<
 Каталог файлів | Вход | Регистрация                                                               Субота, 04.05.2024, 03:59 Гість  
Категорії розділу
Дидактичні матеріали [74]
Посібники для вчителів та учнів [39]
Портфоліо вчителя [129]

Меню сайту

Сертифікат
Для того, щоб отримати сертифікат, який підтвердить публикацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ

Міні - чат

Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы

Корисна програма
Отличник

Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard» продвижение сайта бесплатно

Подвесной потолок из гипсокартона своими руками: видео инструкция по монтажу, фото.

антивирус для сайтаРезультаты антивирусного сканирования

Якість сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Файли » Навчальні і методичні посібники » Посібники для вчителів та учнів

Тематичний контроль знань з англійської мови 2 клас
17.01.2016, 15:32
Автор: Криклива А.В. – вчитель англійської мови в початкових класах Волочиської ЗОШ I-III ступенів №1, спеціаліст І кваліфікаційної категорії

Рецензент: Пюрко Н.В.- методист з іноземних мов відділу освіти
Волочиської РДА, спеціаліст вищої
кваліфікаційної категорії,
«Учитель-методист»

У посібнику пропонуються матеріали для здійснення тематичного контролю знань з англійської мови у 2 класі. У ньому подано сучасну активну лексику та граматичні структури за вісьмома темами за новим Державним стандартом початкової загальної освіти про вивчення іноземної мови в початкових класах та згідно з Типовими навчальними планами.

Мета посібника: надати методичну допомогу вчителям загальноосвітніх
шкіл, які викладають англійську мову в 2 класах і працюють
за підручником О.Карп’юк ENGLISH 2 у здійсненні контролю
за засвоєнням учнями знань з кожної теми.

Рекомендовано вчителям загальноосвітніх закладів, які працюють у 2 класі за підручником О. Карп’юк, учням 2 класів загальноосвітніх шкіл.

З М І С Т
1. Вступ ……………………………………………………………………………. 3
2.Державний стандарт початкової загальної освіти про вивчення
іноземної мови в початкових класах ……………………………………..……4
3. Оцінювання навчальних досягнень учнів 2-х класів ………………….……6
4. Особливості другого року навчання іноземної мови ……………….…….7
5. Tests
Test 1 Meet New Friends!....................................................................................9
Test 2 Meet My Family ………………………………………………………..…11
Test 3 This is My School…………………………………………………..……..13
Test 4 Merry Christmas!.....................................................................................15
Test 5 Let’s Play! ………………………………………………………………….17
Test 6 I Have Got Two Eyes! ………………………………………………….….19
Test 7 Pets and Animals ……………………………………………………….….21
Test 8 My Favourite Season ……………………………………………..….……23
5. Список використаних джерел …………………………………………..……25

Вступ
Глобалізація суспільства, потреба особистості в швидкій адаптації до умов полікультурного світу, який весь час змінюється, посилює інтерес до мовної освіти як важливого інструменту життєдіяльності людини в полікультурній і мультилінгвальній спільноті людей. Мовна освіта є важливим засобом, котрий формує свідомість особистості та її здатність бути соціально мобільною в суспільстві, сприяє веденню діалогу культур у світі, що глобалізується навколо розв’язання різноманітних проблем.
Нові реалії вимагають змін до рівнів володіння іноземними мовами, визначення нових підходів до відбору змісту та організації матеріалів, використання адекватних форм та видів контролю.
У посібнику пропонуються матеріали, що нададуть методичну допомогу вчителям загальноосвітніх шкіл, які викладають англійську мову в 2 класах і працюють за підручником О.Карп’юк ENGLISH 2.
Для здійснення тематичного контролю знань з англійської мови у 2 класі тут подано сучасну активну лексику та граматичні структури за вісьмома темами за новим Державним стандартом початкової загальної освіти про вивчення іноземної мови в початкових класах та згідно з Типовими навчальними планами. Використовуючи подані матеріали, вчитель може проконтролювати навички письма найчастіше вживаних слів з кожної теми, розвивати читання і тренувати використання граматичних структур. Завдання до кожної теми подано у двох варіантах. Сподіваюся, посібник буде корисним для вчителів та учнів загальноосвітніх шкіл.

Мовна освіта є важливим засобом, котрий формує свідомість особистості та її здатність бути соціально мобільною в суспільстві.
Нові реалії вимагають:
 змін до рівнів володіння іноземними мовами;
 визначення нових підходів до відбору змісту та організації матеріалів;
 використання адекватних форм та видів контролю.

Державний стандарт початкової загальної освіти
про вивчення іноземної мови в початкових класах

Відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, прийнятого Постановою Кабінету Міністрів від 20 квітня 2011 року №462, метою вивчення іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетентності з урахуванням комунікативних умінь, сформованих на основі мовних знань і навичок, оволодіння уміннями та навичками спілкуватися в усній і письмовій формі з урахуванням мотивів, цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях.

Для досягнення зазначеної мети передбачається виконання таких завдань:
 правильна вимова і розрізнення на слух звуків, слів, словосполучень і речень;
 оволодіння найбільш уживаною лексикою у межах визначеної тематики і сфери спілкування;
 отримання уявлення про основні граматичні категорії мови, яка вивчається; розпізнавання відомого лексичного і граматичного матеріалу під час читання та аудіювання і використання його у процесі усного спілкування;
 розуміння на слух мовлення вчителя, однокласників, основного змісту текстів з використанням наочності;
 участь у діалогічному спілкуванні (вміння вести етикетний діалог і діалог-розпитування під час повсякденного спілкування);
 уміння коротко висловлюватися у межах тематики і сфери спілкування, що визначені для початкової школи, відтворювати напам’ять римовані твори дитячого фольклору;
 оволодіння технікою читання вголос, читання про себе навчальних та нескладних текстів, використання прийомів ознайомлювального та навчального читання;
 правильне написання слів, словосполучень, речень і текстів;
 засвоєння елементарних відомостей про країну, мова якої вивчається.

З урахуванням мети і завдань вивчення іноземної мови виділяються такі змістові лінії: мовленнєва, мовна, соціокультурна і діяльнісна.

На основі Державного стандарту Міністерство освіти і науки, молоді та спорту розробляє типові навчальні плани, навчальні програми, відповідно до яких здійснюється підготовка підручників.

Іншомовна діяльність як новий спосіб спілкування молодшого школяра потребує створення позитивної мотивації, яка є одним із найважливіших психологічних факторів успішності вивчення іноземної мови і ключовим питанням організації навчання молодших школярів.

Оцінювання навчальних досягнень учнів 2-х класів

За рішенням педагогічної ради школи, оцінювання навчальних досягнень учнів других класів(так, як і перших класів) з іноземної мови у I семестрі ведеться у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 30.08.2011р. № 996 «Об’єкти, функції і види контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів» – і є вербальним (оцінними судженнями – можна словами іноземної мови). Воно має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня, а не степеню його невдач. Вчителю іноземної мови в другому класі не рекомендується коментувати відповідь учня на кшталт – «не дуже добре», «слабенько», «погано» та таке подібне. Потрібно, щоб учитель враховував, що оцінка впливає на емоційний стан дитини, викликаючи як позитивні, так і негативні емоції, створюючи емоційний комфорт чи дискомфорт. Негативні емоції, як правило, зумовлені неаргументованою оцінкою.

У процесі навчання, зокрема, під час оцінювання, вчителю необхідно виявляти доброзичливість, терпіння, вимогливість поєднувати з індивідуальним підходом, а нормативний спосіб оцінювання – із особистісним, порівнюючи виявлені досягнення дитини не тільки з нормою, але й з її попередніми успіхами.

Особливості другого року навчання іноземної мови
2-й рік вивчення ІМ передбачає не тільки збільшення кількості годин, але й тем ситуативного спілкування, особливо в публічній сфері (короткі відомості про своє місце, пори року). Комунікативно-мовленнєвий розвиток учня 2-го класу продовжується в усній формі спілкування, тобто учень повинен навчитися сприймати і розуміти іноземну мову на слух і відповідно на неї реагувати. В цьому віці діти легко сприймають почуте, без труднощів розуміють на слух не тільки окремі слова, але й цілі комунікативні одиниці, об’ємні мовні відрізки, тому навчання аудіювання – є невід’ємним компонентом навчання комунікації. Воно складається з уміння диференціювати звуки, що сприймаються, інтегрувати їх в смислові комплекси, утримувати їх у пам’яті під час слухання, здійснювати можливе прогнозування і, виходячи із ситуації спілкування, розуміти отриману інформацію. Саме через аудіювання відбувається засвоєння мовленнєвої сторони мови, що значно полегшує оволодіння говорінням. Матеріалом для слухання у 2-му класі слугує не тільки жива мова вчителя на уроці, але й аудіо записи дитячих віршиків, пісень, римівок.
В 2-му класі розглядається цілеспрямована робота з читанням в двох напрямках – навчання техніки читання та читання про себе. В цьому віці відбувається інтенсивне формування прийомів запам’ятовування, тому при формуванні вмінь читання необхідно використовувати прийоми активізації асоціативної пам’яті учнів.
Навчання читання про себе іншомовних текстів покликано вирішувати певні комунікативні задачі, тому починаючи з молодшої школи слід навчати комунікативному читанню в послідовності: від комунікації – до читання і від читання - до комунікації. Перед тим, як діти перейдуть до читання надписів під малюнками, загадок, віршів, міні-розповідей, вони повинні будуть виконати нескладні комунікативні завдання: відповісти на запитання вчителя, сказати 1-2 речення про героїв, описати їхню зовнішність і т. д. Комунікативні завдання після читання тексту вимагають в учня поширеної відповіді на питання, виразу за опорами.
Навчання читання на комунікативній основі реалізує закладений в концепції інтегративний підхід, коли мовний і мовленнєвий матеріал, що вивчається проходить через 3 аналізатори – слуховий, зоровий та моторний. Четвертий – динамічний аналізатор – додається під час навчання письма і тим самим остаточно закінчує формування мовних навичок та мовленнєвих умінь. Учні 2-го класу засвоюють навички техніки письма – графіки та орфографії.
Основним, проте не єдиним компонентом цілого комплексу сучасних засобів навчання є підручник “English 2” для 2-го класу. Він містить основний навчальний матеріал для поурочного викладу й опрацювання в таких видах мовленнєвої діяльності як аудіювання, говоріння, читання та елементів письма. Структурною одиницею тут є урок. Всі уроки у підручнику об’єднано вступом та вісьмома розділами(Units), які відображають всі сфери спілкування згідно із чинною програмою для 2-го класу загальноосвітніх навчальних закладів.
INTRODUCTION
UNIT 1 Meet New Friends!
UNIT 2 Meet My Family
UNIT 3 This is My School
UNIT 4 Merry Christmas!
UNIT 5 We Can Play!
UNIT 6 I Have Got Two Eyes
UNIT 7 Pets and Animals
UNIT 8 It Is a Nice Day!
Кожний розділ завершується уроком для повторення ” Тепер ти можеш...” Матеріал підручника для такого уроку можна підкріпити завданнями, запропонованими у цьому посібнику. Після їх успішного виконання школяр може вимовити це твердження від власного імені як підсумок про здобуте знання або навик.
I. Meet My Friends!
V-I
1. Match the words and phrases in two columns and read the dialogue. / З’єднай слова і вирази з двох стовпчиків і прочитай діалог.
Good … your name?
What is… name is Tom.
Hi! My… morning!
How… fine, thank you!
I am… are you?

2. Make up sentences out of these words. / Склади речення з поданих слів.
He, my, is, friend.
Name, Bill, is, his.
Nice, you, meet, to.

3. Complete these sentences about yourself. / Доповни ці речення про себе.
My name is…
I am …
I live in …

I. Meet My Friends!
V-II
1. Match the words and phrases in two columns and read the dialogue. / З’єднай слова і вирази з двох стовпчиків і прочитай діалог.
Hello! My… meet you.
Hi! I… name is Dan.
Nice to… am Liz.
How… fine, thank you.
I am… are you?

2. Make up sentences out of these words. / Склади речення з поданих слів.
She, friend, is, my.
Is, her, Ann, name.
How, you, are?

3. Complete these sentences about yourself. / Доповни ці речення про себе.
My name is…
I am …
I live in …

II. Meet My Family!

V-I
1. Match English words and word-combinations with their Ukrainian equivalent. / З’єднай англійські слова і словосполу- чення з їх українським перекладом.

Meet my family. Як твої справи?
Nice to meet you. Познайомся з моєю сім’єю!
How are you? Радий познайомитися!
How old is your brother? До побачення!
Good- bye! Скільки років твоєму братові?

2. Fill in the missing letters. / Встав пропущені букви.
Mot_er, b_other, frien_, fam_ly, grann_

3.Copy and fill in. / Перепиши і заповни пропуски.
love, family, mother, father
1. Meet my …
2. This is my …
3. This is …
4. I … my family.

II. Meet My Family!
V-II
1. Match English words and word-combinations with their Ukrainian equivalent. / З’єднай англійські слова і словосполу- чення з їх українським перекладом.

Good morning! Як справи у твоєї сестри?
How is your sister? Доброго ранку!
How old are you? Познайомся з моєю сім’єю!
Meet my family. Я люблю свою сім’ю.
I love my family. Скільки тобі років?

2. Fill in the missing letters. / Встав пропущені букви.
F_ther, si_ter, f_mily, unc_e, Mum_y

3.Copy and fill in. / Перепиши і заповни пропуски.
She, seven, my sister, love
1. I am …
2. This is …
3. … is six.
4. I … my sister.

III. This Is My School
V-I
1.Match English words with their Ukrainian equivalent. / З’єднай англійські слова з їх перекладом.
Pen лінійка
Pencil – case ручка
Ruler пенал
Bookcase магнітофон
CD player книжкова шафа
2.Make up sentences out of these words./ Склади речення з поданих слів.
1. This , classroom, my, is.
2. Bag, my, is, read.
3. I, like, school, my.
3. Look at the pictures. Copy and fill in. /Розглянь малюнки. Перепиши речення і заповни пропуски.
on
in
under
1. My pen is … my pencil – case.
2. The eraser is … the desk.
3. Vicky’ s copybook is … the chair.

III. This Is My School
V-II
1.Match English words with their Ukrainian equivalent. / З’єднай англійські слова з їх перекладом.
Pencil зошит
Copybook олівець
Blackboard гумка
Computer дошка
eraser комп’ютер
2.Make up sentences out of these words./ Склади речення з поданих слів.
1. My, is, classroom, dig.
2. This, teacher, my, is.
3. A pupil, am, I.
3. Look at the pictures. Copy and fill in. /Розглянь малюнки. Перепиши речення і заповни пропуски.
in
on
under
1. My book is … the desk.
2. The computer is … the classroom.
3. Tom’s ruler is … the chair.

IV. Merry Christmas!
V-I
1.Fill in the missing letters and translate into Ukrainian. / Встав пропущені букви і переклади на українську мову.
Sn_w - ___________
Ch_istmas Tre_ - _____________
S_nta C_aus - ________________
Bel_ - ______________
St_cking- _______________

2. Copy this text and fill in. / Перепиши текст, заповни пропуски.
This is the Christmas … . It is big and … . I can see red, blue and yellow Christmas … . Look, this is Santa … ! He is … . Merry Christmas!
Balls, Tree, green, Claus, funny

3. Agree or disagree with these statements.Use “Yes” or “No”. / Погодься або не погодься з цими твердженнями.
The Christmas tree is big and green.
The snowman is in the classroom.
Children decorate Christmas tree with Christmas decorations.

IV. Merry Christmas!
V-II
1.Fill in the missing letters and translate into Ukrainian. / Встав пропущені букви і переклади на українську мову.
Chr_stmas - ___________
Sn_wman - ____________
D_corate - ____________
F_nny clown - ___________________
Pr_sent - _____________

2. Copy this text and fill in. / Перепиши текст, заповни пропуски.
Children … a Christmas Tree. It is big and … . I can see many … decorations in it.
Children dance and … songs. … Christmas!
Christmas, green, decorate, sing, merry

3. Agree or disagree with these statements.Use “Yes” or “No”. / Погодься або не погодься з цими твердженнями.
The snow is white.
The Christmas Tree is nice.
Children don’t like Christmas.

V. Let’s Play!
V-I
I Match English words with their Ukrainian equivalent. \ З’єднай слова з їх українським перекладом.
Doll велосипед
Plane ведмедик
Bike літак
Teddy-bear плащ
Raincoat лялька

II Copy and fill in. \ Перепиши і заповни пропуски.

his, her
1. This is Ted and this is … car.
2. This is Vicky and this is … ball.
3. Nick has got a bike. … bike is nice.

III Translate these sentences into Ukrainian.\ Переклади речення на українську мову.
1. I can ride a bike.
2. Bill cannot swim, but he can jump.
3. Chimp can climb trees.
4. This is Tom’s robot.

V. Let’s Play!
V-II
I Match English words with their Ukrainian equivalent. \ З’єднай слова з їх українським перекладом.
Dress повітряний змій
Train сукня
Kite ляльковий будиночок
Doll’s house парасоля
umbrella поїзд

II Copy and fill in. \ Перепиши і заповни пропуски.
his, her
1.This is Mary and … doll.
2. Ted has got a car. …car is red.
3.This is Max and this is … present.
III Translate these sentences into Ukrainian.\ Переклади речення на українську мову.
1. Kate can fly a kite.
2. The frog can jump.
3. I cannot swim, but I can run.
4. This is Olena’s doll.

VI. I Have Got Two Eyes!
V-I
1. Find the odd word in each line and circle it. / Знайди зайве слово у кожному рядку і обведи його.
Lip, nose, desk, hair
Mouse, ear, hand, robot
Tree, blond, dark, long
Toe, train, feet, leg
2. Complete these sentences about you own appearance. / Доповни речення про свою зовнішність.
My eyes are ________ .
My hair is _________ .
My nose is _________ .
3. Copy and fill in. / Перепиши і заповни пропуски.
I have got a mother. She is lovely. She has got … hair. Her eyes are … . My mother has got a … nose, a … mouse, … ears. I love my mother very much.

Small, big, blond, dark, red, blue, brown, grey

VI. I Have Got Two Eyes!
V-II
1. Find the odd word in each line and circle it. / Знайди зайве слово у кожному рядку і обведи його.
Eye, ear, face, sweater
Present, nose, mouse, hair
Arm, hand, park, leg
Long, dog, blond, dark
2.Complete these sentences about you own appearance. / Доповни речення про свою зовнішність.
My nose is _________.
My ears are ________.
My mouth is ________.
2. Copy and fill in. / Перепиши і заповни пропуски.
I have got a granny. She is very kind. She has got …eyes. Her hair is … . My granny has got a …mouth, a … nose, … ears. I love my granny very much.

Small, big, grey, dark, blond, blue, brown, red

VII. Pets And Animals
V-I
1.Match a picture with a word. / З’єднай малюнок зі словом.
Turtle

Crocodile

Mouse

Lion

Snake
2. Copy and fill in. / Перепиши і заповни пропуски.
Strong, fat, funny, angry
The crocodiles are … .
I like tiger. It is … .
The monkeys are … .
Hippo is a … animal.
3. Read the text and guess the animal. /Прочитай текст і відгадай, що це за тварина.
It is a wild animal. It has got a long, thick tail and four short legs. It is red and small. It can climb the trees and jump from tree to tree. It likes to read nuts.
It’s a ____________ .
VII. Pets And Animals
V-II
1.Match a picture with a word. / З’єднай малюнок зі словом. Hamster

Giraffe

Elephant

Monkey
Dolphin
2. Copy and fill in. / Перепиши і заповни пропуски.
Big, strong, clever, beautiful
This is a bear. It is … .
I can see an elephant. It is … .
My dog is … .
I can see giraffe in the zoo. It is … .
3. Read the text and guess the animal. /Прочитай текст і відгадай, що це за тварина.
It is domestic animal. It is not big, it is small. It is white. It has got long pink ears, pink nose and short tail. It can jump. It likes carrot.
It’s a __________.
VIII. My Favourite Season
V-I
1. Match English words with their Ukrainian equivalent. / З’єднай слова з їх українським перекладом.
Hot вітряний
Sunny жаркий
Windy сонячний
Cold осінь
Winter холодний
Autumn зима
2. Read and answer, if these statements are true or false. / Прочитай і дай відповідь, правда це, чи ні?
1. It is cold and snowy in winter.
2. The trees are green in spring.
3. March, April and May are autumn months.
4. We go to school on Saturday and Sunday.
3. Find the odd word in each line and circle it. / Знайди зайве слово у кожному рядку і обведи його.
Monday, Tuesday, March, Wednesday
Sunny, funny, windy, snowy
Picture, autumn, summer, winter
May, September, April, Monday

VIII. My Favourite Season
V-II
1. Match English words with their Ukrainian equivalent. / З’єднай слова з їх українським перекладом.
Spring літо
Summer сніг
Rain весна
Snow сонячний
Cold дощ
sunny холодний
2. Read and answer, if these statements are true or false. / Прочитай і дай відповідь, правда це, чи ні?
1. The weather is good in spring.
2. We can make a snowman in summer.
3. Children go to school on Sunday.
4. It is sunny and hot in summer.
3. Find the odd word in each line and circle it. / Знайди зайве слово у кожному рядку і обведи його.
March, Sunday, April, May
Winter, summer, sweater, autumn
Friday, Tuesday, Thursday, Vicky
Angry, hot, cold, windy

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Водоп’янова В. Молодший школярик: навчаймо бережно. «Іноземні мови в сучасній школі», № 2, 2012.
2. Волкова І.В. Репродуктивне здоров’я сучасних учнів. Практика і теорія навчання / І.В.Волкова, О.В.Колісник, І.Г.Сіваченко. – Х., 2011.
3. Жебровський Б. Глибинні реформи в освіті: час прискорюватись. «Іноземні мови в сучасній школі», № 1, 2012.
4. Коваленко О. Світові тенденції навчання іноземних мов у початковій школі та їх реалізація в Україні. «Іноземні мови в сучасній школі», № 1, 2012.
5. Карп’юк О. Європейське мовне портфоліо на етапі початкової школи. «Іноземні мови в сучасній школі», № 1, 2012.
6. Про використання навчальної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах. Наказ МОНмолодьспорту України від 02.08.2012 № 882.
7. Лаврук В., Лаврук С. Контроль стану викладання навчальних предметів. К.: Шк. світ, 2008.
8. Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти. Постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462.
9. Про типові навчальні плани початкової школи. Наказ МОНмолодьспорту України від 10.06.2011 № 572.
10. Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін. Іноземні мови. Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.06.2012 № 1/9-426.
Категорія: Посібники для вчителів та учнів | Додав: LORA
Переглядів: 1783 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні - профіль
Гість


Группа:
Гости
Время:03:59

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Пошук

Форма входу

Block title
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Живий календар

Календар
Осталось...

Погода

Наша кнопка
 Сходинки до вершин знань

Буду вдячна всім, хто розмістить мою кнопку в себе на сайті!

Початкова школа

«Методичний портал»


Інформатика

«Методичний портал»


Корисні посилання
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Всеукраїнський портал «Початкове навчання»

Інформатик. Все для вчителя

Наші гості
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки

Ваши линейки для форумов
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz