<
 Каталог статей | Вход | Регистрация                                                               Понеділок, 29.04.2024, 09:46 Гість  
Категорії розділу
Мої статті [59]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Мої статті » Мої статті

Урок розвитку зв'язного мовлення у 2 класі

УРОК РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ 2 клас
Тема:Редагування тексту « Зима чарівниця »
Мета:розвивати вміння учнів добирати влучні словосполучення
для передавання власних спостероежень, вражень, почуттів
розвивати мовлення учнів, спостережливість, збагачувати
словниковий запас дітей, сприяти підвищенню культури
писемного мовлення; виховувати любов до природи до
рідного краю.
Методично- дидактичне забеспечення уроку: картини зими, музичний запис із циклу « Пори року» А. Вівальді, картки з завданням, таблиці.

ПЛАН – УРОКУ

I .Організаційний момент.
( Хвилинка психологічного розвантаження )
II. Мотивація навчальної діяльності.Повідомлення теми і мети уроку.
2.1.Інтерактивна вправа « Асоціативний кущ»
2.2. Прослуховування музичного запису.
2.3. Гра « Шифрувальники».Робота в парах.
III. Актуалізація опорних знань.
3.1.Повторення про текст.
3.2. Поетична хвилинка.
3.3. Вправа « Порушена послідовність»
IV. Фізхвилинка.( музична )
V. Основна частина уроку.
5.1.Робота з опорними словами.
5.2. Складання тексту.
5.3. Представлення робіт.
VI. Підсумок уроку.


УРОК РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Тема:Редагування тексту « Зима чарівниця »
Мета:розвивати вміння учнів добирати влучні словосполучення
для передавання власних спостероежень, вражень, почуттів
розвивати мовлення учнів, спостережливість, збагачувати
словниковий запас дітей, сприяти підвищенню культури
писемного мовлення; виховувати любов до природи до
рідного краю.
Методично- дидактичне забеспечення уроку: картини зими, музичний запис із циклу « Пори року» А. Вівальді, картки з завданням, таблиці.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент.
- Холодно зараз в лісах і лугах,
Холодно зайчикам, лискам, птахам.
Затишно й тепло в класі у нас.
Доброго ранку, вітаєм всіх вас!
II. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
1. Загадка
Мірошниця біла- біла,
Беручка до свого діла
Сіє, віє, січе , меле
Та по землі муку стелить .( ЗИМА )
- Що це за «мірошниця» ? Як би ви були художниками, то
яку б ілюстрацію намалювали?
2.Інтерактивна вправа « Асоціативний кущ»

розваги

мороз сніг

3.Прослуховування музичного запису.
-Сьогодні на вас чекає зустріч із прекрасним.Будьте уважними і спостережливими .

4.Гра « Шифрувальники»
- Зима має свою чарівну скриньку із скарбами, скарби – це слова. Складемо словничок Бабусі – Зими.
ІМЕННИКИ ПРИКМЕТНИКИ ДІЄСЛОВА
АМИЗ( зима) ДХОНАЛО ( холодна ) ЙЛАШПРИ (прийшла)
РОМОЗ(мороз) СЕЛАВЕ (весела ) ЛИЛАНУПРИ
НЖИСКАНІ(сніжинка) НАСЖНІ ( сніжна) ЛАКРИВ(вкрила )
ТОРВИХУНА(хуртовина) ТАЛЮ (люта ) ХЛАНУДИ(дихнула)
ВІЗАРЮХА(завірюха) ЛИБІЦЯЛО (білолиця) ПАСИЛАНА (насипала)
РУКАЛЬБУ(бурулька) РІЧАВНА ( чарівна) ВАСКУВ ( скував)
ГОСНІПАД (снігопад) РІБСТЕЛЯС(сріблясте) ЖКРУЛЯЗАЛИ
ЖИМЕВОРЕ(мереживо) ТІЛА ПА ( лапаті) МАДРІЮТЬ(дрімають)

5.Оголошення теми і мети уроку.
- Сьогодні на уроці будемо складати зимові узори та визерунки зі слів. І кожен з вас отримає своє власне мереживо скловши опис
про зиму, спираючись на свої враження, почуття і знання.

III .Актуалізація опорних знань.
1. Повторення про текст. Перегляд слайдів.
- Згадайте які типи текстів ви знаєте ?
ТЕКСТ
ОПИС
ЯКИЙ? ТЕКСТ-
РОЗПОВІДЬ
Що сталося? ТЕКСТ-
МІРКУВАННЯ
ЧОМУ ?
-Згадайте з яких частин складається текст?
ЗАЧИН
ОСНОВНА ЧАСТИНА
КІНЦІВКА
- Як записується кожна частина тексту ?
- Наше завдання на уроці скласти текст - опис.
2.Поетична хвилинка.
- Послухайте вірші українських поетів про зиму .


ЗИМА
Надійшли морози, ріки закували
І березам коси інеєм прибрали.
Пухова перина очі убирає,
Біла скатертина – ні кінця, ні краю.
Під серпанком білим трава і листочки,
Річка оніміла, не дзюрчать струмочки.
Омертвілі лози ледь гіллям хитають,
А в полях морози та вітри гуляють.

***
Все навколо замело,
Снігом вкрилося село.
Дідуган кремезний дуб
Одягнувся у сто шуб.
В білу ковдру сніг весь збився
І на полі розстелився.
Білий ліс тихенько спить,
Лиш мороз гуде й бринить.

***
Білий сніг, білий сніг заміта стежинки.
На мереживо доріг падають сніжинки.
Завірюха – заметіль і мороз тріскучий
Снігову метуть крутіль на високій кручі.

МЕТЕЛИКИ
Погляньте, погляньте, яка благодать !
Дивіться , метелики з неба летять!
Квітки повмирали усюди надворі,-
Морозець малює на шибках узори…
Картинкою гарною стане віконце,
Як трошки побризкає золотом сонце,
Погляньте, погляньте, яка благодать!
Метелики з неба летять і летять…



3.Порушена послідовність .Робота в групах
- Нагадую правила роботи в групах.
* Вибрати керівника;
* Вислуховувати думку кожного;
* Працювати тихо , не заважати іншим ;
* Працювати швидко.
- Прослухайте вірш і скажіть , якими словами передані спокій і тиша зимового дня ?
Летить сніжок ( легесенький), кружляє, 1-група
Безшумно осідає він на все
І килими гладенькі ( простеляє),
Та стільки щастя й радості ( несе ) !

Бо ж поле стало чисте та (красиве), 2- група
На ліс пухнасту шаль вдягла (зима).
У цілім світі раптом ( побіліло) –
Ні сірого, ні чорного нема.

Зійшли хмарки, і небо засиніло , 3 -група
А сонце ген з-за обрію ( пливе).
І всюди заіскрилось, (засвітило)!
Напевно, диво- казка тут ( живе )…
- Вставте пропущені слова.
IV.Фізхвилинка ( музична )
V. Основна частина уроку.
1. Робота з опорними словами.
- Які словосполучення про зиму вам сподобалось найбільше.
Срібне вбрання, біле мереживо, пухова перина,
Тріскучий мороз, лапаті сніжинки, яскравий кришталь,
Дрімають тихо дерева, пухнастий сніг .

ЗАЧИН Завітала в гості зима- чарівниця.

КІНЦІВКА Це таку красу створила зима!
2. Складання текстів.

КАРТКА № 1
_______________________
Завітала в гості зима- чарівниця.
Ліс вкрився _____________ ковдрою. М’який ___________сніг
безшумно падає на гілки __________. Забіліло все навкгуги.
Іній прикрасив кущі ____________ мереживом. Потріскує ____
_______ мороз. Спочивають до _________ рослини.
Це таку красу створила зима !

КАРТКА № 2
_____________________________
Завітала в гості зима- чарівниця .
У лісі насипало багато _____________ снігу. Все навкруги
вкрито ____________ периною. Дерева одягли ________________
вбрання. Ліс сяє ________________ кришталем. Над землею
_____________ кружляють __________________ сніжинки.
Це таку красу створила зима !

КАРТКА № 3
_______________________________
Завітала в гості зима- чарівниця .
Мороз _______________скував річку. Сніг припорошив _______________ килимом землю. Дерева заховалися під
шапками _____________ снігу. Кожна стеблика прибрана в
__________________ мереживо і срібло.
Це таку красу створила зима!

КАРТКА № 4

А яка зима буває
Скаже той, хто добре __________
Чи ж вона буває ніжна ?
Ні ! Холодна й _______________ !

Так. Холодна, вітер віє,
І від снігу все _______________.
В небі темна хмара висне,
Іноді мороз аж _______________,

Чудеса на склі малює,
На річках мости ______________,
Не прості, а льодяні,
Дуже гарні, мов ________________.

Під ногами сніг рипить,
Звір від холоду _________________.
Є хурделиця, природно.
Є метелиця ___________________.

Часом сніг летить лапатий,
Бігти хочеться із _______________,
Щоб зловити біле диво,
Бо повсюди так ________________!

То ж зима буває різна:
Біла, радісна і ___________.
І весела, і сумна,
Як розплачеться ____________.

СЛОВА ДЛЯ ДОВІДОК : грізна, хати, вона, холодна, красиво,
тремтить, тисне, будує, біліє,
знає, скляні , білосніжна.


3.Представлення дитячих робіт.

VI . Підсумок уроку .
1.Інтерактивна вправа « Мікрофон »
- Молодці ! Ви сьогодні на уроці добре попрацювали.
- Чи сподобався вам урок?
- Що найбільше сподобалось ?
- Що було для вас найлегшим на уроці ?
- Що було найважчим?
- А що було найцікавішим ?
2. Домашнє завдання.
-Прочитати свої твори батькам.
- Скласти вірш про зиму.



Вчитель : Бєбнєва Н.А.
Вчитель початкових класів
КЗНЗ «Гімназія №15»
М.Нікополя Дніпропетровської області

Категорія: Мої статті | Додав: NATA9744 (25.03.2015)
Переглядів: 968 | Рейтинг: 5.0/6
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:09:46

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz