<
 Каталог статей | Вход | Регистрация                                                               Неділя, 25.06.2017, 23:43 Гість  
Конкурс сайтів
Школьно-Студенческая социальная Сеть! Конкурс образовательных сайтов. Сайты для учителей. Презентации для учителей по всем предметам конкурс сайтов Голосуйте за сайт!

Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [53]

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 102

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Мої статті » Мої статті

Урок – проект « Наші милі матусі – найкращі у світі»

Навчальні предмети: читання, українська мова, образотворче мистецтво, музика, трудове навчання.

Тривалість проекту: три тижні.

Учасники проекту: учні 2 класу, учитель, батьки, учитель музики, бібліотекар.

Тип проекту: інформаційно – творчий, індивідуально – груповий з безпосередньою координацією вчителя.

Спосіб розв’язання проблеми: бесіди з дітьми та батьками, робота з додатковою літературою, спостереження, власна творча робота дітей.

Освітній продукт: колективно створена поетична збірка «Про Вас, кохані наші мами»,намальовані портрети матусь, зібрані вірші, загадки, прислів’я та приказки про матерів, виготовлені вітальні листівки до Дня 8 Березня.

План виконання проекту
1. Обговорення в класі ідеї проекту.
2. Склад учасників проекту (учні, учитель, батьки).
3. Висловлювання міркувань щодо форми подання результату.
4. Обмірковування шляхів розв’язання проблеми (добирання віршів про рідну матусю, написання власних творів, розучування пісень, малювання портретів, виготовлення листівок).
5. Складання власного плану роботи
6. Підбір необхідної інформації, прислів’їв, вивчення віршів напам’ять, малювання букетів.
7. Презентація і оцінювання роботи учасників проекту.

Презентація проекту
Тема: «Наші Милі Матусі – найкращі у світі».

Мета: Прищеплювати любов і повагу до жінки – матері, бабусі, сестрички. Виховувати в учнів естетичний смак, навички морально – етичної поведінки. Відроджувати звичаї і обряди нашого народу, примножувати його традиції. Зміцнювати колектив класної родини.

Обладнання: колаж із фотографій матусь, малюнки весняних букетів, портрети, виконані учнями класу, виставка дитячих книг, вітальні листівки.

Хід уроку-презентації

І. Привітання. Організація класу.
Вчитель. Продзвенів уже дзвінок
Починається урок
Він весняний і цікавий,
Тож гостей зібрав чимало
Повернемося обличчям до гостей
І промовимо: «Добрий день!»

Вчитель. Дійсно, урок незвичайний, тому що
У кожного з Вас є красуня одна,
Я знаю, що люба всім дітям вона
А що за красуня, вам треба вгадати:

Загадка!
Бо вона
Найрідніша, наймиліша,
Всіх вона нас пестить, тішить,
Завжди скрізь буває з нами
Відгадайте; хто це? (Мама)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Вчитель. - Здогадалися, хто завітав до нас?
Сьогодні ми з вами зібралися, щоб висловити пошану найдорожчій людині, перед якою ми завжди в неоплатному боргую І ця людина називається прекрасним іменем – Мати. Любов материнська не знає меж. Вона захищає нас, зігріває, береже від лиха.
Мати – захист і притулок для дитини, вона її опора і совість. Все, що є в нас найкращого, все від неї, від рідної неньки. І як би далеко чи близько ми не були, ми завжди повинні пам’ятати матір.
- А чому саме в цей час ми зібралися в нашій ошатній класній кімнаті, в оці перші березневі дні?
Яке свято приходить до нас з першими промінчиками сонця?
Учень. Коли наступає весна і на вулиці з’являються перші квіти, в кожному будинку, місті і селі святкують Міжнародний жіночий день – 8 березня. Не знайдеться, напевно, серед вас такої людини, яка б не готувалася до цього свята. Хочеться зробити радість мамі, бабусі, сестричці. Вчительці. Але чи всі знають, коли саме було запроваджено рішення про святкування цього дня?
Вчитель. Друга Міжнародна конференція жінок, що зібралися в Копенгагені 1910 року, прийняла рішення 8 березня святкувати щорічно, як День міжнародної солідарності жінок у боротьбі за рівноправність.
Учитель. Сьогодні, напередодні весняного чудового свята ми будемо говорити слова вдячності і любові своїм коханим матусям. Ми підіб’ємо підсумки нашої роботи над проектом «Наші милі Матусі – найкращі у світі» (хором) з дошки.
Продемонструємо зібраний матеріал (а це творчі роботи, вивчені вірші та пісні, виконані малюнки, виготовлені поробки)
Послухайте нас
1 учень Добрий день, вам, люди добрі
Що сидять у нас в господі
Раді з святом вас вітати
Щастя і добра бажати

2 учень Нехай світанок березневим святом
Над цілим світом зоряно цвіте
Хай сяє сонцем в серці слово «Мати»
Таке незгасне, вічне, молоде

3 учень Люба наша мамо, калиновий цвіт
В тобі, рідна нене, весь наш білий світ
Ти – наш скарб найбільший
Ти наш цвіт живий
Ти – наша перлина, образ дорогий

Вчитель. Кожна людина, а дитина, тим паче вважає , що саме її мама – найкраща у світі. Довести це спробують наші діти, які об’єдналися в одну групу.

ІІІ. Звіт групи «Журналісти»
Учень. Мама. Мати. Матуся. Скільки спогадів і тепла таїть це магічне слово, бо називає людину, яка завжди для нас найближча, найкраща.
Ми зібрали фотографії наших мам. Дізналися, де і ким працюють мами. З ким вони товаришують. Чим люблять займатися, як проводять вільний час, де бувають зі своїми дітьми. Із фотографій ми створили весняний вернісаж.
Учень. Кожен з нашої групи написав твір – нарис, у якому спробував довести, що його мама – найкраща.

Діти читають твори про своїх матусь
1 учень. Мою матусю звати Олена Миколаївна. Моя мама ліпша в світі. Коли чую слово «мама» - в моїй уяві вимальовується сонечко, бо вона мене гріє, оберігає, доглядає, захищає, вона як водичка вгамовує спрагу, вона лагідна, руки її теплі і дуже добрі. Бачити її, спілкуватися з нею мені приємно і радісно. Вона щира, їй можна розповісти про свої негаразди, вона розрадить, допоможе. Її піклування постійне, навіть, тоді, коли її не має поруч. Мама готує мені корисну їжу, випікає найсмачніші торти, пере мої речі, завжди зі мною і коли мені погано, і коли добре. Ось чому я вважаю, що моя мама-найкраща.
2 учень. Терлі, ніжні руки притуляють дитячу голівку до себе, ласкавий голос шепоче «Я дуже люблю тебе, моя маленька дівчинка». І відразу стає затишно і спокійно – поруч найдорожча на світі людина - моя матуся.
Мою маму звати Бовкун Натал’я Анатоліївна. Вона працює в Управлінні Сумського прикордонного загону – діловодом. Мама веде документацію оперативно-чергового відділу, відповідає за підшивку справ і журналів. Нещодавно її присвоїли чергове військове звання – старшина.
Тихими зимовими вечорами ми з мамою читаємо мої улюблені казки, складаємо пазли. А ще взимку катаємось на санчатах та ковзанах.
Моя мама дуже смачно готує, разом ми робимо пельмені, вареники, пиріжки. Потім я допомагаю їй мити посуд, прибирати на кухні.
Ми з матусею – справжні подруги. Я розповідаю про свої таємниці, прислухаюсь до маминих порад. А в тяжкі хвилини ми підтримуємо одна одну. Тільки з мамою буде існувати протягом всього життя такий міцний надійний і нерозривний зв’язок.

3 учень. Мою маму звуть Вікторія Павлівна Сахно. Вона працює бухгалтером у банку. У неї також багато домашніх справ, хоча ми з татом намагаємося якнайбільше допомагати їй. Мама – дуже гарна людина. У неї багато друзів. Вона добра, енергійна і завжди готова прийти на допомогу. У неї гарне почуття гумору, і з нею весело. Вона єдина хто пробаче усе, хто пригорне до себе та захистить у будь-якій ситуації. Моя матуся найкраща в світі!

4 учень. У мене найкраща у світі бабуся. Її звати Люда. Вона добра та чуйна людина. Незважаючи на свій вік, бабуся швидко й легко рухається, на її обличчі завжди посмішка. Очі моєї бабусі великі, голубі, ласкаві. Вони завжди блищать, коли бабусі весело і не тьмяніють, коли їй сумно. Отже душа її молода.
Моя бабуся мешкає в Сумах. Кожної п’ятниці я їду до неї в гості. Ми одна одній допомагаємо. Разом з бабусею ми вчимо уроки і читаємо багато цікавих книжок, а потім я допомагаю їй по господарству: мию підлогу, поливаю квіти, витираю пил. Раніше бабуся була вчителькою початкових класів, а тепер вона на пенсії. Мені з нею дуже цікаво, бо вона багато знає. Руки у моєї бабусі м’які, ніжні та працьовиті. Бабуся – дуже чуйна жінка. Її завжди всі шанують і поважають. Вона нікого не залишає в біді, всіх підтримає, допоможе, приголубить і пожаліє.
Моя бабуся на мене ніколи не гнівається, тому що мене дуже любить, а я її люблю ще сильніше. Я дуже хочу, щоб у кожної дитини була така бабуся. Тому шануйте і поважайте їх.

Вчитель. Діти, так чия ж мама найкраща? (Хором моя)

ІV. Звіт групи «Літератори»
1 учень. Мати – найрідніша і найближча для кожного з нас людина. Від неї ми одержуємо життя. Вона вчить нас життєвої мудрості. Ми провели дослідницьку роботу і з’ясували, що багато українських поетів присвячували свої твори жінці – матері, образ матері уславлений у казках і легендах, бо вона саме та людина, яка своїм прикладом вчить добра, вірності.
2 учень. Ми ознайомилися з прекрасними віршами К. Перелісної, М. Підгірянки, Т. Коломієць, Т.Г. Шевченка, Л. Українки, творами великого педагога В. Сухомлинського. І створили поетичну збірку «Про Вас, кохані наші мами».
Вірші читають учні

3 учень. Якщо говорити між нами
Якщо говорити між нами,
То все починається з мами.
І казочка перша у світі,
І сонячна подорож в літо.
Найперші легенькі сніжинки
І сяюче диво – ялинка.
Від мами – і літери,
Й слово,
І зроблена разом обнова…
Якщо говорити між нами,
То все починається з мами.
М. Пономаренко

4 учень. Дуже люблю
Матусю, дай ручки твої поцілую,
За шийку тебе обійму
І щічки погладжу.
Ти знаєш, матусю,
Як дуже тебе я люблю!
І ти мене любиш, хоч я неслухняна,
Частенько і шкоду роблю.
Та ти все пробачиш, мене поцілуєш,
І я тебе дуже люблю!
К. Перелісна

5 учень. Тільки мама
Де шкарпетки татуся,
Окуляри дідуся,
Де сестрички рукавичка
І моя нова скарбничка,
Де комп’ютерна дискета,
Де з програмою газета,
Хто сказав кому, коли,
Як йому відповіли,
Всі маршрути і адреси,
Всі сенсації із преси,
Ціни, модні кольори,
Телефонні номери,
Як робити, як питати,
Пробачати, їсти, спати,
Торт пекти і прати плями
Знають мами, тільки мами!
- От за це їм, - каже тато,
Люди влаштували свято.
Б. Квашньов.

6 учень. Матусині очі
На мене звернені очі:
Великі, карі, жіночі.
В своїй любові бездонні.
Магічні, як у Мадонни.
Добром налиті до краю.
Я з них наснагу черпаю.
За них я Богу молюся –
Кохані очі матусі.
О. Мамчич.

Учениця нашого класу написала свої віршики про маму.

Я у мами помічниця
Мамі я допоможу
Складу книги на полицю,
Ляльку спати покладу.
На столі поприбираю,
Квіти на вікні поллю.
Тільки трішки ще пограюсь
Потім спати я піду

Мила мамочка моя!
Привітаю тебе я!
І тобі в жіноче свято
Побажаю так багато:
Будь здорова та щаслива,
Будь весела та красива,
Будь як квітка весняна –
Ти така у нас одна!

А яке ж свято без пісні, особливо українське свято.

V. Звіт групи «Співаночка»
Наша група «Співаночка» почула таку легенду:
1 учень. Наділяв Господь дітей світу талантами.
Французи вибрали елегантність і красу.
Угорці – любов до господарювання.
Німці – дисципліну і порядок.
Діти Росії – владність.
Польщі – здатність до торгівлі.
Італійці одержали хист до музики.
А що ж дісталося Україні?
2 учень. Неоціненний дар України, який уславив її на цілий світ – пісня. Пісня починається з мами, бабусі. Якось один древній історик сказав: « якби не мамина пісня, яким убогим було б наше життя!»
- Послухайте пісню. Посміхніться. Нехай вона подарує вам насолоду і підніме настрій.

Пісня («Там червона калина»)
Ансамбль «Співаночка»

VI. Звіт групи «Пошуковці»
Девіз нашої групи «Народ скаже, як зав’яже»
1 учень. Українці завжди шанували народні звичаї. Вони знали багато приказок і прислів’їв. І ніжне, любовне ставлення до матері знайшло відображення у великій кількості приказок про неї. Про жінку – матір складено багато народних прислів’їв. Ось вони:
1) Нема того краму, щоб купити маму.
2) У кого є ненька, в того й голова гладенька.
3) Мати одною рукою б’є, а другою гладить.
4) Дитина плаче, а у матері серце болить.
5) Дім тримається не на землі, а на жінці.
6) До людей – по розум, до матері – по серце
7) Мати держить хату за 3 кути, а батько – за один.
8) Матері – не купиш, не заслужиш.
9) На сонці – тепло, а біля матері – добре.

VII. Звіт групи «Художники»
1 учень. А наша група з’ясувала, що багато художників у своїй творчості зверталися до вічної теми «жінки» і зображували її на полотні. Портрети жінок малювали Васнєцов, Врубель, Пікассо.
Ми також спробували створити портрети наших мам. Подивіться, як сяють їхні очі, які чудові посмішки, зачіски.

2 учень.
Чи є в світі щось світліше
як мамині очі,
Що все зорять за дітками
як вдень, так і вночі

Чи є в світі щось щиріше
Як серденько мами
Яке б’ється для дитини
Днями і ночами?

Чи є в світі щось дорожче
Як мама кохана
Що трудиться для дитини
Від ночі до рання
І. Блажкевич

VIІI. Розповідь про Землю - годувальницю
Вчитель. Згадаймо сьогодні ще одну неньку – прекрасну велику нашу Землю, яка в цей час прокидається від зимової дрімоти. Її ласкаво називають «земля-мати», «земля – годувальниця», бо родить на ній жито і пшениця, квітнуть яскраві квіти, шелестять могутні ліси. Навесні вона укривається цвітом.
1 учень. Весна у край наш прилетіла
Чарівна, радісна, ясна.
І кожна пташечка зраділа
Бо принесла тепло вона.
Побільшав день і більше світла,
І радості немає меж
Ось квітка сонечком розквітла
Весні радіють люди теж.
2 учень. Яке чарівне небо стало!
У нім така ясна блакить!
І щиро сонечко заграло,
І веселіше стало жить.
Розквітли проліски блакитні,
Фіалки ніжні зацвіли.
А хмарки білі і тендітні
У синім небі попливли.
Вчитель. З давніх-давен на нашій українській землі образ довгоочікуваної весни уособлювала гарна молода дівчина з вінком квітів на голові. Народний образ весни - це образ краси, сили і надії. Першим місяцем весни є березень. Він, як мовиться в народі, й усміхнеться, і заплаче, і ошкіриться крутим норовом. Недарма про його гонористу і непередбачливу вдачу кажуть: « У березня жіночий характер, бо вночі тріщить, вдень – плющить». Тож саме в цьому місяці ми й зібралися, щоб вшанувати жінку-матір, бабусю, сестричку, подругу – усіх жінок на Землі.
Послухаємо березневий передзвін краплинок.
Пісня «В березні бурульки плакали» виконує ансамбль «Співаночка»

IX. Все починається з Мами…
Вчитель. Маму називають Берегинею роду свого. Вона оберігає його, леліє, віддає нам своє серце і душу. Сила материнської любові подолає будь-яку відстань, і, де б ми не були, її турбота і молитва оберігає нас завжди від життєвих незгод.
1 учень. Ще в колисці немовля
Слово «мама» вимовля
Найдорожче в світі слово
Так звучить у рідній мові

2 учень. Мати, матінка, матуся
Мама, мамочко, мамуся
Називаю тебе я
Рідна ненечка моя

3 учень. Ненька – всьому початок
Усе прекрасне в людині –
від променів сонця і ніжності мами

4 учень. Дорога моя матуся, добра моя ненько
Ти найкращая у мене, рідна, дорогенька
Рано – вранці поспішаєш щодня на роботу
Дякую тобі матусю, за твою турботу

5 учень. Люба мамочко моя, я тебе вітаю,
У жіночий день святковий успіхів бажаю
Будь завжди, матусю рідна, весела, щаслива
Ти ж у мене краща в світі, добра і вродлива.

6 учень. Ні моя матуся рідна – найкраща у світі
Молода і дуже гарна, як вишня у цвіті
Хай тобі щастить, матусю,
Хай тобі здоровиться
Від душі це і сердечно моє слово мовиться

7 учень. Усі матусі дуже гарні, згоден я із вами,
Але кращої, як в мене, не знайдете мами.
Чарівна моя, Розумна, мамочка рідненька
Світить, посміхається, як сонце ясненьке.
8 учень. Мою маму на роботі дуже поважають
Ти – найкраща, і я хочу – хай про це всі знають.

X. Руки матусі – вправні та вмілі
Вчитель. У мами добрі й ласкаві руки, вона все вміє. У мами вірне і чутливе серце, у ньому ніколи не згасає любов, вона ні до чого не залишається байдужою.
1 учень. Піснями мене з колиски
Ніжні руки мами
Берегли від горя-лиха
Днями і ночами.
Вчили на землі стояти
І ходити вчили,
І коли бувало важко,
Додавали сили.
Працьовиті та невтомні,
Ласкою зігріті,
Руки мамині для мене
Найсвятіші в світі.
Вчитель. А тепер перевіримо, чи знають наші діти, що їхні матусі гарні господині і майстрині.

Що вміють робити руки вашої мами?
(Інтерактивна гра «Мікрофон»)
2 учень. Матуся знає секрет випікання дуже смачного хліба.
3 учень. Смачними пиріжками і булочками частує онучат.
4 учень. Добре готує українські борщі з пампушками.
5 учень. Матуся вишиває яскраві скатертини і рушники.
6 учень. Вміє в’язати теплі шкарпетки й светрики.
7 учень. Гарно шиє.
8 учень. Вирощує квіти.
9 учень. Пече смачну піцу.
10 учень. Пече торти.
11 учень. Смачні цукерки – льодяники подобаються всім моїм подружкам.
12 учень. Наша мама стіл накрила,
Напекла і наварила
Стільки страв смачних
Що не з’їсти їх усіх.
Залишилось ще й на ранок.
Із вечері на сніданок.
Ми сказали коротко:
«Наша мама – золото»

XI. Розповідь про Бабусю
Тепер не забудем згадати про бабусю. Без неї не було б моєї матусі.
Вчитель. У кожного з вас є мама. Навіть у ваших матусь. Сива, лагідна, мудра бабуся. Хто ще вміє так цікаво розповісти казку, дібрати ласкаве слово, дати мудру пораду. Тож не дивно, що серцем своїм діти тягнуться до бабусі.
1 учень. З радісним святом вітаємо
Наших бабусь дорогих
Від щирого серця бажаємо,
Щоб було щастя у них

2 учень. Ми любимо бабусеньку
Всім серденьком своїм.
Із нашою бабусею
Нам хороше усім

3 учень. Всім бабусям вдячні діти,
Бо піклуються про нас,
Хочу всіх бабусь на світі
Поздоровити в цей час

4 учень. Спасибі вам і знов і знов
За вашу ласку і любов,
За те, що дома повсякчас
Ви так турбуєтесь за нас

Для вас співає наш вчитель музики
Пімоненко Ольга Олександрівна

XII. Квіткові композиції для наших матусь
Вчитель. Українська дівчина вабила своєю вродою завжди. Чимало чужинців вважали за честь вибрати собі тут дружину. Нашими жінками, їх красою і чарівністю захоплюються і в наш час.
Букет квітів в день 8 Березня – чудовий подарунок коханій дівчині, мамі чи сестрі.
1 учень. Розквітли квіти і в чудових букетах наших учнів. Ми малювали квіткові композиції для наших матусь. Добирали яскраві кольори.
2 учень. Ми дізналися, що червоні троянди в букеті означають – я зачарована тобою і люблю тебе, нене, без меж.
3 учень. Жовті нарциси – ти у мене єдина.
4 учень. Різнобарвні тюльпани – я пишаюся тобою.
5 учень. Блакитні проліски – поруч з тобою тепло.
6 учень. Зелені пагінці і листочки – ти красива, як весна.
7 учень. Білі підсніжники – ти чиста і свіжа, як весняне повітря.

XIII. Звіт групи «Умілі руки»
Вчитель. Наші діти гарно навчаються, вміють малювати. У них умілі рученята.
1 учень. Наша група «Умілі руки» виготовила вітальну листівку. Щоб привітати рідну матусю зі святом 8 Березня.
Вчитель. Сьогодні щасливі діти
Вручають дарунки і квіти
І кажуть вам щире слово:
Матусі, Бабусі всі Будьте здорові
(Вручають листівки)

2 учень. А ми в художній школі виготовили на заняттях ось які яскраві квіти.

XIV. Подяка батьків.
На святі присутні матусі. Надаємо їм слово. Слово надається голові батьківського комітету.

XV. Вручення грамот за участь у природничому конкурсі «Колосок».

XVI. Останні побажання мамам і бабусям.
1 учень. Ми зібрались нині в сонячній оселі
Щоб вклонитись низько, мами, вам до ніг
Щоб були ви з нами щирі і веселі
І щоб сміх дитинства дім для вас зберіг
2 учень. Хай не буде горя на вашій дорозі
І роки в здоров’ї зозуля накує
Усміхайтесь, мами, витріть смутку сльози
І нехай Всевишній вам сили додає!
3 учень. Хай проліском світлим життя ваше квітне
Панує в душі теплота
Здоров’я міцніє, а радість хай квітне
Ніколи не згасне в серцях доброта
4 учень. Бажаємо сонця на кожній стежині
Вірних друзів завжди на путі
Хай усе, що потрібно людині
Супутником буде в житті

XVII. Підсумок проекту.
Висновок: Завдяки роботі над проектом в учнів виник інтерес до творів українських поетів, художників, композиторів. Це дало гарні результати: діти почали із задоволенням читати, виразніше декламувати вірші, вони зацікавилися дослідницькою працею в бібліотеці, Інтернеті, їм дуже сподобалась пошукова діяльність.
Працюючи над проектом, кожна дитина відчула себе успішною особистістю, яку сприймають,розуміють, слухають. У дітей виникла потреба творити, спілкуватися, ефективно і творчо застосовувати знання в нестандартних ситуаціях, з’явилося прагнення до пошуку, радість відкриття нового, а найголовніше – учні стали активними учасниками навчально – виховного процесу.

Категорія: Мої статті | Додав: xfqrf (25.02.2017) | Автор: Васильєва Наталія Вікторівна E
Переглядів: 117 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:23:43

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz