<
 Каталог статей | Вход | Регистрация                                                               Четвер, 02.05.2024, 04:30 Гість  
Категорії розділу
Мої статті [59]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Мої статті » Мої статті

Поняття про текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту. Заголовок/

Тема. Поняття про текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту. Заголовок.
Мета. Дати учням уявлення про текст; вчити розрізняти групи окремих речень і текст; розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати вміння визначати тему тексту, добирати заголовок до тексту відповідно до змісту тексту; виховувати любов до природи.
Обладнання: презентація, картки.
Хід уроку
I. Організація класу.
II. Актуалізація опорних знань.
1. Каліграфічна хвилинка
Зз зз за єц єць
2. Словникова робота.
Загадка
Я вухатий ваш дружок,
В мене сірий кожушок,
Куций хвостик, довгі вуха,
Я усіх-усіх боюся. (Заєць).
- Заєць – це невеликий полохливий звірок родини гризунів, з куцим хвостом, довгими задніми ногами і довгими вухами.
- Що допомагає зайцю швидко тікати від ворогів?
- Через довжелезні задні ноги зайцю важко стрибками спускатися з гори, і при гострій необхідності він з крутого схилу котиться як колобок. Зате якщо він стрибає в гору, ніякий собака його не наздожене.
- Зуби у зайців ростуть все життя. Вони стираються, коли зайці гризуть їжу, але рости ніколи не припиняють.
- Зверніть увагу на написання цього слова. Запишіть його в зошит.
Пояснення фразеологізмів.
Коли так говорять?
Вбити двох зайців - виконати одночасно два різних завдання, досягти дві різні мети.
Погнався за двома зайцями - братися за кілька справ одночасно і жодної не довести до кінця.
Проїхався зайцем – проїхався без квитка.
Заяча душа – нерішуча людина.
III. Повідомлення теми і мети уроку.
Наша мова багата та мелодійна. Ми можемо виражати різні думки, почуття. Але, щоб уміти передавати їх правильно і грамотно, треба знати деякі секрети, частину яких ми дізнаємось на цьому уроці.
IV. Робота над темою уроку.
1. Проблемна ситуація.
Робота з дидактичним матеріалом.

Ми побачили в лісі зайця. На деревах жовте листя. Заєць швидко бігає. У лісі дуже красиво. Гарна берізка. Заєць
Заєць – невеликий гризун. У нього довгі ноги та вуха, короткий хвіст. Влітку заєць має пухнасте сіре хутро, а взимку – біле.



— Прочитайте дві групи речень. Де речення пов’язані між собою за змістом, а де – ні? Доведіть.
— Яку групу речень можна назвати текстом?
— Який заголовок написано справа?
— Чи можна до написаної зліва групи речень дібрати заголовок? Чому?
— Прочитайте третю групу речень.
У неї був пухнастий хвостик. На гілці сиділа руда тваринка. Це білочка.
— Чи можна її назвати текстом? Чому? Удоскональте текст, доберіть заголовок.
2. Ознайомлення з правилом.
— То коли групу речень можна назвати текстом?
— Перевірте себе, прочитавши правило на с. 79.
— То які ознаки тексту треба запам’ятати?
V. Фізкультхвилинка.
VI. Продовження роботи над темою уроку.
1. Гра «Знайди помилку»
2. Творча робота.
- А ми знову згадаємо про нашого зайчика. На картках записані речення. Переставте їх так, щоб вийшов текст.
Привезли його додому.
Спочатку зайчик не хотів їсти, боявся нас.
У полі ми знайшли зайчика.
Потім він звик і жив у нас довго.
- А чи потрібно охороняти тварин? Чому?
VII. Підсумок уроку.
Доповніть речення:
Текст – це …
Речення в тексті розміщені …
До тексту можна дібрати …
VIII. Домашнє завдання.
Вивчити правило на ст. 79, впр. 206.

Категорія: Мої статті | Додав: korol_natalia9708 (30.11.2015) | Автор: Король Наталія Олександрівна E
Переглядів: 630 | Рейтинг: 5.0/8
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:04:30

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz