<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               Субота, 27.04.2024, 17:27 Гість  
Категорії розділу
Дидактичні матеріали [74]
Посібники для вчителів та учнів [39]
Портфоліо вчителя [129]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Навчальні і методичні посібники » Портфоліо вчителя

Будинок для зайчика.
15.02.2016, 17:27

ЛОГОПЕДИЧНЕ ЗАНЯТТЯ

Корекція складової структури слова у дітей із НВЗНМ.

Тема:  Будинок для зайчика.

Лексична тема:  Дикі тварини.

Мета:  Формування загальних мовленнєвих вмінь та навичок.

Задачі: 

1.Корекційні: формування моделі складів і слів; розвиток загальної, мілкої та артикуляційної моторики, міміки і емоцій; цілеспрямованого сильного видиху, голосу, почуття ритму, чіткості вимови; розвиток слухового сприймання і уваги; формування вміння розрізняти довгі і короткі слова, слухати зразок тексту; розвиток фонематичного слуху; розвиток навичок складового аналізу і синтезу; корекція короткочасної і довгочасної пам’яті; поповнення активного словника за темою «Дикі тварини»; формування вміння розрізняти диких і домашніх тварин; розвиток комунікативної функції мовлення.

2.Виховні: виховання посидючості, працелюбства, дбайливого відношення до живої і неживої природи; почуття співчуття.

Обладнання: комп’ютер, презентація; комп’ютерна програма «Ігри для Тигри», відео «Веселі пальчики. Пальчикові вправи і рухливі пісеньки – ігри»; іграшки: заєць, лисиця, вовк, змія, білка, жабка; маски тварин; кулька на ниточці; пазл «Змія»; картинки – символи голосних і приголосних звуків; складові доріжки; «Лего»; довга і коротка смужки; гра «Болотні горбочки».

Хід заняття:

1.Організаційний момент.

-Я бажаю вам успіху на занятті, щоб у вас все вийшло, для цього уважно слухайте, запам’ятовуйте слова, намагайтеся вірно їх повторити. А ще я бажаю вам гарного сонячного настрою і нехай це сонечко зігріває вас своєю любов’ю протягом усього заняття. (вивішується зображення сонця)

Корекція голосу і закріплення наочних і жестових моделей голосних звуків.

-А що може краще підняти настрій, ніж весела пісенька? Давайте заспіваємо пісеньку голосних звуків. Символи звуків будуть вам підказкою, а пальчики – помічниками. Уважно дивіться на екран.

Формування слухового сприймання і уваги, комунікативної функції мовлення.

-А зараз давайте разом придумаємо і розповімо казку. (робота з ілюстраціями)

-Жили-були … (хто?) (тут і далі всі слова промовляються разом з діями пальців, що зображують символи голосних звуків)

-Жили вони … (де?) У зайця хатинка була луб’яна, а у лисиці – льодяна. Настала весна. (яка пора року настала?) Як ви гадаєте, у кого розтанула хатинка?

-Зараз давайте пограємо: хто буде зайчиком, а хто лисичкою?

-Прийшла лисичка до зайчика і говорить: «Пусти мене до себе жити». Що зайчик відповів лисиці? Зайчих хороший, добрий.

Заєць: «Заходь». А лисиця взяла та й вигнала зайчика з його хатинки. Залишився наш зайчик без житла.

Розвиток міміки і емоцій.

Зайчику сумно. Покажіть, як йому сумно. Зайчик сердиться на лисицю. Покажіть, як він сердиться. Шкода зайчика. Давайте йому допоможемо побудувати нову хатинку. Наш зайчик дуже зрадів, що ми не покинули його у біді. Покажіть, як він радіє.

2.Пояснення теми заняття.

Сьогодні на занятті ми побудуємо нову хатинку для зайчика і будемо вчитись правильно і чітко вимовляти слова за складами. Вам необхідно запам’ятати, як вірно вимовляти слова.

3.Нормалізація загальної і мілкої моторики.

-Давайте уявимо, яку хатинку ми будуватимемо для нашого зайчика. (вправа «Будинок» з музичним супроводом)

Вовк

4.Розвиток артикуляційної моторики, цілеспрямованого сильного видиху.

Будувати хатинку нам допоможуть зайчикові друзі.

Чуєте, вже хтось прийшов?

Вовк: «Доброго дня, зайчику! Я приніс для твоєї хатинки деталь, і прошу тебе пограти зі мною у м’яч».

Артикуляційна гімнастика з кулькою.

*Утримувати кульку на верхній губі (напруження) – поплескати і покатати кульку по губі (розслаблення).

*Рухати кульку губами вліво – вправо.

*Утримувати кульку в чашечці на язиці (напруження).

*Рухати кульку язиком вгору – вниз і вліво – вправо.

*Подути на кульку так сильно, щоб вона покачалася.

-Отримайте деталь для хатинки і давайте поставимо вовка на галявині. Нам потрібно вибрати доріжку, але доріжки у нас не прості, а складові: скільки у слові складів, стільки кіл на доріжці. Давайте визначимо, скільки складів у слові «вовк». (відплескування і промовляння складів слова)

Змія

5.Диференціація на слух довгих і коротких слів.

На допомогу зайченяті поспішають гості. Хто ж це? Складіть картинку і дізнаєтесь. (пазл «Змія»)

Змія: «Послухайте слово і визначте: на яку смужку мені потрібно стати. Якщо слово довге, я повинна стати на довгу смужку, а якщо коротке, то на коротку: ліс, тварини, барліг, рись».

-Отримали деталі для будинку, тепер давайте оберемо складову доріжку для змії.

Білка

6.Розвиток вміння визначати наявність даного звука у словах.

Хто ще допоможе зайчику? Послухайте пісеньку-загадку і відгадайте наступного гостя. (звучить пісенька білочки)

-У кожної тварини має бути житло. Допоможіть білочці розібратись, чи правильно розмістились тварини по будиночкам. Якщо в назві тварини чується звук «С», то поселимо її у будинок з буквою «с», а якщо чується звук «Ш», то в будинок з буквою «ш».

-Поміркуємо, які з цих тварин не живуть поряд з людьми, і тому вважаються дикими. (комп’ютерна програма «Ігри для Тигри»)

-Отримайте деталі для будинку і давайте оберемо складову доріжку для білочки.

7.Рухалка. Формування уявлень про ліву і праву частини тіла.

Наш зайчик втомився будувати хатинку. Зараз він відпочине і трохи пограє. (народна потішка «Зайчик – побігайчик» з одяганням масок)

Жабка

8.Формування звукової моделі складу і складової моделі слова.

-Наступний гість так поспішав, що розсипав яблука, які ніс в подарунок зайчикові; всі склади у слові переплутані. Зберіть слова зі складів і дізнаєтесь, хто до нас прийшов.

Жабка:

*Давайте повторимо деякі склади, вимовимо їх вірно і чітко за картинками-символами.

*Пограємо у гру «Докажи словечко». Я буду називати початок слова, а ви по картинці його закінчувати: со(ва), ї(жак), вед(мідь), о(лень), дя(тел).

*У мене є ще для вас гра: «Перейдіть болото по купинах – складах».

-Хто з тварин колючий? – їжак колючий (вимова словосполучення поєднана з одночасними стрибками по умовним болотяним купинам).

-Про кого з тварин можна сказати: пухнаста? – лисиця пухнаста.

-Отримайте деталі для будинку і давайте оберемо складову доріжку для жабки.

9.Розвиток слухового сприймання і слухової пам’яті.

-Що ми збудували? (хатинку)

-Хто оселився у ній? (зайчик)

-Яка у зайчика хатинка? (гарна, велика)

10.Корекція почуття ритму і чіткості вимови.

Зайчику, скажи «дякую» усім тваринам. Тільки говорити потрібно правильно і чітко, за складами, дотримуючись ритму, і тоді зберемо у подарунок для своїх друзів пірамідку. (комп’ютерна гра «Ігри для Тигри»)

11.Розвиток довготривалої пам’яті, читання вірша з опорою на складові моделі слів.

12.Підсумок заняття.

-Сьогодні на занятті ми допомогли зайчикові, якого перехитрила лисичка, і побудували разом з ним нову хатинку. Ви гарно працювали, старалися вірно і чітко вимовляти слова за складами. Давайте покличемо всіх тварин, які допомогли нам будувати, щоб добре запам’ятати, як слід вимовляти їхні назви. Допомагайте собі пальчиками.

13.Домашнє завдання.

-Намалюйте зайчика і його друзів, назвіть їх і підпишіть назви.

Категорія: Портфоліо вчителя | Додав: lorochka
Переглядів: 385 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:17:27

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz