африки та вилікувати тварин.
Оголошення теми уроку.
Вправа « Очікування»
- Що ми будемо робити на уроці?
- Яким буде урок?
Ми повинні бути сміливими, наполегливими, спостережливими.
III. Актуалізація опорних знань.
1. Робота в парах. Складання транспорту з геометричних фігур.
Лікарю Айболитю треба допомогти потрапити в Африку. Складемо з геометричних фігур транспорт на якому потрапимо в Африку.
2. Робота з індивідуальними картками – градусниками.
Лікарю з собою обов’язково треба взяти градусники. Треба обчислити вирази, щоб взяти їх з собою.
3. Усна лічба.
На нашому шляху велика скеля. Прибираємо скелю. ( Цифрові віяла).
- Покажіть число, яке при лічбі передує числу 4, 8.
- Яке наступне за числом 6, 7
- Сусідів числа 3, 5, 7.
- Чому дорівнює сума чисел 3 і 4, 2 і 6.
- Чому дорівнює різниця 7 і 5, 6 і 4.
4. Групування предметів.
Зустріч з медузами.
-за якими ознаками можна згрупувати предмети? Складіть приклади.
IV. Постановка проблеми. “Відкриття” нового знання.
1. Число и цифра 9.
Порахуйте скільки тварин прийшло до лікаря? Хто прийшов першим? Чи закінчується числовий ряд числом 8? Як утворити число 9? Покажіть на лічильних паличках.
2. Визначення місця числа 9 на числовому промені.
3. Побудова графічної моделі числа 9. ( Треба до восьми крапок дописати ще одну)
4. Цікаве про число 9
Таємничу силу приписували числу 9: в одні часи- добру, в інші – недобру. Назва картини І. Айвазовського «Дев’ятий вал» нагадує про грізну силу природи. Найвища хвиля називається 9-й вал. У казках дія часто відбувається в «тридев’ятому царстві», «за тридев’ять земель», і так далі. У древніх греків це число вважалося щасливим. Так, журі на Олімпійських іграх складалося з дев’яти суддів. У народі вважається, що кішки мають 9 життів Ось яке цікаве число! А де ви зустрічались з цифрою 9?
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота в зошиті. С.33.завд 1.
Хто насправді бував в Африці? Кого і що ще ми можемо там побачити?
Яке число характеризує кількість равликів? Чим відрізняється число від цифри?
7. Знайомство з цифрою 9.
Цифра 9 складається з двох елементів: малого лівого овалу та великого правого півовалу. Наголошуємо на тому, що ширина цифри внизу та вгорі однакова. Починаємо писати малий лівий овал від правої сторони клітинки, ведемо вгору ліворуч заокруглення, що переходить у лівиймалий овал нижче середини клітинки і піднімається вгору до зустрічі з її початком та, не відриваючи руки, звідти до великого правого півовалу, який пишемо так, опускається вниз ,щоб він торкнувся середини нижньої сторони клітинки, заокруглюючись внизу ліворуч.
На що схожа цифра9? Хто з тварин на неї схожий.
А)Ліплення цифри з пластиліну.
Б)Письмо в повітрі, носиком, мокрим пензликом.
В)Письмо у зошиті. С. 34.
8. Склад числа 9.
Давайте допоможемо лікарю розкласти пігулки на дві тарілки.
9. Гра « Муха»
(розносимо таблетки всім тваринкам)
10. Робота з зошитом.
Лікарю треба купити мікстуру тваринам. Порахуйте скільки копійок йому не вистачає? с.34
Якими способами можна розміняти 9копійок?
V. Закріплення вивченого матеріалу.
1. Робота в групах.
Лікарю вдалося вилікувати всіх тварин. Обчисліть вирази і ви дізнаєтесь що говорить вам лікар. А як ви думаєте. Що він може сказати тваринам?
На чому повернеться лікар додому?
VІ. Рефлексія учбової діяльності.
- Що ви знаєте про число 9? Якою цифрою позначають число 9? Як отримати число 9 із попереднього до нього числа, із наступного числа? - З яких менших чисел складається число 9.
- Чи вдалося виконати завдання до кінця?
- Що найбільше сподобалось на уроці?
Чи досягли ми мети уроку?
Вербальне оцінювання учнів.
Підніміть руки хто вважає, що він гарно працював на уроці. Кого б ти ще з дітей похвалив? - А мені найбільше сподобалось, як сьогодні на уроці працювали такі учні…

Категорія: Мої статті | Додав: xfqrf (25.02.2017) | Автор: Ісаєва Лариса Миколаївна E
Переглядів: 117 | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:13:55

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz