<
 Каталог статей | Вход | Регистрация                                                               Неділя, 05.05.2024, 03:19 Гість  
Категорії розділу
Мої статті [59]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Мої статті » Мої статті

Урок читання. Віктор Кава "Чого усміхалися шибки"
Тема. Віктор Кава «Чого усміхалися шибки».
Мета. На основі оповідання продовжувати удосконалювати навички правильного, виразного, свідомого читання вголос і про себе, виконуючи завдання вчителя.
Розвивати зв'язне мовлення, операції аналізу, порівняння, узагальнення.
Закріплювати вміння визначати головну думку твору.
Коригувати увагу, мовлення, пам'ять.
Використати можливості уроку для виховання любові до праці.
Обладнання: картки зі словами.

Хід уроку

I. Організація класу.

II. Повідомлення теми і мети уроку.
- Ми продовжуємо роботу над вивченням розділу «Землю красить сонце, а людину праця» і пам’ятайте, якщо людина працює на совість, з душею,
вона відчуває не тільки втому, а й велику радість.

III. Підготовча робота до читання.
 Артикуляційна хвилинка
 Піраміди слів
 Читання багатоскладових слів
Приміряється, наввипередки, кваліфікація, порозкладати, справжнісінький, длубатися, стовбичить, пощерблений, промугикавши, забризканому.
 Робота із скоромовкою.
Якось Яків сіяв мак
Так-сяк, абияк.

IV. Робота над темою уроку.
- Сьогодні ми прочитаємо нове оповідання з незвичайною назвою «Чого усміхалися шибки». Його написав наш сучасник – відомий український дитячий письменник Віктор Кава, твори якого ви вже читали.
Розповідь про письменника.
Віктор Кава згадує, що першого вірша написав у третьому класі вимушено. А було це так. У село, де він жив, раз на тиждень привозили морозиво. Батьки давали гроші лише на одну порцію. А дітям так хотілося цієї смакоти! І ось однієї неділі, коли мама пішла на базар, Вітя разом з сестричкою Шурою вблагали батька купити їм цілий глечик морозива. Тато, давши їм по чашці, решту заховав у погріб. Та діти швидко знайшли сховок, і з великим смаком з’їли геть усе і – захрипли. Боячись, що мама розгнівається й батькові влетить, Шура раптом запропонувала: «А давай складемо віршика про морозиво, але щоб його з’їли їжачки». Так і народився перший вірш. І сталося диво – і мама не сварила, й ангіни не було. Ще тоді Вітя переконався у чарівній силі поезії.
- В тексті нам зустрінуться слова: розчин, стамеска, обрій, алмаз, провалля вікон.
Як ви розумієте їх значення?
- Я почну читати текст, а ви уважно слідкуйте – хтось продовжить. Під час читання простим олівцем поставте крапочку біля тих слів, значення яких вам не зрозуміле.
У процесі читання пояснюються значення словосполучень: «нуль уваги» - не звертає ніякої уваги, «вряди-годи» - інколи, час від часу, «ні в сих, ні в тих» - тут: не знали, що робити, «озирнувся крадькома» - непомітно, «над маревним обрієм» - тут: над туманним обрієм.
- Пояснення значення незрозумілих слів.

V. Фізкультхвилинка.

VI. Продовження роботи над темою уроку.
Вибіркове читання за запитаннями.
 Прочитайте, як скляр готувався до роботи.
 Як Василь вирізав першу шибку?
 Знайдіть і прочитайте рядки, у яких описано почуття Василька, коли він спостерігав за працею дядька Степана.
 Яким ви уявляєте Василька?
 Прочитайте, які почуття вони переживали, коли закінчили роботу.
 Якими, на вашу думку, були руки в майстра?
 Як ви гадаєте, чому автор так назвав твір? (В творі описується душевна краса майстра, який своєю працею захоплює людей).
Читання уривка оповідання на час.

VII. Робота з деформованим текстом.
• Самостійне читання тексту учнями.
• Читання тексту вголос (2 учні).

VIII. Підсумок уроку.
Чого вчать нас прочитані сьогодні твори?

IX. Домашнє завдання (диференційовано).
Прочитати оповідання і подумати, як по-іншому можна його назвати; підготувати розповідь на тему « Дядько Степан – майстер «золоті руки»».
Категорія: Мої статті | Додав: Natуся (05.01.2014) | Автор: Король Наталія Олександрівна E
Переглядів: 775 | Теги: чого усміхалися шибки, Віктор Кава | Рейтинг: 5.0/12
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:03:19

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz