<
 Каталог статей | Вход | Регистрация                                                               Неділя, 19.05.2024, 21:05 Гість  
Категорії розділу
Мої статті [59]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Мої статті » Мої статті

Старовинна гра " Танграм". Ідентифікація вирізаних частин фігур.

Хід уроку
І. Організація учнів до уроку.
Приготуйтеся, швиденько
Станьте біля парт рівненько,
Ми урок розпочинаєм,
Багато нового пізнаєм.
Самомасаж біологічно активних зон.
1.Розтираємо «грабельками» (розсунуті пальці руки ) – чоло всі сторонні думки відходять.
2.Розтираємо вушка – голова буде краще думати.
3. «Виделочкою» (вказівні і середні пальці) мосуємо точки перед вухом і за ним-добре будемо бачити, слухати, будемо уважними.
-До якого уроку ви приготувалися?
ІІ. Рефлексія
Перш ніж ви ознайомитесь з темою уроку я хочу зрозуміти, що ви вмієте,
знаєте або хочете дізнатись.

Знаю Вмію Хочу дізнатись
Правила поведінки на уроці
Правила гри «Танграм»
Де ліва сторона і де права
Що означає
слово «Танграм»
Назви геометричних фігур
Правила гри «Танграм»
Грати в гру «Муха»
Працювати в парі
Фантазувати
Уважно слухати
Добирати потрібну частину до цілого Як з’явилась гра «Танграм»
В якій країні виникла гра

Які кружечки у вас залишились незафарбованими? Будьте уважними на уроці і тоді ви обов’язково їх зафарбуєте.
ІІІ Повідомлення теми уроку
- Сьогодні на уроці ми познайомимось зі старовинною грою « Танграм », будемо розвивати свою уяву , фантазію .
ІІІІ «Мозковий розігрів».
На уроках розвитку продуктивного мислення ми будуємо зореліт і сьогодні працюємо в розділі « Екран Просторової Уяви» .
1. Гра « Правий, лівий»
Підніміть вгору праву руку; ліву. Торкніться парти лівим коліном, правим коліном. Встаньте і поверніться праворуч, ліворуч. Потягніться вище, вище. Підніміть вгору праву руку; ліву. Права в сторону, ліва в сторону. вліво, нахиліться вправо. Нахиліться нижче, нижче. Встаньте і поверніться праворуч, ліворуч.
2.Гра «Муха» (вправа на розвиток довготривалої уваги)
Муха рухається на 1 клітинку вверх, 2 праворуч, 2 вниз, 3 ліворуч. Де зараз находиться муха?
ІV.Сприйняття та засвоєння матеріалу уроку.
1.Ознайомлення з поняттям «Танграм».
Ми вирушимо в уявну подорож до чудової східної країни - Китаю. Ця країна має багату історію та культуру. А ще діти і дорослі люблять грати в одну дуже цікаву гру. Танграм - дуже старовинна гра. Танграм в перекладі з китайської мови означає "сім каменів мудрості". Це - китайський пазл, що складається з семи частин, - Танів. Частини пазла - це 5 трикутників різного розміру, один паралелограм і один квадрат, вирізані з квадрата. Матеріалом може служити дерево, обпалена глина,картон або слонова кість. За легендою, колись давно Майстер розбив квадратну керамічну плитку. Намагаючись скласти уламки плитки докупи, щоб її склеїти, Майстер отримав різні фігурки.
1. Гра « Впізнай мене ».
Вчитель демонструє фігури , складені з танів , учні розпізнають і називають їх
2. Гра «Танграм». Робота з посібником(с.106-107).
1)Розгляд зразків.
2)Складання зображених фігурок з підказками. Називання їх.(Фронтальна робота).
Складання фігур за варіантами.
3)Складання фігурок за зразком без підказок.(Робота в парах).
- Спробуйте пофантазувати і складіть свою якусь фігурку
Фізкультхвилинка
3.Ідентифікація вирізаних частин фігур. Робота з посібником(с.108-110)
Ідентифікація вирізаних частин фігур .
4. Гра « Знайди частинку ».
- Загубилися частинки фігур , інструктор Плюсик просить , щоб ви
відшукали ці частинки .
Завдання 4 ( 1 – 6 ) с. 108 (Фронтально) .
Завдання 4 ( 7 – 10 ) с. 109 ( В парах ) .
Завдання 4 ( 11-12 ) с. 109 ( Самостійно ) .
Гімнастика для очей
Роботу нашу знов кидаймо,
Подалі погляд направляймо.
Роздивившись те, що далі,
Знов поглянемо на деталі.
2)Складання цілого з частин. Самостійна робота.
- Розташуйте фігури, намальовані праворуч, так, щоб вони помістилися у квадраті й не накладалися одна на одну.
3)Перевірка роботи.
V. Підсумки уроку.
1. Робота з Екраном Просторової Уяви.
- Спробуйте пофантазувати і складіть свою якусь фігурку
2. Рефлексія.
Знаю Вмію Хочу дізнатися
Чи всі кружечки в таблиці ви зафарбували? Яка гра сподобалась найбільше? Що означає слово «танграм»?

Категорія: Мої статті | Додав: xfqrf (18.03.2017) | Автор: Ісаєва Лариса Миколаївна E
Переглядів: 802 | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:21:05

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz