Мета уроку формувати в учнів поняття „природа”, „нежива природа”, „жива природа”; вчити дітей розрізняти живу і неживу природу; поглибити їх знання про значення природи для життя рослин, тварин і людей.
Мета: продовжити знайомити учнів з людськими чеснотами, вчити
характеризувати події та явища, як прояв добра і зла, розкрити
моральний зміст доброти;
сприяти розвитку в учнів мотивації до добрих, гуманних вчинків,
розвивати мислення, творчу уяву, збагачувати словниковий запас;
виховувати бажання жити за золотим правилом моралі. прагнення виробити у собі кращі людські якості.
Мета: формування ключових компетентностей: уміння вчитися – організовувати робоче місце, планувати свої дії; соціальної – уміння працювати в групі, розвивати почуття відповідальності за свої вчинки; компетентність ІКТ – робота з довідковою літературою; громадянської – бережливе ставлення до природи; предметних компетентностей: поглибити знання дітей про рослини, про їх органи, ознайомити з функціональним призначенням кожного органу, розвивати увагу, спостережливість, виховувати бережливе ставлення до природи.