Види роботи з текстом на уроках читання Уроки літературного читання належать до найважливіших у системі початкового навчання. У взаємодії з уроками рідної мови вони допомагають формувати функціональну грамотність, сприяють загальному розвитку та вихованню дітей. Успішне оволодіння навичками читання та роботи з текстом значною мі-рою визначає результативність навчання дитини з інших предметів курсу початкової школи. Пріоритетним завданням уроків читання є формування читацьких компетентностей молодших школярів, усвідомлення ними себе як грамотних читачів, здатних до використання читацької діяльності як засобу самоосвіти. Сьогодні не є таємницею той факт, що першокласники, щойно навчившись читати, майже одразу втрачають інтерес до читання. Учитель повинен мати у арсеналі різноманітні прийоми роботи над змістом тексту для того, щоб не лише підгримувати інтерес до читання, а й розвивати його на кожному уроці.