Хід уроку
І. Організація класу.
1. Музичне привітання.
Добрий день, птахи і пташенята.
Добрий день, звірі та звірята.
Добрий день, шановні люди.
Хай весь день усім щастить
І приємним буде.
2.Девіз уроку:
Сидимо – рівно.
Пишемо – гарно.
Слухаємо – уважно.
Відповідаємо – правильно.
ІІ. Повторення вивченого матеріалу.
Дорогі діти, сьогодні ми з вами будемо крокувати по країні Мовознавства. Адже, українська мова чудова, мелодійна.
Діти, а яку тему ми зараз вивчаємо? (Слово.)
А що ми вивчили про слово? (Слова мають пряме та переносне значення. Є слова, які звучать однаково, але мають різні значення.)
Отже, зараз ми перевіримо, як ви засвоїли матеріал.
1.Самостійна робота .
Учні працюють за картками.
Картка 1
1.Визначити підмет і присудок у реченні
Зелені явори схилили віти до води.
2.Перебудувати розповідне речення у спонукальне
Ми оберігаємо природу рідного краю.
3.Склади і запиши речення зі слів
У, осінь, золота, село, прийшла.
Картка 2
1.Визначити підмет і присудок у реченні
Дощові краплини застукотіли по дахах.
2.Перебудувати розповідне речення у спонукальне
Діти вивчають українську мову.
3.Склади і запиши речення зі слів
Зайченя, восени, школу, у, приніс, я.
Картка 3
1.Визначити підмет і присудок у реченні
Птахи відлітають у теплі краї.
2.Перебудувати розповідне речення у спонукальне
Діти цінують і бережуть шкільні підручники.
3.Склади і запиши речення зі слів
Село, вечір, на, спустився, тихий. |