Уся навчально-виховна робота з рідної мови з дітьми-шестилітками повинна ґрунтуватися на принципі гра-навчання, гра-виховання, оскільки в цьому віці гра для дітей – серйозна діяльність. Заняття, на яких діти оволодівають звуковою системою рідної мови, як і інші, перетворюються в цікаві вправи ігрового характеру.
Пропоную ігри, які можна використовувати на уроках добукварного періоду:
Умовно словесні ігри розділені на чотири групи. У кожній з груп визначені розумові завдання. Ігри розташовані за ступенем складності ігрових завдань. Наприклад, ігри на порівняння предметів пропонуються раніше, ніж ігри на класифікайію та узагальнення.
Архів презентацій та тренажерів, складених у рамках обласної авторської творчої майстерні "ІКТ-компетентність учителя як запорука якості початкової освіти" під керівництвом Порошук І.В.