Вступна бесіда Дорогі діти. Сьогодні у нас урок – свято ,мандрівка у минуле «Перлини народної творчості» . Найглибшим джерелом життєвої мудрості , невичерпною енциклопедією досвіду повсякденного життя була і залиша- ється для нашого народу усна народна творчість. І. Я. Фран-ко назвав її «перлиною душі народної». Тож , любі дітки , давайте пройдемо стежинами народної мудрості, поетичної пісенної краси і наблизимося до їх витоків. А зараз заплющимо очі і думкою полинемо у далекі прадав- ні часи , де на просторах незайманої природи жили наші предки. Насправді це був райський куточок. Люди займали ся риболовством, мисливством, облаштовували житла. Але поруч із працею наших пращурів захоплювала краса навко- лишнього світу , що виливалась у творчість. А оскільки письма тоді ще не було , то створювалась і передавалась в усній формі. Так з ‘явилась усна народна творчість. У ній відтворилися картини земного і космічного світу, закономір- ності облаштування суспільства, колективного життя, погляд на мораль і духовність. Дуже важливо зауважити, що фольклорні зразки народної творчості: легенди, пісні, казки, загадки, приказки, прислів’я не лише констатували явище, подію, а й наштовхували на розумні, повчальні висновки. Отже, знайомимось із нашими зупинками. Поглянемо пра- воруч і там читаємо: - народні пісні; - казки; - прислів’я і приказки; - загадки; - легенди ; - народні ігри. Існує думка про те, що головне місце в українській народній творчості займає пісня. ( Легенда про те, як Бог обдарував український народ піснею.)